T/N - a te neved
Hossz: ~5300
Kérte: -
Megjegyzés: Filmes utalások ✔️Heti zeneajánló rovatunk: Dirty Dancing Soundtrack 💃💃💃
Time Of My Life
A Toronyban a nyugtalanság folyamatosan nőtt, ahogy Bucky eltűnése óta csak telt az idő. Steve a legrosszabbra gondolt. Talán valaki megtalálta őt, akinek nem kellett volna. Idegességét csak Sharon tudta csillapítani. Ahogy megjelent náluk, Clintnek felszaladt a szemöldöke. De még inkább ledöbbent, hogy a nő Stevehez érkezett. Az izmai megfeszültek, tudni akarta mi fog történni. Mikor a nő útbaigazítást kért csak kedvesen eligazította a folyosó helyes irányába. Az volt a szerencséje, hogy a 10-es szobában lakott. Tehát pont Steve mellett. Nem kívánt mindenbe belehallgatni, de most Natasháról volt szó. Őt pedig nem kívánta cserben hagyni. A szobájában ülve figyelmesen hallgatott minden olyan szót, amit épp kiértett. Szerette volna inkább nem hallani azt a beszélgetést, ami lezajlott Steve és Sharon között, de így sosem tudta volna meg az igazságot.
- Sharon? - ült fel meglepetten az ágyon. Kezében egy könyvet tartott, épphogy egy ujjnyi vastagságút. - Mit csinálsz itt?
- Hívtalak, de nem vetted fel. Csak tudni akartam jól vagy-e. És hogy Bucky, azóta megérkezett-e. - tette le a táskáját az egyik székre. Mintha csak hazaérkezett volna.
A férfi megrázta a fejét. Elgondolkodó fejet vágott. Épp egy pillanatra elmerült valami másban, hogy ne őrüljön meg teljesen.
- Sajnálom. - mondta őszintén a nő. - Remélem hamar megoldódnak a gondok.
- Én is. Úgy érzem... - nézett a tenyerére. - Minden kicsúszik a kezeim közül. Először Tony, utána T/N, Natasha, Bucky... mindenki elfordul tőlem. Mi lesz, ha a többiek is elkezdenek lemorzsolódni? Kezdek félni, hogy Tonynak van igaza.
- Hé! Ne hibáztasd magad!
Sharon leült mellé és kedvesen megsimogatta a hátát.
- Jó vezető vagy. A Bosszúállók egy kemény falat, de pont Amerika Kapitány ne birkózna meg vele? Te erre születtél, és hidd el, ha a többiek nem tisztelnek, az nem azért van, mert te elrontottál volna valamit. Nem mehetnek mindig úgy a dolgok, ahogy te akarod. Néha mindenkinek kell a figyelem. Tudod... - biccentett felé, de Steve most nem tudott nevetni. Pedig tudta, hogy a nő most rád utal.
- Nem akarok most erről beszélni. Meg kell találnom Buckyt, Tonyval próbálok dűlőre jutni és Natasha egy ideje teljesen bezárkózott. Tennem kellene valamit.
- Néha mindenkinek kell egy kis magány. Hidd el, amint megnyugodtak, visszajönnek. És rájönnek, hogy neked van igazad. Légy türelemmel! - dőlt a férfi vállára. - Rendben? Ne gyötörd magad állandóan! Meg fogsz őrülni Steve...
A férfi nem válaszolt. Csendben nézett maga elé, mintha mélyen elgondolkodna. De Sharon nem hagyta, hogy állandóan agyaljon valamin. Mosolyogva húzta fel őt az ágyról, hogy magával vigye valahova.
CITEȘTI
Marvel Oneshots
FanfictionTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.