Bucky Barnes x Reader |3.| 5.rész

368 29 0
                                    

T/N - a te neved
Hossz: ~5800
Kérte: -
Megjegyzés:

T/N - a te nevedHossz: ~5800Kérte: -Megjegyzés:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Real Friends

A kulcsaiddal a kezedben léptél be a lakásod ajtaján. A kulcscsomó a kezedben úgy csörgött, mintha egy macskát próbálnál odacsalogatni. Tony már elment, egyedül voltál. Kibújtál a cipődből és mezítláb lépkedtél a szoba öreg fapadlóján. Nem volt nagy a lakás, de nem is volt célja, hogy álmaid otthona legyen. Néhány nap és innen is tovább kell állnod. És egy időre New Yorktól is el kell szakadnod. Ismét.

De még aznapra félretetted az ilyen gondolatokat és inkább elhúztad a nappali függönyét, hogy a délutáni nap még be tudjon sütni. A lábad alatt nyikorogni kezdett a padló, sőt még egy repedést is felfedeztél. Ennek ellenére mégis volt valami kellemes a lakásban. Végig sétáltál rajta, majd a konyhát vetted célba. A hűtő üresnek üres volt, ha megpöckölted volna, talán hallottad volna, ahogy visszhangzik. A csend körülötted kellemesen megtelepedett. A magány régi barátként érkezett haza, hozzád. Egy üveg vízzel foglaltál helyet a konyhaasztalnál, azon gondolkodva, vajon miért vezet minden utad ugyanide. És vajon miért pillantgatsz az ajtó felé, várva, hogy valaki benyisson, mikor már barátaid sincsenek.

Azt gondoltad náluk minden rendben van. Elmentél, és mindenki boldogabban folytatja az életét, mint korábban. De nem egészen ez volt a helyzet.

Sokan, akik nem volt részesei a szituációnak még mindig nem értettek semmit, és hiába kérdezték erről Stevet, ő nem volt hajlandó beszélni. Buckyt valamiért senki sem hibáztatta. Hisz ő volt a történtek áldozata. A zavart ugyanakkor senki sem tervezte feloldani. Tony megsértődött, napokig nem látta senki a Toronyban, Steve egyszer nyitotta ki a száját, az is rosszul sült el, Bucky pedig nem akarta hallani a nevedet.

Natasha teljesen összezuhant, képtelen volt magában döntéseket hozni. Clint ezt megérezte és úgy döntött, hogy kicsit kimozdul vele. A nő az üres szobád közepén állt, mikor a férfi megtalálta. Elveszettnek tűnt, de mint minden mást, elnyomta magában. Clint azt hitte, hogy Natashának csak hiányzol, de ennél kicsit többről volt szó.

- Nat? - kopogott be kedvesen.

A nő odafordult, mintha semmi sem történt volna. A pókerarca minden esetben tökéletes volt, hiába nem tudta átverni Clintet.

- Kerestél? - lépett közelebb a barátjához.

- Igen. Nyugtalannak tűnsz mostanában. Mióta T/N elment.

- Miből gondolod, hogy minden T/N körül forog? - húzta össze gyanúsan a szemöldökét, de Clint csak felnevetett.

- Szóval T/N miatt vagy szomorú.

Marvel OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora