🔞🥦Villian Izuku🥦🔞

5.3K 205 150
                                    

Başlamadan önce iyi okumalar diliyorum.
Karakter bilgileri aşağıda.

🔞🥦🔞

Görevden yorgun bir şekilde dönmüştün. Esneyerek odana girdiğin zaman odanın perdelerinin kapalı olduğunu gördün. Sabah giderken açık bıraktığına emindin oysaki. Tedirgince etrafa bakıp yatağa oturdun.

Kapı gıcırdayınca hızla kalkıp baktın. İçeri giren karartıyla ne yapacağını şaşırmıştın. Hızla açmak için ışığa uzanmıştın ki bir el bileğini tutup kendine çekti seni. Hissettiğin kokuyla bu kişinin Izuku olduğunu anladın.

Derin bir nefes alarak kollarını boynuna doladın. "Beni korkuttun aptal!"

Dudaklarını boynuna bastırarak cevap vermedi. Elleri kalçalarını bulduğunda istediğini anladın. Geri çekilip ışığı açtın. "Izuku!"

Işığın açılmasıyla kan içindeki vücudunu gördün. Endişeyle yanına giderek üstündeki kanlı kıyafetleri çıkarmak istedin. Izukuyu yatağa götürdün. Banyoya gidecektin ki bileğini tutup kucağına çekti. Dudağına dudaklarını kapatarak geri çekilmemi engelledi.

Yatağa yatırıp üstüne çıktı. Dişleriyle boynuna derin ısırıklar bırakıyordu. Elini yaranın olduğunu düşündüğün karın kaslarına götürdün. Izuku elini tutup ksrın kaslarında gezdirdi bir süre. Hiçbir yaranın olmadığını anlayınca derin bir nefes verip gözlerini kapattın. Yarası yoktu iyiydi.

Ona ayak uydurmak için kalçalarını yataktan ayırıp kendini ona bastırdın. Karşılık olarak inleme aldın. Üstünde doğrulup sana baktı bir süre. Hiç konuşmuyordu ve bu seni endişelendiriyordu. Boynunun diğer tarafına kapanıp kıyafetlerini yırttı. Çıplak kalçalarını avuçlayarak kendine çekti.

Normalde şu an sana güzel sözler söylemesi, vücudunu okşaması gerekirken o şimdi sanki bir yabancıylaymış gibi davranıyordu.

Geri çekilip ona baktın. Ellerini göğsüne koyup okşadın. "Sorun ne balım?"

Boş bakışlarla sana baktı, ardından boynundan sertçe tutup kendine yaklaştırdı. "Bana söylemen gereken bir şey var mı?"

Aklına banyoda ki hamilelik testi gelirken vücudumdaki kanın çekildiğini hissettin. Ona söylemeyecektin ki...

"Yüzünün haline bakılırsa bana söylemeyecektin." Sesi soğuk geliyordu. Soğuk yeşil gözleri keskinleşmiş ruhunu deliyordu.

Başını başka tarafa çevirdiğinde çeneni tutup kendine çevirdi. "Aldırmayacaksın."

Titrek bir nefes alıp bakışlarını geri ona çevirdin. "Onu çok mu istiyorsun?"

Kaşlarını çatarak baktı sana. "Evet."

"O zaman bu şeyleri bırak. Ben böyle iğrenç bir dünyaya çocuk getirmem." Sesin son derece keskindi. Kalkıp banyoya girdin. Hamilelik testini gördüğün an gözlerin doldu.

Onu istiyordun... Ama böyle bir dünyaya onu getirmek acımasızlıkdı. Ona bunu yapamazdın. Çıplak olduğun için duraksamadan banyoya girdin. Duşa kabinin kapısını kapatıp suyu ayarladın.

Gözlerini kapatarak iç çektin. Izuku'nun kararına kalmıştı her şey, yoksa bebeğini de alıp onun bulamayacağı kadar uzağa giderdin. Evet onu seviyordun ama bebeğin, karnındaki minicik suçsuz meleği kirletmeye hakkın yoktu.

Suyu açıp saçlarına tuttuğun sırada elinden duş başlığı alındı. Izuku ne ara banyoya gelmişti? Belinden tutup kendine çekti seni. Şefkatle saçlarını yıkadı. İkinizde yemin etmiş gibi suskundunuz.

Saçlarını duruladıktan sonra ufak ufak öpücükler kondurdu. "Bunu bırakamayacağımı biliyorsun, bu yüzden lütfen onu benden alma. Söz veriyorum size bulaşmamasını sağlayacağım."

Bir şey demeden başını eğdin. Evet bırakamazdı. Yine de bir ihtimal bırakmasını sağlayabileceğini düşündün.

Seni kendine çekip sıkıca sarıldı. Bir süre üstünüze akan sıcak suyla öylece kaldınız. Geri çekilip gülümsedin. Bu gece sondu. Gidicektin.

Dudaklarına yapıştın. Izuku sana karşılık verip kucağına aldı. Sırtını duvara yaslayarak kucağında zıplattı.

Bacaklarını beline dolarak kadınlığını ona sürttün. İnleyip aletini kavradı. Kadınlığına sokup seni kucağında hoplattı. İçinde normalden daha yumuşakça hareket ediyordu.

Dudaklarından ayrılıp sağ göğsünü okşayarak seni zevkten dört köşe olmanı sağladı. Sol göğsünü de emmeye başladı. Bir süre sonra kasılarak boşaldın.

Boynuna daha sıkı sarılarak yanağını öptün. Izuku aletini içinden çıkardı. Seni özenle yıkadı, kendi de yıkandıktan sonra yatağa uzatıp karnını öptü. Bir an kalbinin yandığını hissettin. Hala geç değildi... Ama neden gitmek istiyordun?

Titrek bir nefes alıp gözlerini kapattın. Ne olursa olsum gitmeyecektin. Bunu ona yapamazdın. Izuku giyinip yanına uzandı. Seni kolları arasına alarak karnını okşadı sen uyuyana kadar.

İkiniz de uzun zaman sonra birlikte huzurlu bir uykuya daldınız.

🔞🥦🔞

Şu sıralar hasta olduğum için yazamıyorum bu bölümü bile zor yazdım. Eğer ki yazmamı istediğiniz karakterler varsa isteklerinizi bekliyorum. İyileştiğimde kaldığım yerden devam edicem. Şimdilik görüşürüz.

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin