Tony Stark x Reader |2.| 2. rész

460 40 3
                                    

T/N - a te neved
S/V - szülővárosod/kitalált város neve
Hossz: ~3300
Kérte: -
Megjegyzés: A Red sem egy rossz háttérzaj...

T/N - a te nevedS/V - szülővárosod/kitalált város neveHossz: ~3300Kérte: -Megjegyzés: A Red sem egy rossz háttérzaj

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

The Lucky One

Másnap reggel már teljesen máshogy keltél fel. Nem volt internet a közeledben, sőt a telefonodat is kikapcsoltad, hogy egy bögre teával együtt kiülj a verandára. Augusztus közepe volt. A nyár egyik legjobb időszaka, amikor még lehet fürdőzni, és hosszú, színes lenge ruhákban járkálni odakint. Most az egyszer te is lecserélted a fekete ruhatáradat valami színesebbre és virágosabbra. Tonyval nem találkoztál hajnalban, azt hitted még aludt, mikor kiléptél a házból. Olyan kellemes levegő fújt a szél, amit a nagyvárosban nem érezhet az ember, csak odakint a szabadban. 

A távolba meredtél, mert észrevetted, hogy Tony valahol a tó mellett szerencsétlenkedik. Egy kisebb csónakkal próbált megküzdeni, de az minduntalan odébb úszott. Mosolyra húztad a szádat, ahogy ott mérgelődött magán. Ki akarta kötni, de nem sikerült. Úgy döntöttél a korlátnak támaszkodva figyeled az eseményeket. A férfi kinyúlt a csónak széléért, de nem érte el, ezért leguggolt.  Már épp elkapta volna, de nem tudta az egyensúlyát megtartani és pillanatokon belül belepottyant a vízbe, ruhástul mindenestül. Hangosan felkacagtál ennek láttán, amit már Tony is észrevett mikor előbukkant a víz alól. Nem volt olyan mély, csak a derekáig ért a part részén. Ahogy eltörölte a vizet a szeméből észrevette a távolban, ahogy nem bírod abbahagyni a nevetést. Mosolyogva rázta a vizes fejét, majd odakiáltott neked.

- Mi olyan vicces? - tárta szét a kezét.

Válaszképp legyintettél és a poharat letéve indultál meg felé, hogy segíts neki kiszállni a vízből. Nem volt olyan jó idő a fürdéshez, de Tony még így is megpróbálkozott egy fejessel. Felkaptál egy törölközőt az egyik ottfelejtett napágyról, majd a kerten át haladva léptél oda, hogy kihúzd minél előbb. Cipő nélkül elég veszélyes volt az éles kavicsokkal teli füvön futni, de nem is foglalkoztál vele. Csak a szemed előtt csurom vizes Tony kötötte le akkor a figyelmed, aki eközben félig már kimászott a mólóra. A közelbe érve már nyújtottad felé a kezed, de ő élből elutasította. Ahogy megálltál előtte rád cseppent a hajáról némi víz. A mosolygós tekinteted továbbra sem hagyott alább, ami a férfinak nyomban feltűnt. Gondolta kicsit összezavar, így nyomban lekapta a vizes felsőjét. Alig pislogtál kettőt, mire már a félmeztelen Tony vigyorgott rád. Rémülten takargattad a szemed, és nekidobtad a törölközőt.

- Nincs olyan jó idő, vegyél fel valamit... - motyogtad egy vigyorral az orrod alatt.

- Ugyan, a műugrás a kedvenc olimpiai sportom. Amikor tudok csak gyakorlok. 

- És ezt pont egy tócsában kell csinálni? - nevettél még mindig oda se nézve, mikor a nyakára tette a törölközőt. 

Tony szeme kissé sértődötten tett egy kisebb kört ennek hallatán.

Marvel OneshotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant