T/N - a te neved
Hossz: ~4700
Kérte: -
Megjegyzés: Mert konfliktusból sosem elég ❤❤Hoax
Buckynak ki kellett valamin töltenie a dühét. Nem volt opció kezet emelni valakire, így úsztad meg sérülések nélkül a vitátokat. Néhány órára el kellett hagynia a lakást, hogy kiszellőztesse a fejét. Motorra ült és nem is láttátok egy jódarabig.
Te ezalatt összepakoltál a szobádban, ami nem bizonyult nehéz feladatnak, hisz korábban már voltál ilyen helyzetben. Amint minden dobozodat összeraktad, és a bőröndöd is készen állt a költözésre, úgy döntöttél még elköszönsz azoktól, akiknek nem volt közük a vitához. Tehát pártatlanok.Vagy mégsem.
Ahogy kiléptél a folyosóra össze is futottál Wandával, aki egy kínos mosollyal került ki téged, mikor rá mertél köszönni.
- Wanda... - fordultál utána, de ő inkább ügyet sem vetve rád lépett a szobájába.
Ugyanez a szituáció megismétlődött Sammel és Clinttel is, akik udvariasan visszautasították a beszélgetést. Oldalt választottak, ami azt jelenti, hogy mindenki ellened volt a házban.
Ám, mikor azt hitted már minden elveszett, akkor ért az igazi hidegzuhany. Mikor Natashát kerested (reménykedve abban, hogy ő még talán a pártodat fogja) furcsa hangokat hallottál meg Tony dolgozószobája felől. Veszekedtek. Nem is két vagy három ember. Gyanúsan kopogtattál be a nagy tölgyfaajtón, azon gondolkodva kik lehetnek bent. Nem csendesedtek el, így kicsit bátrabban nyitottál be. A tekintetek nyomban rád szegeződtek. Tony, Steve és Natasha társaságát Fury bővítette ki. Nem örült, hogy így kell téged viszont látnia. Nyeltél egyet, mert érezhetően rólad volt szó, mikor az előbb hangosan vitáztak.
- Üdv. Fury. - hebegted, mikor felismerted a férfit.
Ahogy végig néztél rajta, nem tűnt boldognak. Kezével a bútort támasztotta, karja már épségben volt. Több, mint egy éve nem találkoztatok, azóta pedig történtek változások.
- Fury azért van itt, mert Natasha idehívta... - mutatott türelmetlenül Tony a nőre, de Steve gyorsan közbevágott.
- Én hívtam ide.
Kezével egy széket támasztott. Valójában senki sem ült, mind álltak, kivéve Tonyt, aki nem bírta ki járkálás nélkül. Ő is ideges volt, mint mindenki más és ezzel oldotta magában a feszültséget.
Steve viszont rád sem nézett. Semmilyen módon nem akarta tudatni veled, hogy megért, vagy a pártodat fogja. Ez pedig szíven ütött.- Feltételezem tudsz már mindenről. - húztad össze magad.
- Nem örülök T/N. Cseppet sem örülök.
Fury hangja szigorú volt, mégsem érezted a megvetést benne. Buckyval ellentétben őt nem a te érzéseid érdekelték, hanem a civilek biztonsága. Ez valahol megnyugtatott, így legalább nem roppansz össze még jobban az érzelmi nyomás miatt.
ESTÁS LEYENDO
Marvel Oneshots
FanficTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.