T/N - a te neved
Hossz: ~4300
Kérte: -Talán a sors akarta úgy, hogy egyszer a Stark család tagja lehetsz. Miután Pepper és Tony eljegyezte egymást, a férfi szinte lányaként kezelt, akárhányszor náluk töltötted a nyári szüneteket. Ugyanakkor szeretted volna megtartani az inkognitódat, így Steven és Natashán kívül soha egyik Bosszúállóval sem találkoztál. Az utóbbival csak egyszer futottál össze, még beszélni sem beszéltetek. Jól tartottad az álcádat 17 évesen, sőt a neved is elrejtett. Pepper unokahúgaként egyszerre voltál new yorki és floridai.
Ám egyetemre készültél és Pepperrel együtt nézegettétek a lehetőségeket. Videóhívásban voltatok, te a floridai házból, Pepper pedig a new yorki toronyból.
- Anya szerint Brown. - vakartad a fejed, de nem voltál biztos magadban. - De ötletem sincs.
- Átnézted a prospektusokat? Vagy amiket küldtem? - kérdezte Pepper, miközben Tony a háttérben telefonált.
- Igen, de így sem tudok dönteni. De anya erőlteti a borostyánligás iskolákat.
- Orvosira akartál menni nem? Akkor mi van a Stanforddal? Nem tetszik a kaliforniai álom? - nevetett.
- De... csak jobban találtam New Yorkban tanulni, ha már úgy is ott vagytok. Többet lehetünk együtt.
- De ne aggódj van még 1 éved! Addig fel tudsz költözni hozzánk, és eldöntjük hova mehetnél.
Eközben Tony is abbahagyta a telefonálást és odament köszönni hozzád.
- Szia T/N! - intett. - Hogy megy az egyetem választás?
- Katasztrófa. - dobtad fel az égbe a papírokat. - És veled mi újság?
- Hetek óta arról pletykálnak, hogy valahol van egy elveszett 17 éves lányom.
Felnevettél, majd a tolladdal a kezedben hadonásztál.
- Mikre rá nem jönnek azok a gonosz újságírók!
- Ez nem vicces. - mutatott rád a képernyőn. - Nekem csakis Peppertől lesz gyerekem. És biztos, hogy nem 17 éves jelenleg.
- És mi lesz ha megtalálják a lányt? - nyújtottad ki a nyelved.
- Akkor majd unikornisháton megyek ezentúl munkába. - nézett a Pepper előtt sorakozó prospektusokra. - Columbia.
Felmutatta a papírt, mire hevesen gépelni kezdtél.
- Hmm... - nézegetted a honlapot.
- Ismerem a dékánt. Tudok ajánlást szerezni. - mondta így félvállról.
- Akkor ezt vehetjük elintézettnek. - mosolygott Pepper. - Na és mikorra várhatunk?
- Öhm... a jövő héten repülök. Ha az nem korai. - mondtad, mikor Pepperéknél nyílt az ajtó.
Peter lépett be, hogy találkozzon Tonyval, ám fogalma sem volt a létezésedről. Sem arról, hogy most a közelben fogsz lakni.
- Ennek örülök! Már berendeztem neked a vendégszobát. - mondta Pepper.
- Jó napot Mr. Stark! - hallottál meg egy hangot a háttérben.
- Ő kicsoda? - kérdezted kíváncsian. Bár arcot nem láttad, sejtetted hogy egy fiatal srác van valahol a háttérben.
- Ő csak Peter. - legyintett.
- Sólyom...? Pókember! - találgattál. - Tudtam.
- Igen ő az. Bemutassalak? - ült hátrébb.
- Nem kell. Nem akarok belekavarodni ebbe. - tetted magad elé a kezedet. - Ha nagyon muszáj úgy is összefutunk a jövőben.
- Akkor majd még hívlak. - integetett el Pepper.
- Üdvözlöm Tonyt és a lányát! - nevettél, majd lecsuktad a laptopot.A következő hét végén, már úton voltál New Yorkba. A repülőutat követően taxiba szálltál, ami végül a torony aljában tett ki. A lakásba belépve boldogan estetek egymásnak Pepperrel.
- De jó, hogy megérkeztél!
- Nagyon hiányoztatok! - lépkedtél a nappaliban. - És még van két hét a nyárból. Tony merre van?
- Itt! - dobogott le a lépcsőn öltönyben. - Szia T/N!
- Hali! - dőltél a fehér kanapéra. - Hova mész?
- Megbeszélésre, utána összeszedem a Kölyköt. Vagyis Petert. - tette hozzá gyorsan.
- Az klassz. De csak kérdezni akartam valamit. Ugye te intézted a sulit... legalább elmondod hol van és hogy jutok el oda?
- Gondoltam... - kezdte mire felnevettél.
- Rosszul kezdődik.
- Peterrel egy iskolába íratni nem hülye ötlet. - fejezte be.
- Klassz. De miért? Nem volt világos a: NEM AKAROK BOSSZÚÁLLÓS DOLGOKBA AVATKOZNI felirat a homlokomon? - néztél kissé sértődötten.
- Azt hittem ha idejössz majd úgy is találkoztok és elkerülhetetlen lesz a bemutatkozás. - vont vállat. - De nem kell megmondanod neki ki vagy, ha ennyire akadékoskodsz. De akkor minden alkalommal rejtőzködnöd kell a házban, ha jön. És mostanság gyakran jár hozzánk.
Ezt hallva csak egy kicsit estél kétségbe. De inkább nem koncentráltál erre, hanem kiélvezted a nyarad hátralévő részét. Pepperrel elmentetek a kedvenc kávéházatokba, ami nem is volt olyan messze a sulidtól.
- Aggódsz valami miatt? - kérdezte Pepper.
- Nem. Majd lazán veszem az egészet. Új suliba beilleszkedni biztos olyan mint Floridában. - vontál vállat. - Majd elvegyülök és kerülöm a menő arcokat, és így biztos nem keltek majd feltűnést. Főleg nem Peternek. Nem lesz gond.
- Meg mindig ott a lehetőség, hogy bemutatkozzatok egymásnak és akkor nem lenne semmi probléma.
- Amég lehet húzom. Örülök, hogy Tony a világot menti, de engem hagyjunk ki ebből. Szeretnék a jövőmre koncentrálni. - ittál bele a kávédba.
- Ez teljesen érthető. - helyeselt Pepper.
YOU ARE READING
Marvel Oneshots
FanfictionTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.