T/N - a te neved
Hossz: ~2300
Kérte: -
Megjegyzés: Esedékes volt, nem tudok időzíteni, de nem várom meg a következő szilvesztert 😂😂New Year's Day
A keményfapadlót csillámpor, üres üvegek és konfetti borította. A kuka már a buli felénél megtelt, és a vendégek részegen dülöngéltek a szoba egyik végéből a másikba. A konyhapulton kifolyt a puncs és valaki a sört is hanyagul kiöntötte. Egyesek kezében még mindig az üres piros pohár díszelgett, hiába volt az már üres. A világítás a legtöbb szobában még fel volt kapcsolva, de az erkélyed csak az utcai fényeiből táplálkozott. Kint mindenki őrülten bulizott. Nem volt olyan épület, ahol ne ünnepelték volna ezt a napot. Ez az egyetlen ok arra, hogy hajnalig bulizzatok, gátlások és bűntudat nélkül.
Már rég elmúlt éjfél, sőt lassan kettőre járt az idő.
Nem sokat tudtál a vendégekről, a legtöbbjük csak a barátaid barátainak ismerősei. Olyan senkik, akik az ingyen piáért jönnek, majd állnak tovább házibulikba, még el nem jön a reggel. Addigra mindenki elfárad és valaki idegen lakásán alszanak. De ez annyira nem meglepő, minden évben ilyen ez az ünnep is.
De neked valami egész mást jelentett. Egészen idáig minden évben csak bulizni jártál össze a barátaiddal, haverjaiddal, semmi különlegesség nem kötött ehhez a naphoz. Együtt virrasztottatok volna, mint bármikor máskor. David és a társasága megint összetűzésbe került volna a rendőrökkel közterület rongálás miatt, vagy mert elkötnek egy autót vagy akármilyen kettőnél több kerekű járművet. Szétinnád az agyad, hogy ne érezd a tél hűvös éjszakáját, még elfuttok a zsaruk elől. Olyan átlagos szilveszter éjjel lehetne.
Mégsem úgy alakultak a dolgok, ahogy tervezted.
Kezdhetnéd azzal, hogy az elmúlt hónapokban semmi sem úgy történt, mint vártad. Nem ültél soha olyan hullámvasúton, mint amilyen érzelmi skálát sikerült megélned az ősz beállta óta. Elkezdődött a legmelósabb időszak, az egyetem, a mellékállásod, anyádék látogatása hálaadáskor, majd a karácsony. Nem is beszélve a kapcsolataidról. Már ha lett volna egy is.
Minden nehézség ellenére sikerült megtartani a szilveszteri bulit. Olyannyira jól sikerült, hogy el is felejtetted, hogy akárki betoppanhat váratlanul és felboríthat mindent, csak annyival, hogy kellemes ünnepeket kíván. De ez a személy hajnali 1 óra környékén mégis bekopogott és te döbbented fogadtad az alkoholmámorban úszó tömegben.
Natasha cseppet sem tűnt részegnek. Fekete bőrdzsekit viselt és vörös haját ismét csak kiengedte. Nem öltözött ki, veled ellentétben, akin viszont csak úgy tornyosult a csillámpor. A hangos zene elnyomta a hangotokat, de még így is tudtatok szájról olvasni.
- Neked nem Tonynál kellene lenned? - lepődtél meg.
- Ott voltam. - biccentett. - De gondoltam benézek hozzád is. Jól nézel ki!
YOU ARE READING
Marvel Oneshots
FanfictionTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.