Tony Stark x Reader |2.| 1. rész

752 40 5
                                    

T/N - a te neved
K/S - kedvenc színésznő
Hossz: ~3600
Kérte: -
Megjegyzés: folklore erősen ajánlott a következő részekhez (vagy nem)

T/N - a te nevedK/S - kedvenc színésznőHossz: ~3600Kérte: -Megjegyzés: folklore erősen ajánlott a következő részekhez (vagy nem)

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

The lakes

- T/N új dala rekordokat dönt, de ugyanakkor megéri-e a népszerűség, ha ezzel veszélybe sodorjuk valaki életét?

- Alig 5 éve, hogy meghódította a popszakmát T/N, aki tavaly több éves kitartó munka után megnyerte az Év albumának járó Grammy-díjat. Idén sem aprózza el a dolgokat, ugyanis az MTV Video Music Awards-on is teret hódítana, most hogy hazatért európai turnéjáról az énekesnő.

- Meglepetésként érte a világot T/N legújabb száma, ami kifejezetten személyesre sikerült. A videóklip már az első napon hatalmas sikereknek örvendhetett, ugyanis 24 óra alatt 60 milliós megtekintést ért el.

- T/N legutóbbi szakítását énekli meg a "Selfish" című legújabb szerzeményében. Elliot Clint és T/N kapcsolata idáig is a nyilvánosság előtt zajlott és a rajongók megdöbbenve vették tudomásul néhány hónapja az álompár szakítását.

- Elliot Clint majdnem halálos balesetet szenvedett T/N új száma miatt? Erről pletykálnak, miszerint Elliot lelkét túlságosan megviselte volt barátnője T/N legújabb dala. Bár a "Selfish" egy kritikailag is elismert dal, majdnem exbarátja életébe került.

- Na jó T/N, állj le! - lépett be egy pohár fehérborral az anyukád. - Nem akarok többet hallani az újságírókról, sem arról mekkora hiba volt megírni azt a dalt.

- T/N új botránya miatt bukhatja a sorozatszerepét...? - kezdted, de inkább magadban folytattad.

A  vörös kanapén üldögélve olvasgattad fel a cikkeket amik az elmúlt napokban/órákban kerültek ki rólad az internetre. Szomorúan húztad magadra a vékony takaródat, még magadban tovább olvastad a híreket. Anyukád eközben melletted járkált nálad kicsit idegesebben a kelleténél. Mindig kimért és összeszedett nő volt, aki szerette a társasági életet. Veled ellentétben, aki egyre gyakrabban akart magába zárkózni. Ironikus, hisz épp mostanában lettél népszerűbb a zeneiparban. Rengeteg új szakmabelit ismertél meg, új kapcsolataid lettek, most ért véget a turnéd, több díjra is jelöltek különböző díjátadókon, minden megvan ahhoz, hogy a jövőben kemény munkával még sikeresebbé válj. Csak volt egy bökkenő. Elliot és a váratlan szakításotok.

- Tedd azt le! - vette ki a kezedből. - Mindjárt indulnod kell, miért nem készülődsz?

- Épphogy ráhangolom magam az estére. - vontál vállat. - Szerinted mi lesz az újságírók első kérdése?

Mindenki erről beszél, mindenki tudni akarja mi történt kettőtök között. Közszereplőkként nem zárhattok ki mindenkit a magánéletetekből, ezért pedig Elliot még a kapcsolatotokat is eladja, hogy figyelmet szerezzen. Még te csak egy dalban foglaltad össze az érzéseidet. És máris te vagy a bűnös, aki kegyetlen és érzéketlen a volt barátjával. Ez viselt meg a legjobban, nem is az, hogy valahol még mindig szereted. 

Marvel OneshotsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon