T/N - a te neved
Hossz: ~5800
Kérte: -Love In The Dark
Tony megint hosszúra húzta a mondandóját, de mindenki türelemmel végigállta, vagy éppen ülte (lásd Samet, aki 2 percig sem bírta, mert tudta mire számítson). Te a lábaddal dobogtál, várva arra, hogy minél előbb visszaindulhass a szobádba és ismét egyedül gondolkozz. Ki akartad zárni a többieket, hogy a továbbiakra koncentrálhass. Például a lakásra a Cornelia Streeten. Láttad a hirdetést és nem tudtad nem levenni róla a szemed. Pont tökéletes számodra. Könnyen találhatnál valami munkát is, hisz programozóként elég nagy rád a kereslet.
Amég te ezen agyaltál, Bucky lassan odasettenkedett hozzád a tömegen keresztül. Apró lépésekkel próbált megközelíteni, majd az utolsót kicsit határozottabban tette meg. Rád mosolygott. Mármint, csak ránéztél, és ő nyomban kivirult. Semmit sem mondott, de már nyitotta volna a száját, ha te nem teszed az ujjad a sajátod elé.- Shh! - suttogtad, mert Tony ismét nekikezdett a tűzvédelmi szabályoknak.
Bucky vigyora nem lankadt, sőt még téged is mosolygásra bírt. Olyan kedves arca volt, de nem csak az. A kisugárzása, mikor a közeledben van. Teljesen más ember lesz belőle, szabadkozik, vigyorog, figyeli magát, hogy vajon gyűrött-e a ruhája, remeg keze-lába és egy szó nem hagyja el a száját. Szerelmes. És ez valahol olyan aranyos. A te szíved pedig nincs kőből, hogy erre ne tudj reagálni valami kedveset.
De, hogy te akkor mit gondoltál ezzel kapcsolatban? Nem szoktál első látásra beleszeretni valakibe. Még akkor se ha ilyen elbűvölő a mosolya, mikor egy pillanatra rád tekint. És a körülményekre való tekintettel semmiképp sem volt opció bármilyen vonzalmat is érezned iránta. De a papád imádná. Tiszteli a katonákat. Még egy dolog, amiben nem tudtál megfelelni neki.- Remélem minden világos, mert nem szeretném még egyszer elmondani! - nézett végig mindenkin. - Még a galambpárok is figyeljenek!
Mivel nem oda koncentráltál, hanem Buckyval szórakoztatok, hogy egyszer te egyszer ő pillant a másikra, így nyomban érezted, hogy ez neked szól. A fejedet kapkodtad és Buckyval együtt véget vetettetek a kellemes hangulatnak. Bár Tony nem feltétlenül rátok gondolt, mikor ezt mondta, te mégis úgy érezted abba kell hagynotok ezt az akármit. Még ha kedves is veled, még ha kedvelnéd is, akkor sem bocsátana meg soha. Miért is tenné? Kinek a fejében fordult meg, hogy ilyet megbocsátana bárkinek? Belenyúlsz a másik fejébe, kedvedre kavarogsz az emlékeiben, és elveszed az egyetlen dolgot, amit még valamilyen módon a magáénak tudhat. A tudatát, hogy a fejébe senki se lát bele, az egyetlen dolog, amit másikok nem látnak, a gondolatok, amiket csak mi hallunk, így pedig egy biztonságos közeget hagyva, hogy van valami ami csak a miénk. Ezt nem szabad senkitől elvenni, ez (ha gyakoribbak lennének az agymosós esetek), alapvető emberi jog lenne. Le lenne írva feketén fehéren egy hatalmas papírra, hogy ország világ megértse, miért fontos, az hogy ne nézzünk bele minden ok nélkül mások fejébe. Olyan, mint a birtokháborítás, és te megszegted a saját törvényeidet. Ezek után vagy menekülsz, vagy bíróság elé állítanak. És nagy volt az esélye az utóbbinak.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marvel Oneshots
FanficTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.