"FİNALE SON ÜÇ BÖLÜM....."Arabayı gelişi güzel park edip aşağı indi. Karşıda gelen çocuk üzerinde vale yazan gri, fosforlu yelekle ona doğru adım atacakken genç adam elini gelme dercesine kaldırıp engel oldu.
" Çekme arabayı çıkacağım!"
" Tamam, efendim"
Genç çocuk park alanlarına giderken, hiç oyalanmadan siyah renkten oluşan üç katlı, üstünde büyük harflerle "Dark Klub" tabelasının yazılı olduğu mekana giriş yaptı. Kapıları mekanın aksine renk cümbüşüydü.
Sağlı sollu kapılarda duran iri yarı cüsseli siyah takım elbiseli korumalar her gün gördükleri simaya elleri önlerinde selam verirken, onlara bir göz ucuyla baktı Behram.
" Yeşim hanım geldi mi?"
" Geldiler efendim. Sizi bekliyorlar" dedi. Sol tarafta duran koruma.
İçeriye girdiğin de, uzun koridorlara eşlik eden boydan boya uzanan asimetrik camlar attığı her adımda yansımasını gösterirken, hiç olmadığı kadar hızlı hareketlerle yukarıya çıkıp salona geçti. Köşeli barın arkasında barmen kristal kadeh bardaklarını parlatırken, diğer elamanlar ayaklı masaları ters çevirmiş temizlik yapıyorlardı.
Bar masasının önünde ki taburelerden birine oturmuş arkasını dönük kadına baktı. Önünde türk kahvesi, eliyle yeni sezonun dergilerini karıştırıyordu her zaman ki gibi. Yanına gidip omzuna dokundu.
" Yeşim!"
Arkasını usulca döndü. Gördüğü suretle kocaman gülümseyip ayağa kalkıp sarıldı genç kadın.
" Hoş geldin"
Zoraki ellerini kadının sırtına atıp karşılık verdi adam.
" Koltuklara geçelim. Konuşacaklarım var"
" Tamam konuşalım "
" Baş başa, diyorum!"
" Hay, hay. Sen git hemen geliyorum ağam " dedi, kadın. Muzipçe.
Behram önde giderken, Yeşim arkada ki barmene bir şeyler söyleyip Behram'ın arkasından ona eşlik etmeye başladı. Köşeli deri koltuklara geçip oturdu. Hemen karşısına Yeşim'de geçti. Üstün de ki derin yırtmaçlı elbiseye rağmen, dikkatli bir şekilde bacak bacak üstüne atıp karşısında ki adama baktı.
" Evet, seni dinliyorum. "
" Beni biliyorsun lafı uzatmam. Bugün buraya her şeyi bitirmeye geldim."
" Pardon neyi?"
" Bu aramızda olan her neyse işte, onu.
" Beni her seferin de bitirmekle tehdit ediyorsun farkında mısın? Ayrıca aramızda ki şey bir ilişki, bunun farkına varır mısın artık?
" Her neyse bitsin. Ben artık evliyim biliyorsun."
" Benim yatağıma girdiğinde de evliydin. Şimdi ne değişti Behram?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVİN 1. KISIM " KATRAN GECESİ" [ TAMAMLANDI ]
General FictionTuttuğu direksiyonu o kadar çok sıkıyordu ki parmak boğumları bembeyaz olmuştu adamın. Gözleri sadace önündeki yola bakıyor ona yalvaran genç kıza bakmıyordu bile bir kez olsun. Ağlamaktan yorulmuştu artık. Sesi karşısında ki adama gitmiyor, söyledi...