Get to know Katherine

228 13 6
                                    

*Capitol special*

Sa cunoaștem mai bine personajul Katherine!

Nume:Katherina(Katherine) McQueen
Vârstă:17ani (curând 18)
Înfățișare: 1.65,55kg,par brunet puțin ondulat,pielea olive,ochi căprui închis.

1.Ce stii despre acest personaj si ea nu stie?
Faptul ca este o persoana foarte puternica care chiar daca nu isi da seama,reușește tot timpul sa iasă din belele.

2.Cea mai minunata imperfecțiune?
Insecuritatea ei față de ea însuși.

3.Ce stii despre acest personaj si ea nu ar admite niciodată?
Sentimentele pe care le are față de Niall.

4.In cine are acest personaj cea mai mare încredere?
Categoric in Alice dar si in Harry si Isaac.

5.Are acest personaj vre-un viciu?
Nu.

6.Descrie cel mai rușinos moment trăit de acest personaj.
Aici sunt mai multe. Unul ar fi cand Katherine a dormit pentru prima data la Niall.
Cand Katherine a fost provocată de Liz la "adevăr si provocare" sa il sărute pe Niall in timp ce se uitau unul in ochii celuilalt.
Si cand Katherine si-a luat o palma de la mama ei de fața cu Niall.

7.Care este cel mai mare regret al acestui personaj?
Plecarea ei la Miami.

8.Care este cea mai mare frica al acestui personaj?
Daca vorbim de fobii,spațiile închise.
In general ii este frica de a nu răni o persoana.

9.Cel mai devastant moment din viața personajului.
Momentul in care Katherine si-a pierdut cea mai buna prietena,Noelle intr-un accident de mașină.(detalii in capitolul "You're A Troublemaker")

10.Care este cea mai mare dezamăgire trăită de acest personaj?
Probabil momentul in care Niall a înșelat-o cu Melissa,iubita lui Harry la acel timp.Adica era momentul in care ea avea cea mai mare încredere in el si intr-o secunda el a spulberat totul.

11.Descrie mama personajului.
Melisa McQueen. Ii pasa foarte mult de Katherine chiar daca este mereu foarte ocupata cu lucrul si călătoritul dintr-un loc in altul.
Melisa considera ca Niall e potrivit pentru Katherine.

12.Descrie tatal personajului.
Katherine nu stie aproape nimic despre tatăl ei.
Melisa si William s-au despărțit inca de cand Katherine era doar un copil.
De atunci acesta nu a mai dat nici un semn de viață.

13.Numeste niște alegeri/lucruri făcute de acest personaj care au ajutat la maturizarea/schimbarea lui.
In primul rand,faptul ca Katherine locuiește singura asa ca asta ii aduce niște responsabilități mari.
Apoi,Katherine a ales sa s-il aproprie pe Niall in loc sa-l îndepărteze si din cauza lui,ea a trecut prin niște situații ce au ajutat mult la maturizarea ei.
La fel si viața intr-un liceu in care a fost presata foarte mult de persoanele populare(Liz sau chiar Niall) au facut-o pe Katherine sa se transforme dintr-o fata timida si la locul ei într-o persoana confuza,nesigura pe ea,indiferenta si dece nu--putin bitchy.

14.Care este stilul vestimentar al acestui personaj?
Daca la început Katherine era genul de fata simpla si fana numărul unu a incaltamintelor de la Vans sau All Star acum putem vedea o schimbare si in stilul ei vestimentar.Putem da vina pe Niall ca Katherine a adaptat un stil mai rebel,all black,ripped jeans,si fuste scurte de piele.

15.Care este cel mai oribil coșmar al acestui personaj?
Pierderea lui Niall ar putea însemna un șoc pentru Katherine.

16.Care este cea mai mare speranța al acestui personaj?
Katherine inca spera ca intr-o zi isi va întâlni tatăl.

17.Care e cea mai mare curiozitate al acestui personaj?
Cu siguranță povestea lui Isaac.

18.Cu ce ar vrea acest personaj sa ajute vre-un alt personaj?
Katherine ar vrea sa il ajute pe Niall sa se împace cu tatal lui si sa accepte mai bine persoana care este.

19.Cele mai frumoase momente trăite de acest personaj?
Pe primul loc ar fi momentul in care Katherine si Niall au vazut răsăritul împreună.
Apoi momentul in care ea a primit scrisoarea cu declarația lui Niall.
Si apoi,acea noapte petrecută alături de Isaac.

20.Ce il face pe acest personaj nervos?
Niall.

21.Ce il face pe acest personaj calm?
Harrysi Isaac.

22.Care sunt circumstanțele ce il fac pe personaj sa-si piardă controlul.
Fiecare data cand il are pe Niall in fata ei si un zid in spatele ei Kath isi pierde controlul (hahaha).

23.Ce il face pe personaj sa se trezească in mijlocul nopții?
Un mesaj de la Niall.

24.Care este complicația narative a personajului.(complicație narativa-ceva ce intervine intr-un anumit moment schimbând cursul istoric al lucrurilor)

Nu care,dar cine mai bine zis.Cred ca complicația narativa a lui Katherine este Isaac. 100% Isaac.

25.Ce isi ascunde de el însuși acest personaj?
Fara nici un ezit,sentimentele care le are pentru celelalte persoane.
Chiar daca este conștientă de faptul ca simte ceva pentru cineva,încearcă sa nege acest lucru fata de ea crezând ca asta ar fi mai bine.

26.Cea mai mare realizare al personajului?
Nu știu daca e neapărat o realizare dar momentul in care a cunoscut-o pe Anne a avut o mare importanta.

27.Pe cine urăște cel mai mult acest personaj?
Liz,categoric.

28.O experiență prin care personajul nu ar mai vrea sa treacă.
Momentul in care lucra pentru Nathan Rosman.

29.Care este citatul ce se potrivește cel mai bine cu situația personajului la momentul de față?

Every saint has a past,every sinner has a future(Fiecare sfânt are un trecut si fiecare păcătos are un viitor)

Cred ca citatul asta se potrivește 90% cu Katherine si cu ceea ce va urma.

30.Lucruri comune intre personaj si autor.
Ok,sincerăsa fiu sunt foarte puține asemănări intre mine si Katherine. Sa fiu sincera,Katherine este tot ceea ce eu as vrea sa fiu.Caracterul ei este destul de diferit de al meu.
Adica eu sunt mult prea timida si anxioasa încât nu as fi putut rezista unei vieți ca ceea a lui Kath.

31.Comentariu personal despre personaj.

Ideea acestui *capitol* este pentru a arata oarecum diferența dintre personaj la inceputul cărții si acum.
Dupa părerea mea toate persoanele au au avut o schimbare radicala. Nustiu cat de mult s-a văzut asta.
Cat despre Katherine,personajul principal al acestei cărți,am ajuns de la un personaj timid,cu anumite rețineri si frici la un personaj maturizat,atat in relația ei cu Niall,apoi Isaac dar si psihic,fizic,moral.

Ps. Ma găsiți si pe instagram: namelessninna (veți găsi puține poze cu mine pentru ca in timpul liber mai sunt si fotografa haha) dati-mi follow baes

Sper ca va plăcut acest capitol special.
Ohh si v-oi pune next pe Marti-Miercuri daca nu mai repede.
Love u.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum