Tony Stark x Reader |2.| 3. rész

394 39 8
                                    

T/N - a te neved
AP/N - apukád neve
Hossz: ~3300
Kérte: -
Megjegyzés: Úgy érzem megint nem gondoltam át, hány részes lesz ez is, de majd meglátjuk. 😂😂😂

tolerate it

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tolerate it

Tony a készüléket zsebre vágva lépett ki a zongorához, ahol már egy darab papírral vártad. Épp felírtál valamit, de gyorsan ki is húztad, mert nem tetszett. A férfira csak egy pillanatra néztel fel, mert próbáltál gondolkodni.

- Nem akarsz segíteni? - biccentettél felé.

- Miben? - ült vissza a székére.

- Dalszöveg kellene. De nem is tudom. Nem jut eszembe semmi. - sóhajtottál.

- Rendben. - dörzsölte össze a tenyerét. - Nem játszod el, ami idáig megvan?

- Szövegem nincs, de persze.

A zongorához fordultál és a kezeidet a billentyűkre helyezve kezdtél bele a dalba. Fura volt teljesen egyedül megírni az alapot, de valahol el kell kezdeni a fejlődést. A végén úgy is Aaronnal együtt fogjátok befejezni a stúdióban. Tony a dallamot hallgatva gondolkodott, de te teljesen elvetted a figyelmét és mire befejezted a dalt, rájött, hogy semmi sem jutott az eszébe.

- Mit mondasz? Tetszik? - rágtad a szád szélét.

- Tetszett. Egész jól visszahozza a stílusodat. Ja... - préselt ki magából valami választ.

- Nem is tudom milyen érzéseket vált ki belőlem mikor játszom. - fordultál felé, hogy a papírt a kezedbe vedd. - Gondoltam segítesz.

- Persze. Persze segítek.

- Van ötleted a szövegre? Vagy bármi megteszi, csak mondd, mert le vagyok blokkolva. - nevettél.

- Túl sokat dolgozol és fáradt vagy. A jó dolgokhoz idő kell. - nézett mélyen a szemedbe, de ismét felnevettetek.

- Értem anyu. Értem, mire célzol. Majd később. Nos, van valamid?

A férfi egy pillanatra elgondolkodott, aztán egy csapásra megvilágosodott.

- Mit szólsz ehhez? Hé kicsi lány, oh szia heló, álljunk össze mint két kicsi legó. - rappelt egy sort, de te lefagyott tekintettel meredtél rá.

A fejedben csak az visszhangzott: Ez most komoly?
De eszed ágában sem volt megsérteni, főleg azért, mert esküdni mertél volna, hogy megint csak viccelni akar veled. A papírt és a ceruzát szorítva vigyorodtál el zavartan.

- Szerintem nekünk valami egész más stílus kellene.

- Akkor legyen valami romantikus. Hisz nem éppen emiatt vagy itt?

- Nem tudom. Hirtelen azt se tudom hol kezdjem. - néztél magad elé nyugodtan.

- Rendben. - csukta be a szemét Tony. - Hmm... Hmmmmm....

Marvel OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin