T/N - a te neved
Hossz: ~10000
Kérte: -
Megjegyzés: Folytatódik a Zemo 50 árnyalata meg ilyenek...Nothing breaks like a heart
Az asztalnál ülve nézegetted az evőeszközöket, amiket Zemo letett eléd. A vajas kés látványa már elég volt, hogy elbizonytalanodj és lefújd az egész akciót. A paradicsom amit épp felvágott melletted a férfi épp olyan vörös volt, mint a vér a hajón. Csak egy pillanatra hunytad le a szemed, de megint beugrottak a képek arról, ahogy a fejed felé emeled a baltát. Azt is meg tudtad volna mondani milyen nehéz volt az eszköz. Zemo ekkor dobott a teádba egy kockacukrot, ami a csobbanásra emlékeztetett. Bár nem volt hangos, de ijedten nyitottad ki a szemed. A férfi felhúzva a bal szemöldökét figyelte a viselkedésed.
- Min agyalsz ennyire? - rágta meg a falatot a szájában.
- Semmin. - legyintettél. - Odaadnád a citromot?
- Raktam bele. - tolta eléd az italt. - Ugye nem rémültél meg?
- Én? - nevettél fel. - Úgy ismersz, mint aki megijed az ilyen dolgoktól?
- Csak kérdeztem. Tudni akartam, ide koncentrálsz-e. Vagy már meg is hátráltál egy kis betöréstől, lopástól és gyújtogatástól?
- Eszemben sincs. - helyezkedtél a széken. - Készen állok én bármire.
- Helyes. - mosolyodott el, mert egy pillanatra sem tűnt fel neki, hogy mennyire félsz.
Talán pont azért, mert nem szoktál félni. Vagy nem mutatod ki. Neked viszont hamar rá kellett jönnöd, hogy az ilyesfajta gyilkosságnak vannak olyan hátulütői, mint az erős bűntudat, a félelem, reszketés, pánik, nyugtalanság, és a megkérdőjelezése annak, hogy mennyire vagy őrült. Minden egyes nappal többre emlékeztél, mint előtte. De valahol még mindig azzal hitegetted magad, hogy megérdemelte.
- Remeg a kezed. - jegyezte meg gyorsan, oda se nézve.
- Tudom. - tetted rá a másikat élből. - Néha szokott, de nincs baj.
- Ne mondjam el még egyszer a tervet?
- Nem kell. Menni fog. - vetted a kezedbe a bögrét. - De köszönöm.
- Ez a legkevesebb. - mosolygott rád kedvesen.
Feszülten ittál bele a teába. Kicsit sok volt benne a citrom, de legalább olyan keserű volt mint a hozzáállásod az egészhez. Ő viszont teljesen nyugodtnak tűnt, semmi hirtelen mozdulatot nem tett, nem remegett, nem pánikolt. Elképesztőnek találtad a hidegvérét. Valaki képes így megőrizni, mint ő. Nem lehetett azt mondani, hogy nem lehengerlő.
A terv természetesen nem volt olyan bonyolult, hogy ne tudtad volna megjegyezni. Zemo pillanatokon belül feltöri a biztonsági rendszert, azt kikapcsolva pedig már csak a bent lévőket kell ártalmatlanítani. Szükségetek volt egy kocsira is, amiben elvihettétek a testet. Bentről kihozzátok Georgeot, majd a város szélére autózva felgyújtjátok, azért, hogy ne legyen bizonyíték ellened. Olyan könnyűnek tűnt mint az egyszer egy. Egészen odáig, még más emberek nem zavartak közbe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Marvel Oneshots
Fiksi PenggemarTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.