Clint Barton x Reader

972 42 5
                                    

T/N - a te neved
Hossz: ~3000
Kérte: Cukokra

Megkésve de végre meg tudtam írni a  részt 😄💕

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Megkésve de végre meg tudtam írni a  részt 😄💕

Egy nyugodt délutánnak néztél elébe, mikor a park felé vetted az irányt.  A fülesedet bedugva kezdtél el kocogni a Central Parkban. Késő tavaszi idő volt, ugyanakkor nem tűzött a nap, így megfelelő volt az idő a kültéri sportokra. Miközben már a harmadik körödet tetted meg, valamiért érezni kezdted, hogy követnek. Lehalkítottad a zenét, majd az egyik fánál óvatosan megálltál, hogy körbenézz. Senki sem tűnt gyanúsnak, amitől kissé ideges lettél. De ekkor valaki a hátad mögött termett, mire ijedten pördültél egyet.

- Clint? - pislogtál. - Te mit csinálsz itt?

- Semmit. - válaszolta szűkszavúan.

- Rendben. - nevettél fel. - Akkor rákérdezek. Miért követsz?

- Nem követlek. - rázta a fejét. - Csak...

- Épp erre jártál. Gondolom. - mosolyogtál.

- Igen. - bólintott egyet, miközben elindultatok kifelé a parkból.

A telefonodat zsebre dugtad, miközben a melletted sétáló Clintre tekintettél. Vagy egy fejjel magasabb volt nálad, ezért mindig éreztél egy kis alárendelt szerepet. Ahhoz képest, hogy Fury nem tett különbséget köztetek, mégis észrevehető volt, hogy se Nat se Clint nyomába sem érhetsz. Ezeket a gondokatokat mindig jó mélyen elnyomtad magadban, és soha egy rossz szót nem szóltál nekik. Valahogy nem vitt rá a lélek.

- Clint, figyelj, nem kell a nyakamban lihegned! - vetted fel vele a tempót. - Ha Fury kért erre, akkor...

- Nem kérsz egy kávét? - kérdezte gyorsan, mikor kiértetek a járdára.

- Nem. Inkább hazamennék. - nézted a földet. - Egyedül.

- Elviszlek. - ajánlotta fel, de megráztad a fejed.

- Clint. Kérlek. Jól vagyok.

- Tudom, csak...

Hirtelen beléfolytottad a szót, mielőtt magyarázkodni kezdett volna.

- Nem miattad raboltak el. - nyugtattad meg. - Ne érezd azt, hogy tartozol nekem bármivel! Örülnék, ha végre hagynál levegőhöz jutni. Már eltelt egy hónap, nem léphetnénk túl ezen?

Clint arcizmai megrándultak, majd idegesen vakarta a fejét.

- Múltkor is pont így kezdődött a dolog. Futottunk délután, majd szétváltunk. Másnap pedig már el is rabolt a Hydra. - nevetett idegesen. - Remélem megérted, miért nem nyugtat a gondolat, hogy elengedjelek egyedül.

- A házam elé is odaállsz, mint egy házőrző? - fogtad a fejed morcosan. - Jól vagyok, nem élhetek félelemben, mert a Hydra múltkor elkapott. Volt már ennél rosszabb is.

Marvel OneshotsNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ