19.Bölüm " Diken"

8.8K 273 14
                                    

Merhaba🖐 Benim sevgili okuyucularım nasıllarmış bugün? Sanırım yeni bölümü bekliyorlarmış. Ama hiç merak etmeyin bugün çılgınca bir şey yapacağım ve yapacağım atak siz değerli okuyucularımın keyfini yerine getirecek. Hepiniz biliyor sunuz ki her yıl Wattpad bir yarışma düzenliyor ve bende ikinci çalışmam olan " Havin " adlı hikayemi yarışmaya koyacağım. Fakat yarışmaya girmesi için 40 bin kelime sayısı olması lazım. Bu yüzden art arda atacağım yeni bölümlerle kısa bir " Havin " serüveni yaşayacaksınız. Eminim buna bayılacaksınız 😂 Ve son olarak sonuç ne olursa olsun benim gönlümün ve sizin de umuyorum ki gönlünüzün birincisi Havindir...... Ve bu yayınlayacağım yeni bölümleri hepinize ithaf ediyorum. Saygılarla Yorgunyazar.....


......HAVİN'İN AĞZINDAN .....


Ölmek, sadece nefes alıp vermeyi kesip, mezara girmek değildi..... Sevdiğim insanın bana ihanetiydi ölmek. Gözlerime bakıp seni canımdan çok seviyorum diyen abimin arkamı dönünce başka diyarlara gitmesiydi.

Hayatın ortasında yalnız başına kalmaktı ölmek. Kardeşim dediğim insan beni arafta bırakıp hayatına kaldığı yerde nefes alırken, beni nefessiz bırakmıştı bu zalim şehirde.

Aynada ki ruhu çekilmiş yansımama baktım uzun uzun. Simam kınası yakılacak bir gelin dışında her şeye benziyordu . Buğulanmış gözlerim üzerimde ki bindallının rengini yas tutmak için simsiyah giyinmiş bir kadının rengin de görüyordu.

Sabahtan aşiretin ne kadar bekar kızı varsa gelmiş, etrafımda beni süzüp ne kadar şanslı olduğumu söyleyip durmuşlardı. Evleneceğim adamın kusursuz yüzünün ardındaki ki gerçek benliğini bilseler acaba böyle düşünürler
miydi yine?

..........

O gün o kabinden nasıl çıktığımı bir Allah bir de ben biliyordum. Bedenim onun dokunduğu her yeri silmesi için gözyaşlarıma yerini bırakırken, ayaklarım bu kabustan kurtulmak için benden bağımsız hareket ediyordu.


Sarsılarak salona girdiğim de bakışlarım önce ruhumun katilini aradı.
Oradaydı... Kalbi gibi kap kara son model arabasına gövdesini dayamış, bir eli cebinde diğer eli çapraz yaptığı bacaklarının üstünde duruyordu. Dizlerinin üstünde duran elinin işaret parmağının arasında da sigarası vardı.

Sigarasın dan bir nefes çekip başını gökyüzüne kaldırıp dudaklarının arasından dumanlarını havaya bıraktı. Başını tekrar aşağı indirdiğin de göz göze geldik o an..

O zafer gülüşünü bana sunarken, bense kendimi ağız dolusu çığlık atmamak için zor tutuyordum. Behram'ın görüş alanından çıkıp bakışlarımı hiç bir şeyden haberi olmayan kadınlara çevirdim.

Annemin Filiz hanımla sohbet ettiğini görünce onu işkillendirmemek için köşede telefonuyla ilgilenen Avzen yengeme yanaşıp kulağına, kendimi kötü hissettiğimi evin şoförünü arayıp bir an önce bizi gelip almasını söyler söylemez ayağa kalkıp yüzüme baktı.

Gerçekten iyi değildim. Yüzüm mağazanın duvarları gibi bembeyaz olmuştu. Tenim açıldıkça açılıyordu. Yengem Filiz hanıma bir bahane uydurup gideceğimizi söyledi. Hemen hiç zaman kaybetmeden şoför gelmiş dışarıya çıkmıştık.

Kadıncağız ne uğradığını şaşırmış, dışarıda öylece keyif sigarasını içen oğluna bakıp olanları anlamaya çalışıyordu. Behram hiç duruşunu bozmazken, ben kimseyle yüz göz olmadan arabaya bindiğim de annem gilde hemen arkasından binip gözden kaybolduk.

HAVİN 1. KISIM " KATRAN GECESİ"  [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin