T/N - a te neved
Hossz: ~8000
Kérte: CmdrCageNo body, no crime
Estefelé autóztál hazafele egy igen rosszul sikerült vacsoráról. Sam győzött meg, hogy menj el randizni végre valakivel. Mégsem sikerült olyan jól, mint vártad. A férfi folyamatosan csak magáról beszélt és felsorolta az összes doktoriját ABC sorrendben. Alig vártad, hogy végre elszabadulj és hazaess, hogy tudj egy nagyot aludni. Mikor a lakásod elé értél, már érezted, hogy valami nincs rendben.
- Mi a fene...? - gurultál végig az utcán. - Remélem nem valami meglepetésbuli Sam.
Mikor végre találtál helyet, nyomban a lakásod felé vetted az irányt. A táskádból a fegyvert gondosan előkészítetted, hogy mikor betörsz egyenesen a bent tartózkodók felé mutasson. Elszámoltál magadban háromig, majd a saját ajtódat törted be. A fegyvert a férfira szegezted, aki előtted fogta a poharát. Csak egy hosszú ujjút viselt, egy sötét farmerral, de az arcáról árulkodott, hogy jártas a házban. A kezében lévő pohár meg sem remegett, sőt még a kezét sem tette fel.
- Szia T/N! - kortyolt egyet Zemo a whiskydből.
- Honnan tudtad, hogy itt lakom? - húztad fel a szemöldököd.
- Mondjuk úgy, jó vagyok az ilyenekben. Töltsek neked esetleg?
Még mindig a szemébe néztél, a fegyvert biztosan felé tartva. De ő nem félt. Tudta, hogy nem lőnél rá csak úgy.
- És... Mit keresel itt? - jutott eszedbe a következő kérdés.
- Gondoltam beszélgessünk. - vont egyszerűen vállat, hogy a konyhaasztalhoz lépjen.
- Miről akarnék veled beszélgetni?
- Nem is tudom. Annyi közös témánk van. Bosszúállók, Hydra... George...
A kezed hirtelen megremegett és közelebb léptél a férfihoz. A fegyvert szinte a képébe toltad, mikor az arcod magabiztosból rémültbe ment át.
- Honnan tudsz róla? - morogtad.
- A barátaidat átverheted. De engem nem.
- Azt kérdeztem HONNAN TUDSZ RÓLA!? - kiabáltál kicsit kétségbeesettebben, mint az előbb.
Zemo letette a poharat és karba tett kézzel fordult feléd. Végignézett rajtad, mielőtt bármit is mondott volna.
- Tudod az a fura... - kezdte, mikor látta a remegő kezeidet. - Hogy nálad van a fegyver, de mégis te vagy sarokba szorítva.
- Válaszolj, vagy golyót repítek a fejedbe!
- Nem tennéd meg.
- Fogadjunk? - húztál egy kicsit a ravaszon, mikor végre Zemo megmozdult.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marvel Oneshots
FanficTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.