Sero'nun da 🔞'i gelebilir. Bu arada bu bölümde siz ve Kirishima 30 yaşındasınız.
***
"Kirishima! İstemediğimi söyledim sevgilim. Lütfen!" Dedin uykulu sesinle.
Kolunda hissettiğin hafif bir ısırıkla irkilip yastıktan başını kaldırdın. Uykulu gözlerinle Kirishima'ya döndün. "Kiri!" Dedin uykuyla karışık sinirle.
Kirishima sırıtıp sana baktı. Elini beline koyarak üstüne eğildi. Gözleri göğüslerine kaydığında gözlerinde yaramaz pırıltılar geçti. "Hadi ama bebek köpek balığım. Bebeklerimi özledim." Dedi masum bakışlarla.
Gözlerini devirdin. Sırt üstü yatağa uzandın. Üstündeki sütyeni çıkararak Kirishima'nın gözlerine baktın. "Çok fazla yok. Çocuklar uyanırsa seni gebertirim sivridiş." Dedin tehdit ederek.
Sırıtıp sağ göğsünü ağzına aldı. Emerek kenarlarını morarttı önce. Elinle ağzını sıkıca kapatırken zevkten gözlerin kayıyordu.
İç çamaşırında bir el hissettin. Uzun, kemikli bir eldi bu. Anlaşılan Kirishima göğüslerinle yetinmeyecekti. İki parmağı yavaş yavaş kadınlığının etrafını okşarken dili göğsünde geziniyordu.
Birden kadınlığına giren parmaklarla irkildin. Dişlerini sıkarak inledin. Kirishima'nın dudakları göğüslerinden ayrıldığında kasıklarında hissettin. Dişleriyle kasıklarının etrafını ısırırken saçlarını tutup bastırdın.
Kadınlığından çıkan parmaklarıyla rahatlamıştın ki kalçalarını tutan eller seni yüz üstü çevirdi. Biraz kalçalarını okşadıktan sonra Kirishima dudaklarını kalçana yerleştirdi. "Kiri bebeğim napıyorsun?" Desende cevap vermedi.
On dakika boyunca kalçanı ısırıp emerken sadece inledin. Dudakları çekildiğinde kalçanı okşadı. Başını bastırdığın yataktan kaldırdın. "Kiri bebeğim napıyorsun? Fantezi mi deniyorsun üstümde?" Dedin alayla.
Fakat beklediğin gibi cevap gelmedi. "Hayır 'K E' yazdım kalçana. Kirishima Eijiro." Dedi aynı alayla.
Gözlerin kocaman oldu. "Kiri! Çocuklar uyuyor, bağırtma beni." Dedin dişlerinin arasında.
Gelen gülme sesiyle seni kendine çevirdi. Üstüne eğilerek ellerini yatağa bastırdı. "Aslında bebeğim. Sen uyanmadan önce onları anneme bıraktım." Dedi ve sırıttı.
Tam ağzını açmıştın ki içine giren sertlikle çığlık attın. "Kirishima! Daha önce niye söylemedin?!" Diye bağırdın sinirle.
Kirishima belinden tutup seni kendine bastırırken hareketlendi. İçinde hareket eden sertliği seni zevkin doruklarına çıkarırken inledin. "Kiri! Orası." Dedin inleyerek.
Kirishima sırıtıp daha çok girdi kadınlığına. Öyle ki nerdeyse taşşakları da girmek üzereydi. Alt dudağını ısırıp inledin. "Burası mı bebeğim?"
Başını salladın zevkle. "Evet!" Dedin ve kendini kasarak boşaldın.
Kendini kastığın için kadınlık duvarların Kirishima'nın sertliğini sıkıştırdığından o da boşaldı. "Siktir! Bebeğim çok harikaydın." Dedi inleyerek.
Yatağa bırakıp anlını öptü. Ayağa kalkarak odadaki mini buz dolabını açtı. O dolabı Kirishima oyun oynarken susadığında kullansın diye almıştın, fakat Kirishima o dolabı pis işleri için kullanmıştı.
Elindeki buz ve çilekli dondurmayla sana baktı. "Birazcık eğlence katsak sorun olmaz değil mi bebeğim?"
Sinirle güldün. "Kirishima bebeğim bu gün üçüncü çocuk istemiyorum." Dedin kızarak. Yine de işe yaramadı. Eğlenceli geceden bir buçuk ay sonra hamile olduğunu öğrendin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfictionBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları