T/N - a te neved
Hossz: ~4500
Kérte: -
Megjegyzés: -You Are In Love
- Mesélj, hogy vagytok? Milyen az élet királyként? - adtál egy bögre teát a kezébe, miközben rámosolyogtál.
- Mozgalmasabb, mint gondolnád. - ült le veled az asztalhoz, hogy a nappaliban tartózkodó Bucky pont rátok lásson az ajtóból. - Most mozdulok ki először a koronázás óta.
- És apád, hogy van? Még mindig betegeskedik?
- Azóta már szerencsére jobban van. - forgatta meg a bögrét. - Szerintem örült, hogy önként átvállaltam azt a sok felelősséget. Jót tett neki is és nekem is.
- Ennek örülök, jó látni, hogy veletek minden rendben. - mosolyogtál rá, mire ő is csak egy hatalmas vigyorral fordította feléd a tekintetét.
Bucky nem hallott mindent. Néha felfigyelt, mikor felnevettetek valamin. Az arca ismét olyan kifejezést vett fel, amiről sütött, hogy bárkit szívesen leütne. Shuri csak előkészítette az eszközeit, miközben a férfi elhelyezkedett a székben. A lány folyamatosan csacsogott körülötte, de ő nem tudta levenni a szemét rólatok.
- Steve dobott ki? - lepődött meg T'Challa, mikor megtudta a történetet. - Rá sem ismerek.
- Nem tudom mi lehet vele. - ráztad a fejed. - Hatalmasat csalódtam benne. Talán közte és Natasha között volt valami, amiért ilyen feszülten kezdett viselkedni. Szívesen tettem volna többet értük, de sajnos nem tudtam.
- Natasha és Steve?
- Igen, együtt voltak egy darabig.
- Á, értem. - bólintott. - És hogy jöttél te...?
- Hosszú történet. Nem mennék bele.
- Semmi gond. - mondta megértően. - De jól vagy? Olyan meggyötörtnek tűnsz.
- Igen, csak fáradt vagyok, és sok minden van a vállamon. - nevettél bágyadtan. - Lehet kávét kellet volna csinálnom.
- Szóval még mindig szeretsz mindenkinek az ügyeivel foglalkozni és mindent megoldani. - bólogatott játékosan, mire kicsit hangosabban felnevettél. Bucky pedig minden ilyenre felkapta a fejét. - Ez az igazság, ismerlek már ennyire.
- Tudom. Tudom. - takartad el a tekinteted a tenyereddel. - Hülye vagyok.
- Nem vagy hülye.
- De nem tudom abbahagyni. - néztél ki az ujjaid közül egy pillanatra, hogy lásd T'Challa mosolygós arcát.
Mindeközben Shuri is folyamatosan beszélt Buckyhoz, akinek fel sem tűnt, hogy a lány épp segíteni akar neki.
- ... Oh én meg mondtam neki, hogy egy seggfej, de a bátyám rámszólt. Nem mintha köze lett volna ehhez a vitához, mégis beletúrta az orrát, pont azért, mert beleállt ebbe a királyosdiba. Hiába csinálom neki a legmenőbb szetteket, még mindig úgy kezel, mint... Ezt fogd meg kérlek! - adott a kezébe egy rudat. - Mint egy gyereket. De nem estem kétségbe, mert a problémát magamtól is meg tudtam oldani. Most ne mozogj! Nem fog fájni, csak hideg lesz.
YOU ARE READING
Marvel Oneshots
FanfictionTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.