Tepki 1: Araba

4.9K 251 301
                                    

İlk istek. Aklınıza gelirse yazabilirsiniz.

***

Midoriya: Bu çocuk kucağına oturduğunuzda çok utandı. Bütün bir yol boyunca kirishima'nın saçından bile kırmızı oldu.

Bakugou: Bunun kucağına oturmana izin vereceğini sanmıyorum. Ha diyelim oturdun. Bütün yol boyunca söyleyenecektir, eğer ki senden hoşlanıyorsa hoşuna gidecektir yine de tam tersi gibi davranacak. Bütün bir yol boyunca seni dürtecek, sana kızacak, arada utanacak, kıpırdanacak ve bağıracaktır.

Todoroki: Soba aşığı olan bu çocuk senin rahat edip edemediğini soracaktır. Rahat olman için hareket etmeyecektir.

Iida: Iida kesinlikle buna izin vermezdi. İki karşı cinsin bu pozisyonda olmasının uygunsuz olacağını söyleyecek, bir şekilde oturmanı engelleyecektir.

Kirishima: Saçından bile daha çok kızarırdı. Rahat etmen için elinden geleni yapar, eğer ki uyursan üstünü örtecektir. Seni rahat hissettirmenin erkeksi olacağını düşünüyor.

Denki: Denki sapık olduğu düşünülse de kadınların sınırlarına dikkat edecektir. Çok heycanlanırsa seni çarpar.

Tokoyami: Tokoyami çok utanırdı, yine de bir şey belli etmemeye çalışırdı. Fakat Darkshadow sürekli sizinle alay ederdi. İkinizde Darkshadow yüzünden kıpkırmızı oldunuz.

Sero: Ah Sero benim latin kekim. Sero sana bütün yol boyunca uğraşacak. Şakalar yapacak, seni abartmadan rahatsız edecektir. Uyuya kalırsan üstünü örtecektir.

Shinsou: Shinsou utanacaktır. Eğer ki kucağına oturduğunda onu azdırırsan yol boyunca diğerlerine belli etmeden seni de azdıracaktır. Arabadan indiğinizde ise halletmeniz gereken bir iş olacaktır.

Aizawa: Onu rahatsız etmediğin sürece izin verecektir. Kucağında bir süre sonra sessizlikten uyuya kalacaksın. Sana baktığında kedi gibi uyuyan seni görünce üstünü örtüp seni rahat ettirecektir.

Mic: Sadece... Kulaklarına elveda.

Dabi: Kucağına oturman hoşuna gidecektir. Eğer ki kıpırdarsan seni arabada sikecektir.

Shigaraki: O buna asla izin vermeyecektir. Gerekirse seni toz eder.

Hawks: O araba tercih etmez ama binmişse senin içindir. Kucağına oturman hoşuna gidecektir. Kanatlarıyla seni gıdıklaylacak, dürtecektir ama rahatsız olursan kanatlarını sana dolyacaktır.

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin