16.Bölüm " Vuslat"

12.3K 290 20
                                    


Yep yeni, entrikalı, heyecanlı bölümle yine sizlere geldim. Haydi koşun okumaya. Okurken oylamayı da unutmayın olur mu.🙋🏻‍♂️🏃‍♀️🏃‍♂️🏃‍♂️

.....

Aynanın önünde saatlerce hazırlanan arkadaşına bakıp gülümsedi Havin. Yaren su yeşili rengin de olan kabarık elbisenin vermiş olduğu havayla etrafın da dönerken, onu izleyen arkadaşından bir haber devam ediyordu hala.


Arkasını döndüğünde Havini görür görmez ellerini ağzına götürdü. Şaşırmış bir yüz ifadesiyle arkadaşının ellerinden tutup aynanın karşısına çıkardı genç kız.

" Ama sen çok güzel olmuşsun."

Havin yansımasına baktığında bej rengin de, belden tam oturan düşük omuzlu, göğüs kısmı ve kol detayları küçük taş işlemelerden oluşurken, etek kısmı ise kabarık iniyordu. Üzüm karası kıvırcık saçları her zaman ki gibi doğal haliyle arkada boy gösteriyordu.

Bir adım geriye gitti....

" Çok abartılı olmamış mı? Bekle burada iki dakika hemen değiştirip geleceğim."

" Saçmalama!"

Arkasına geçip omuzlarından tuttu Yaren.

" Baksana bir kendine? kuğu gibi olmuşsun. Üstelik hiç bekleyemem seni geç kalacağız. Zaten zar zor izin aldık. Hadi yürü. "

" Tamam sen in aşağıya ceketimi alıp hemen geliyorum."

Yaren, gözlerini kıstı.

" Beni kandırmıyorsun dimi?"

Yatağın üstünde duran çantayı Yaren'in eline tutuşturup hınzırca gülümsedi Havin.

" Aşk olsun ne zaman kandırdım seni? Hadi in geliyorum hemen arkandan."

" İyi bakalım."

Kapıdan çıkıp ağır ağır aşağı indi. Şimdiden ayağını sıkan topuklu ayakkabıları canını yakıyordu. Son merdivene iki adım kaldığın da, önüne eğilip bileğinde ki ayakkabının kordonunu açacakken, dengesini kaybedip güçlü kollara düşmesiyle başını kaldırması bir oldu.

Yaren düşmenin verdiği korkuyla sımsıkı sarılıyordu hala. Onu son anda fark edip düşmesine engel olması Sıraç'ın refleksini hızlandırmıştı. Yareni bırakıp, bir ayağındakilere birde yüzüne baktı.

" Bu ayakkabıları giyersen olacağı bu. Giydin madem niye önüne bakmıyorsun?"

Kendini toplayıp, elbisene tezat örttüğü ipek şalını omuzlarına sabitleyip sitem eden genç adama konuştu genç kız.

" Bu kadar laf edeceğini bilseydim düşmeyi yeğlerdim. "

" Demek öyle ha?"

" Evet. Ha düşmüşüm ha sen tutmuşsun. İkiside aynı şey. Can sıkıcı."

Yarene doğru yaklaşıp, tam bir şey söyleyecekken, baştan aşağı süzmesiyle tek kelime dahi edemedi. Karşısında ki kızı sanki ilk kez görüyordu hareleri. Yaren çok güzeldi.... Bunu düşündüğü için kendine kızsada engel olamıyordu bir türlü.

HAVİN 1. KISIM " KATRAN GECESİ"  [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin