Evet sevgili, kıymetli okuyucularım.Uzun bir aradan sonra yine sizinleyim. Ve bölümlerimden yine en güzelini size bu bu mübarek günde sunmak için çok çalıştım. Bence mendillerinizi hazırlayın zira çok dram, aksiyon kokan bölümle geldim size. İnşallah beğenirsiniz. Ve umarım emeklerimin karşılığını alırım sizden. Bol bol oylamayı yorum yapmayı unutmayın olur mu sizleri seviyorum🤗🤗🤗
Haydi hep beraber okuyalım. ( Buarada benim kıymetli okucularım hepinizin Berat kandili mübarek olsun. Dilerim hepinizin niyetleri kabul olur inşallah 🤲🤲🖐️
( FİNALE SON BİR BÖLÜM)...........
Gözlerinin boşluğunda kaybolup giden Gecen'in kişneme sesleri genç adamın kulaklarında son kez yankılanırken, arkadan koşan sulietlere harelerini çoktan kapatmıştı. Nefes nefese koşan çiftliğin en kıdemli seyislerinden Osman kahya arkasından gelen çalışanların genç adama müdahale etmelerine izin vermeden el hareketleriyle durmalarını söyledi.
Elini Behram'ın can damarına attığın da, yavaş atan nabzı hissedince hemen cebinden çıkardığı telefonla ambulansın numarasını tuşlayıp karşıda ki sağlık çalışanlarına olayı anlatmaya başladı. Yarım saatin sonunda çamurlu yoldan sirenlerini yakarak olay yerine gelen ambulans girebileceği yere kadar park edip içinden çalışanlar
Koşarak çıkmaya başladı. İlk önce yardım çantasından ilk müdahaleyi yaptıktan sonra, genç adamın bedeni faraş sedyeye yerleştirilip, ana sedyeye uzatıldıktan sonra aynı anda kaldırılıp ambulansın ikamet ettiği yol ayrımına götürmek için hareket etmeye başladılar. O sırada bilinci yerine gelen Behram, yanında yürüyen seyis Osman'ın kolundan güç bela tuttu.
Sessizce...
" Götürmeyin beni!" dedi.
Osman bilinci açılan genç adama gülümseyip heyecanla konuşmaya başladı.
" Az kaldı dayan oğlum, hastaneye gideceğiz şimdi "
" Hastane olmaz. Çiftliğe götür beni "
Osman Behram'ın söylediklerini duymamış olacak ki bu defa sedyeyi taşıyan çalışanlara eliyle durmasını söyledikten sonra Behrama doğru eğildi.
" Bir daha söyle?"
Genç adam başında dikilen adama bir kez daha inlemelerinin arasından telaffuz etti.
" Hastane olmaz Osman abi. Çiftliğe götür beni"
" Olur mu öyle şey oğlum? İyi değilsin görmüyor musun? Hem evde nasıl tedavi edeceğiz seni? Bırak hastaneye gidelim"
" Abi olmaz dedim. Beni çifliğe taşıyın, sonra git hemen aile doktorunu çağır, o halleder gerisini".
" Ama oğlum!"
Behram güçlükle yutkundu...
" Osman abi uzatma, hastaneye gidemem. Ne olur dediğimi yap!"
Osman sesli bir of çekip başıyla onayladı. Arkasından sağlık çalışanlarına komut verip çifliğe gideceklerini söyledi. Çalışanlar durumu doktora söylediklerin de, doktor başta itiraz etsede daha sonra Osman'ın ısrarıyla el mecbur kabul etmek zorunda kaldı. Ambulansın içine temkinli bir şekilde genç adamı koyduktan sonra arkasından seyis Osman da refakat etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVİN 1. KISIM " KATRAN GECESİ" [ TAMAMLANDI ]
Ficção GeralTuttuğu direksiyonu o kadar çok sıkıyordu ki parmak boğumları bembeyaz olmuştu adamın. Gözleri sadace önündeki yola bakıyor ona yalvaran genç kıza bakmıyordu bile bir kez olsun. Ağlamaktan yorulmuştu artık. Sesi karşısında ki adama gitmiyor, söyledi...