Kivételesen nem résszel jelentkezem.
Eltelt lassan több, mint fél év, amióta elkezdtem ezt a könyvet írni. Nagyon fura volt, mert egy hosszú kihagyás után találtam vissza a platformra.
El se hiszem, hogy már idáig eljutottam, az év elején még hihetetlennek tűnt, hogy lesz egyáltalán olvasótáborom, hisz belenyúltam az egyik legnépszerűbb témába, amiből már eleve rakatnyi könyv készült magyarul/angolul egyaránt.
Annyira köszönöm mindenkinek, azoknak is akik akár csak egy rész erejéig maradtak. Nagyon cukik vagytok. ❤❤❤
Köszönöm a listázásokat, a voteokat és a kommenteket. Mindenkinek jár az ölelés. ❤🤗Persze itt nincs megállás, a részek lassan készülnek közben, csak eszembe jutott néhány gondolat.
(Nem vagyok benne biztos, hogy érdekes lesz, de megpróbáltam összeszedni a mondanivalómat)Nem sok mindenkinél láttam ilyet (vagy nem vagyok elég széles látókörű), de szerettem volna elmesélni, hogy egy-egy rész számomra mitől különleges, mi van a kulisszák mögött. Idővel egyre több plusz információkat raktam bele a részekbe, mert érdekesnek tűnt. És olyan jól szórakoztam közben, hogy nem hagyhattam ki egyet sem. 😂😂
•
Az első részek még csak magukba, magányukba érkeztek, nem volt velük különösebb üzenni valóm.
•
Az első olyan történet amit a kedvencemnek tudhattam egy időben az az első Bucky Barnes x Reader volt.
Eredetileg Taylor Swift coney island című számát próbáltam újraalkotni kisebb-nagyobb sikerrel. Első próbálkozásra nem is volt rossz, főleg mert az egyik legnézettebb rész lett az összes közül, bár ez inkább Buckynak volt köszönhető. ❤•
A második próbálkozásomként Peter Parker x Reader első részét helyeztem bele az enyhe Gossip Girl utánérzéses iskolai életbe. Az első hosszabb történet amit írtam, amikor még 5000 szó lehetetlennek tűnt számomra. 😂
A pitypang pedig egy erőltetett metafora volt, mert gondoltam legyen valami kerete a dolognak.•
Sam Wilson x Readert egy elkaszált amerikai sorozat ihlette. (Az elnök árnyékában)
Akkoriban nagyon rá voltam függve az ilyen témájú filmekre és sorozatokra, ezért is gondoltam, hogy Samhez pont illene egy hasonló történet.•
Clint történetébe talán jogosabban került be a zene (Best Part of Me), hisz a színész Jeremy Rennernek több saját szerzeménye van. (Érdemes őket meghallgatni 😄)
•
A következő sorozatról már nem is tudom mit mondjak. 😂😂
Bucky második felvonása volt a legizgalmasabb számomra. Lehet részeként kezdem el nektek boncolgatni, mert úgy több értelme van.
A legelső rész előtt kezdtem el nézni a sorozatot, amit imádtam. Többszöri megnézés után is csak azon agyaltam, hogy ebből mit lehetne kihozni.Az eredeti koncepció csak 1 részből állt. Meg is volt írva kb. 6000 szóban összefoglaltam. Az alaptörténet szerint T/N Steve volt barátnője, akit a Végjáték után magára hagy, így pedig mindenkitől elszigetelve Walkerhez kerül. Miközben éli az életét a férfi állandó udvarlását is el kell viselnie, miközben Bucky és Sam felbukkannak a semmiből. Az eredetiből megtartottam a harcjelenetet és a beszélgetést is a kamionról. A párbeszédben Bucky és T/N között lejátszódik a kérdéskör miszerint T/N elárulta Stevet azzal, hogy Walker munkatársa. A konfliktust követően nem békülnek ki egymással a rég nem látott barátok, majd a nap végén Walker randevúra hívja a T/N-t aki őt elutasítva jön rá, hogy John úgy tekint rá mint a pajzsra, mint Steve öröksége a következő Kapitánynak. Ez után ugrunk az időben és T/N egészen Rigáig követi a barátait, akik közül csak Sam fogadja kedvesen. Zemoval és Buckyval némi feszültség alakul ki, majd az utóbbi mindent T/N fejéhez vágva áll odébb. Később Zemo szembesíti Buckyt azzal, hogy nem jó ötlet a legjobb barátjának az exével kikezdeni. Ebből adódik a következő konfliktus, mikor is Bucky és T/N csendesen marakodnak, miközben oda meg vissza vannak egymásért. Ismét ugrunk az időben, majd (miután egy általam kitalált nagyon gagyin megírt üldözéses jelenet Madripoorban megtörtént) Bucky és T/N kibékülnek, és Sam közbenjárásával összejönnek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marvel Oneshots
FanficTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.