~12~

314 34 5
                                    

" Hazrilll!! Sekejapp! Tolong jangan bunuh keluarga akuuu!"

" Ada lalat bercakap dengan aku ke tadi?" soal Hazril berpura pura tidak dengar. Wajahnya selamba, terselit sedikit sinis dan menakutkan!

Tersentak dengan itu, pantas lelaki itu melutut ingin merayu sesungguh hatinya,

" Hazrilll!!! Aku merayuuu dekat kauu!! Kau bunuhh aku je lahhh!"

Hazril ketawa kecil, pisau ditangannya dimainkan, langkahnya tenang mengelilingi isteri dan dua orang anak kecil lelaki itu, atau namanya, Ghani.

" Tak nak...werkk! AHAHAHAH!"

Menjengkelkan! Ghani masih melutut dan menundukkan kepala ke lantai,

" HAZRILL! AKU MERAYU! TOLONG—"

" Ayahh sakittt!!!"

Matanya terbeliak besar! Terkaku dia seketika saat melihat tangan anak sulungnya yang baru berusia 8 tahun ditikam di lengan! Darah tidak berhenti mengalir!

Tetapi Hazril! Langsung! Tiada rasa bersalah! Malah masih boleh berpura pura melakukan reaksi wajah kasihan!

Konco konco nya cuma memandang kosong, sudah terbiasa dengan perkara sebegini.

" Alololo kesiannya anak ayah tak guna ni...alah! Sakit sikit je tu! Tak sesakit ni!!"

" ARGHHH!"

Kali ini , tangan budak itu yang terluka dipijak terhempas ke bawah dengan kuat!!

Ghani mula tidak tentu arah. Dia buntu. Dia benar benar buntu! Dia tidak sanggup melihat anaknya diperlakukan kejam seperti itu!

Isteri Ghani menangis sambil memeluk si anak, si bongsu sudah menggigil ketakutan. Situasi sekarang...benar benar tegang dan kejam!

" Ahahahahahaha! Wooohooo! Ghani tengok ni!!"

Sengaja Hazril mencabar Ghani, sengaja dia membiarkan Ghani terseksa begini! Ghani perlu diberi pengajaran!

" Tolonglah Hazril...aku janji....aku bayar duit kau...aku bayar....lepaskan keluarga—"

" Takkk nakkkk! Kita settle hari ni juga! Ahahahah!". Suara Hazril meleret dengan jengkel tawanya.

Biarpun Ghani sudah berlinang air mata kekesalan, biarpun Ghani sudah putus harapan, tetapi tetap...Hazril masih teguh dengan perbuatan zalimnya!

Hazril sudah tersenyum lebar, dia masih belum puas! Setakat ini sahaja, masih tidak cukup!

" So...apa kita nak buat pula ek?"

Sekali lagi Hazril mengelilingi 3 beranak itu. Pisau masih bermain di jari. Matanya sinis memerhati 3 beranak itu. Darah di lantai dipijak tanpa perasaan!

" Okay....aku tahu!"

Lagaknya ceria, tetapi...menakutkan!

" Kita buat show! Show ni best! Show antara lelaki dan perempuan...so...weii Karl! Kau jadi penghibur, perempuan ni jadi penghibur jugak!"

Seorang konco Hazril bernama Karl mula tersenyum sinis, laju isteri Ghani ditarik ke tengah.

" TAK NAK! ABANG!!"

" Ish...apa penghibur ni tak cukup kuat tu, kuat lagi, kuat lagii!!" celah Hazril sekadar memerhati dan memberi komen.

" ABANGGG!!!"

Ghani faham, tetapi dia tidak mampu lakukan apa apa. Dia cuma mampu, menutup mata dan menangis apabila tahu isterinya bakal dinodai di khalayak ramai lelaki. Wanita yang sepatutnya menjadi bidadari hidupnya bakal diperlakukan seperti pelacur. Dan.... Dia...tak mampu berbuat apa apa.

Dia Henotik [Completed]Where stories live. Discover now