Bucky Barnes x Reader

1.7K 83 2
                                    

T/N - a te neved
Hossz: ~1000
Kérte: -

Sokszor tesz az ember olyat amit valójában nem is akar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sokszor tesz az ember olyat amit valójában nem is akar. Csak kicsúszik a száján, vagy csak úgy megtörténik. De veled más volt a helyzet. Te nem egyszer követted el ugyanazokat a hibákat, amik végül tönkretették a kapcsolatotokat Buckyval. Talán jobb lenne ha betegesen féltékeny lennél, mert az elfogadhatóbb, mint az amik történtek.
Most is épp a Coney Islanden ültél délután, miközben sötét felhők gyűltek a fejed fölé. A pad szép lassan vesztett a hőmérsékletéből, miközben eltűnt a nap a fejed felől. Még halványan lehetett látni a naplementét, de a szürke felhők azt is kitakarták. Vöröses csíkok halványodtak el, miközben egy esőcsepp hullott a nadrágodra. A ruhádnak már úgysem számított, hisz a könnyes szemeidet már beletörölted. Érezted az eső illatát, amit a hűvös parti szél hozott magával.
Ott ültél kétségbeesve, reménytelenül. Hibásnak érezted magad, miközben valahol nem csak te voltál bűnös a kapcsolatban. Újra elkezdtél sírni magányodban. Az egész part üres volt, mindenki hazamemt az eső elől, esetleg néhány biciklis suhanhatott el mögötted. A szívedet mardosta az elmúlt néhány nap magány és az, hogy ismét ugyanott tartotok Buckyval. Bármikor visszatekernéd és újracsinálnád az elrontott dolgokat.
Ekkor sétált valaki a közeledbe. Nem láttad ki az, de hallottad, hogy egy pillanatra megtorpan. Pont egy levegővételnyi idő volt. Ezután megbátorodhatott, mert leült melléd.
Bucky volt az. Nem szóltatok egymáshoz, te csak törölgetted a szemeidet, mire ő csak várt hátha szólsz valamit. De semmi újat nem tudtál mondani.
- Kerestelek. - mondta végül a férfi.
- Hát... most megtaláltál. - túrtál a hajadba.
Ezután ismét csend telepedett rátok. Figyeltétek a tengert, a naplemente foszlányait, ahol végleg eltűnik a felhők mögött.
- Nem fázol?
Megráztad a fejed.
- Rendben. - dőlt hátra Bucky. - Szeretnék beszélni veled.
- Minek? - kérdeztes kicsit idegesen.
-Nem tudom.- vallotta be őszintén.
Nem volt számodra meglepő, hisz te sem igazán tudtad hányadán álltok, ha ideült melléd. Valamit viszont mondanod kellett.
- Nekem ez nem megy. - fakadtál ki. - Nem megy... én nem tudlak téged is és magamat is tönkretenni.
Csendben ránéztél és vártad hátha mond valamit. Hátha válaszol, reagál. Akármit. Gombóc volt a torkodban, a szíved a füledben zúgott.
- Nekem sem megy. - rázta a fejét.
Halványan elmosolyodtál az orrod alatt.
- Végre valamiben egyetértünk... - mondtad halkan félve Bucky reakciójától, aki sokkal hangosabban nevetett fel.
- Igaz. Ez tényleg így van. - nézett előre.
Az eső lassan elkezdett cseperegni, mire Bucky felnézett az égre.
- Te mindig esőben ülsz ide ki?
- Csak ha szomorú vagyok. - sóhajtottál egy nagyot.
- Meg fogsz fázni. - biccentett feléd. - Nem túl okos ötlet.
Nem válaszoltál neki. Nem csak azért nem, mert nem érdekelt a véleménye arról, hogy vajon beteg leszel-e az esőben, hanem azért is mert máshol járt az eszed.
- Nagyot hazudtunk magunkat, mikor azt hittük elég csak szeretnünk egymást. - sírtál halkan.
- Tudom. - simogatta meg a vállad. - De ez nem csak a te hibád.
- De, csak az enyém. - ráztad a fejed kétségbeesetten. - És korábban is minden miattam történt...
- Ez nem igaz. - húzodott közelebb hozzád. - Egy kapcsolatban nem múlhat minden csak egy személyen.
- Te sosem akartál engem megbántani, de én többször is megtettem. Tessék én vagyok a hibás mondjuk ki! - kezdtél megint sírni.
Mintha egy kamion próbálna összenyomni, úgy érezted nem kapsz levegőt.
- T/N... - húzott magához. - Ne sírj!
De nem tudtad abbahagyni, sőt meg is hatott ahogy még ezek után is képes odafigyelni rád, miközben meg sem érdemelnéd. Az eső is egyre inkább szakadt miközben ti egymáshoz bújtatok.
- Sajnálom. - súgta a füledbe.
- Mit?
- Hogy nem figyeltem oda rád. - ölelt meg.
A mellkasához dörgölőztél, mint egy aranyos cica és beszívtad a ruhájának illatát.
- Én is sajnálom. - szipogtad.
- Nem kell sajnálnod semmit. - mondta.
- Sajnálom, hogy nem becsültelek eléggé. Hogy természetesnek vettem, hogy velem vagy. Hogy irányítani akartalak, mert féltem egyszer elhagysz...
- Elég. - nevetett halkan. - Ezt mondtad múltkor is.
- De ez az igazság.
- Az nem lényeg. - fogta meg a kezedet. - Szeretlek.
A szíved kihagyott egy ütemet miközben ezt mondta. Esett az eső, eláztatok, de Buckyn volt baseball sapka, rajtad pedig kapucni. Egyre erősebben szakadt.
- Én is szeretlek. De...
- De? - nézett rád gyanúsan.
- Ez nem elég. Tudod... Nem akarom becsapni magunkat. Ez kettőnk között nem működhet. - magyarázkodtál.
- De működni fog. - mosolygott a sapka alatt.
- Nem akarom összetörni a szíved. És félek lassan erre a pontra jutunk. - szorítottad erősebben a kezét.
- Vállalom a kockázatot.
- Bucky... - nyávogtad. - Én nem...
- De. Én nem akarom feladni. - váltott erősebb hangnemre. - Nem ijedek meg az érzeseinktől, sem attól, hogy mit hoz nekünk a jövő. Meg akarom próbálni.
- Megint? - kérdezted gyorsan.
- Akárhányszor. - mondta határozottan. - És mindent meg fogunk oldani, minden baj, probléma... Együtt megoldjuk. Rám mindig számíthatsz T/N!
Nyeltél egy nagyot.
- Túl szépnek hangzik. Attól félek ez csak egy álom. És ha felébredek te már nem leszek itt. - remegtél.
Kezdtél lassan fázni, ezért Bucky azonnal reagált.
- Még mindig jó ötlet szakadó esőben vezekelni? - kérdezte gyanúsan.
- Megérdemlem. - sóhajtottad.
- Hülyeség. Mindenkinél vannak problémák. Semmi sem fekete vagy fehér. Sosem leszünk tökéletesek, de segíthetünk egymásnak fejlődni. Ha képesek vagyunk áldozatot hozni magunkért, értünk...
- Szerinted akkor boldogok lennénk? - kérdezted remegő hangon.
- Biztos vagyok benne. - ölelt magához. - Nem fázol még mindig?
- De igen. - remegtél mellette.
- Akkor gyere! - húzott fel a padról és elkezdtetek rohanni.
Bucky hátra nézett megvagy-e, te pedig mosolyogva futottál felé, mikor egyszer csak megcsúsztál a vizes fán. Bucky karjai között találtad magad, aki a kezednél fogva húzott be egy száraz helyre.
- Nagyon hideg van. - ugráltál a vizes pulcsidban.
- Tudom. Te miért csinálsz ilyen hülyeségeket? - kérdezte nevetve.
- Nem tudom. - nevettél ugrálva.
Mint valami idióta úgy pattogtál a kapu alatt, miközben Bucky vigyorogva nézett téged.
- T/N! - kiáltott feléd, mire meglepődve odafordultál.
- Hm? - néztél oda vizes hajjal.
Bucky minden szó nélkül megcsókolt, amit meglepettségedben nem tudtál hova tenni. Visszacsókoltál, ő pedig a derekadat átkarolva dőlt előre. Mikor abbahagytátok a csókolózást Bucky a szemedbe nézett, akár egy ázott kiskutya.
-Mit gondolsz? Szerinted újrakezdhetjük?
Egy pillanazig haboztál, de rámosolyogtál a férfira. Hevesen elkezdtél bólogatni, mikor Bucky ismét megcsókolt. Miután abbahagytátok a turbékolást, hazarohantatok az esőben. Bucky egy percre sem tudta elengedni a kezedet. Nem érdekelte semmi, csak az, hogy ti ketten ismét együtt legyetek.

Marvel OneshotsWhere stories live. Discover now