T/N - a te neved
Hossz: ~10000
Kérte: -𝖂𝖍𝖎𝖙𝖊 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 & 𝕭𝖑𝖆𝖈𝖐 𝕶𝖎𝖓𝖌
Az évek alatt összetartó csapattá fejlődtetek a Bosszúállókkal. Banner és Hulk kapcsolata kiegyensúlyozottá vált, Tony és Steve is el tudta simítani a gondjaikat nagy erőfeszítések árán, Wandával szoros barátságot kötöttetek, sőt Thor is gyakrabban jött a Földre. Az egyetlen bökkenő, hogy volt egy vendége néhány hónapja. Mindenki odagyűlt a két férfi köré, hogy számon kérjék őket. Tony lépett először elő. Te már ekkor tudtad, hogy messze nem lesz sétagalopp a dolog. Egyszer láttad Lokit, épp elég volt, hogy ne kedveld. Wanda melletted állt és ugyanúgy méregettétek a férfit.
- Remélem azért hozta, hogy kinyírjuk. - súgtad oda.
- Befizetnék rá. De erre semmi esély. - kuncogtatok fel, ami az istenségnek hamar feltűnt.
Ő is hasonlóképp végigmért, mielőtt Tony nekirontott volna. Thor gyorsan megállította. Kezét barátja vállara tette.
- Minek hoztad ide? - röffent fel Tony.
- Nem kell aggódnotok. Nem rossz szándékkal jött.
- Remélem nem baj ha ebben erősen kételkedünk. - tárta szét a kezét Steve.
- Megígértem, hogy jófiú leszek. - vigyorgott Loki, mire Wandával kicsit felnevettetek.
A barátnőd elfordult, te pedig a szádat takarva mosolyogtál. A férfi továbbra is rajtad tartotta a szemét, de nem tudtad leszűrni pontosan miért.
- Thor mi ez az egész? - türelmetlenkedett Tony. - Vidd vissza az öcsédet Asgardba!
- Félreértitek. - szabadkozott, és újra körbenézett. - Lokit okkal hoztuk vissza a Földre, hadd magyarázzam meg! Apám úgy határozott elengedi őt.
Ezt a mondatot egy halk döbbent moraj követte, de hagytátok, hogy végigmondja.
- Azzal a feltétellel, ha kiváltja valamivel a bűnét.
- Afrikában sok az éhező, mehet oda segíteni. - ajánlottad.
- Nem hiszem, hogy jó ötlet hagyni Lokit a Földön szabadon rohangálni. - tette karba a kezét Steve.
- A bilincs marad. Természetesen. És kezeskedem érte. - mosolygott Thor. - Ne aggódjatok, minden rendben fog menni.
Mindenki összenézett valakivel, de végül is Tonyra esett a választás. Neki kellett dönteni.
- Nem maradhat. - rázta a fejét.
- Mindent kézben tartok, ígérem.
- Akkor legyen demokratikus. - vont vállat. - Aki beleegyezik, hogy Thor a saját felelősségére sétáltassa Lokit a Földön, mint egy kutyát, tegye fel a kezét.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Oneshots
Hayran KurguTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.