Dear Katherine

647 51 26
                                    

Ghiciți ce zi este astăzi? Ei bine, astazi e 23 decembrie si asta înseamnă ca peste doua zile e Crăciunul.Yassss.Iubesc Crăciunul.Chiar daca nu am sărbătorit niciodată cu toata familia.Nu a fost niciodată ceva extravagant.Doar eu si mama.Dar e okay.Acum 1 zi a venit mama acasa.Asta e inca un motiv sa fiu super fericita.Pacat ca trebuie sa plece cu o zi inainte de Revelion.Dar mai este pana atunci asa ca încercăm sa profitam de zilele ramase.
In ultimele 2 zile lucrurile au ramas cam la fel.Nimic nou.Scoala, teme si acasa.
Am incercat sa vorbesc cu Niall dar nu am putut sa dau de el in nici un mod.
Iar chestia super enervanta e ca acum mama ma intreaba in fiecare zi: "Ce mai face blondul acela super dragut?"
Like...mom!
Whatever, dupa ce m-am trezit super de dimineata a trebuit sa o mai si ajut pe mama la facut mancare.Nu e ca urasc asta dar cand intru eu in bucatarie deja incepe sa arda cate ceva.
Cum inca mai aveam nevoie de unele ingrediente a trebuit sa merg la supermarket, care nu e chiar foarte departe de casa.

Infine,am facut-o si pe asta.Imediat ce am ajuns înapoi acasă am urcat repede scarile spre camera mea fara sa mai aud ce zice mama.

-Bau! Aud imediat ce deschid usa.

-Oh,Dumnezeule.Niall ce faci aici?Era cat pe ce sa imi sara inima din piept.

NU POT SA CRED.Acum nu mai pot sa stau liniștita nici in casa mea pentru ca ma pot trezi oricând cu Niall in camera?Sunt sigura ca mama l-a lasat sa intre.

-Ma bucur ca s-a reîntors mama ta.Putem petrece mai mult timp împreună.

-Okay,in primul rand,daca ea te place asta nu inseamna ca si eu o fac iar in al doilea rand ce cauti aici?

-Simplu,am venit sa te vad. Spune asezandu-se pe patul meu ca si cum ar fi al lui.

-Nu mi-ai răspuns la mesaje timp de 2 zile iar acum ma trezesc cu tine la mine in camera,serios?

-Ai noroc ca nu sunt singura acasa pentru ca ai acum ai fi deja afara.

-Uh,se pare ca nu. Ce ai de gand sa faci de Craciun?

-Nimic interesant.Dece?

-Intrebam.Nici eu.

-Okay.

-Despre seara trecuta...la ce te-ai referit prin 'I could love you'? Il intreb asezandu-ma pe pat langa el.

-Depinde,tu ce ai inteles? Spune si se uita la mine zambind.

-Pai cam asta-i problema. Nu stiu ce sa înțeleg.

-Vei vedea curand.

-Uh,poti sa incetezi sa faci pe super misteriosul si sa imi răspunzi într-adev la întrebări?

-Trebuie sa plec,Kath. Imi spune apoi iese pe usa ignorându-ma total.
De asta nici nu am mai coborât jos.Nu aveam chef de interogatoriul mamei.
Pana la cina am ramas in camera,vorbind cu Alice la telefon si stand pe Tumblr.

Dupa cina,m-am reîntors in camera,am facut un duș apoi m-am pus in pat. Nu era foarte târziu dar nu mai aveam nimic de făcut.
M-am intors de pe o partepe alta iar cand am dat sa imi mosc perna de sub cap am vazut-o ceva alb sub perna.Era o scrisoare.
M-am ridicat cu viteza luminii si am aprins veioza.Era o scrisoare pe care nu scria nimic pe partea dinafară.
Dece sa stau sa ma uit la ea atunci cand pot foarte bine sao deschis?Nu am citit o scrisoare de...niciodată. Defapt nu am primit niciodată una.
Ne consideram o generație mult prea evoluata ca sa mai scriem scrisori.

"Kathrine,
Nustiu cand vei găsi scrisoarea si cand o vei citi dar asta ma intereseaza cel mai puțin acum.Credema,si eu ma simt ciudat sa fi scris asta,dar tu ca o citești.
As vrea ca asta sa fie un prim cadou din partea mea,si sper sa nu sfârșească rupta sau arsa pentru ca te va deranja ceea ca vei vedea scris.
Nustiu in cate moduri si iti mai spun sau in cate feluri sa te mai fac sa înțelegi ca sunt nebun dupa tine.Nu ai inteles inca asta sau doar te prefaci?Stiu ca ti se par 'tipul care are ceea ce vrea' dar nu e asa si nici nu a fost asa de la inceput.Tu deja stii ca nu a fost asa din totdeauna si esti printre unicele. Inca nu înțeleg ce nu iti inspira încredere in mine dar incer incer sa aflu.Si daca crezi ca suntem prea diferiți ar trebui sa te gândești mai bine si vei ajunge la concluzia ca defapt suntem unul oglinda celuilalt.
Cred ca nu mai e nimic de inteles.Am nevoie de tine la fel cum noaptea are nevoie de Luna si cum ziua are nevoie de Soare.
Daca inca ma urasti sau crezi ca ceea ce citești acum e doar o tâmpenie atunci gandeștetete la toate momentele petrecute impreuna,la saruturile date.Probabil ca sunt cel mai popular dar asta nu inseamna ca sarut pe cineva doar pentru a ma distra,si de atatea ori.
Gandestete la cântecele dedicate tie.
Katherine,sunt tipul care te-a făcut de atea ori sa plângi poate chiar fara sa vrea dar sunt si tipul care iti va spune primul "te iubesc" printr-o scrisoare. Te iubesc."
-Niall.-

Asta e mai greu decât mi-as fi putut imagina.Am ramas nemișcată si fixând scrisoarea aia pentru 30 de minute. Nu stiam daca trebuia sa il sun pe Niall sau nu.Probabil nu pentru ca nu aveam nici cea mai mica idee de ce i-as putea spune.Probabil si mai mult ca sigur avea nevoie de un răspuns.
Iar eu aveam nevoie de mult mai multe răspunsuri. Era scrisoarea chiar din partea lui Niall?Ar trebui sa plang sau sa rad?Nu de alta dar Niall Horan tocmai ce mi-a scris ca ma iubește si ca aștepta același lucru din partea mea.

Nici nu stiu daca ar trebui sa spun cuiva de asta.Probabil ar influența răspunsul.

Dar eu chiar nu stiu ce ar trebui sa fac.Nu am mai fost pusa in situația asta.Dar desigur Niall are oarecum dreptate.

Dece ne-am fi sarutat de atâtea ori daca nu am fi simțit nimic? Dece am petrecut atatea momente impreuna si dece ne-am fi confesat atatea lucruri?

Nu stiu răspunsul dae Niall are nevoie de unul.Si pana maine il va avea.

Hiii or Hey
Insfarsit inca un nou capitol,cei drept cu putina întârziere.Eu aveam capitolul scris dar faza e ca imi era lene sa il pun.Hahh.
Btw am o întrebare:La ce seriale va uitați?
Eu The Vampire Diaries si de puțin timp am început sa ma uit la Teen Wolf si pur si simplu a fost DRAGOSTE la prima vedere cu Dylan O'brien ♡.
Capitolul urmator sper sa fie gata spre duminica dimineață.Byeee.
Ps.Va fi ceva super 'palpitant'. Hehe

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum