This Kiss

981 52 2
                                    

Ce se intampla cu el?Dece imi face asta?Probabil cuvintele mele l-au enervat,sau faptul ca iam citit in jurnal.Oricum tot ce am facut a fost sa il provoc mai mult.

-Acum?ii spun eu lui Niall care inca mai era in fata mea..

-Vrei sa continuam?raspunde el cu un zambet pervers pe fațā.

-Niall,eu chiar vorbesc serios.Dece faci asta?Asta nu esti tu.

-Asta sunt eu Katherine, fie ca vrei fie ca nu vrei.Dece crezi ca ma poti schimba? Oricum nu vei reusi,nimeni nu o va face.

-Niall...Macar pot sa incerc,ii şoptesc eu iar in secunda următoare buzele mele se lipesc de ale lui.Niall imi raspunde la sarut si imi cuprinde talia cu mainile apoi se opreste.

-Dece ai facut asta?ma intreaba

-Nu...nu conteaza,ii spun eu realizând ce am făcut.

-Hmm...ok.Te duc acasa?

-Da,daca poti.

-Orice pentru tine princess, imi spune Niall si imi zambeste.

________________________________________

Niall a acceptat sa ma conduca acasa iar dupa ce a condus cam 15min am fost ajuns in fata casei mele.

-Ne vedem maine la scoala,imi spune in timp ce se uita fic in ochii mei si imi zambeste.

-Mda...ii spun eu apoi cobor din masina si ma indrept spre usa casei.

Dupa ce am intrat in casa am inceput sa ma gandrsc la tot ce s-a intamplat ieri si azi.Nu pot sa cred ca l-am sarutat pe Niall.EU...!

Am pus mana pe telefon apoi am sunat-o pe Alice si iam spus daca poate veni sa doarma la mine iar ea a acceptat .

1h mai tarziu

-Serios?Tu si Niall...?

-Da,dar nimic mai mult.

-Inca...spune Alice incet

-Scuza-ma?

-Nu mai este mult!Ai dormit cu el apoi va-ti sarutat apoi l-ai sarutat.

-Da,stiu dar ne oprim aici.Eu si Niall nu avem nici o legatura.

In secunda urmatoare telefonul meu bazaie si ma anunta ca am primit un mesaj.

''Inca ma mai gandesc la sarutul ala incat nici nu pot sa mai adorm,sweetheart.xX Niall''

-De la cine e?ma intreaba Alice curioasa

-Nu ai vrea sa stii,ii spun in timp ce ii arat mesajul.

-OMG!Ce dragut imi spune ea in timp ce zambeste si face fata aia de catelus.

-Alice!Nu de asta te-am chemat aici!

-Stiu dar totusi el e Niall Horan si nu cred ca trimite mesaje din astea la toata lumea.

-Nu,trimite doar la fraierele cu care vrea sa se culce.

-Ii raspunzi?intreaba Alice

-Ce?Nu!

-Ok,cum vrei tu.Eu ma pun sa dorm,maine e o zi grea la scoala.

-Mda,si eu.Noapte Buna.

Am adormit cu gandul la Niall,la mesajele lui si da...cu gandul la acel sarut.Acum stiu ca va spune la toata lumea asta.Breaking News:fata cea noua il saruta pe Niall!Daja imi imaginez!Daca unele fete se plang ca sunt prea anonime in liceu eu mi-asi dori sa fiu in locul lor.Urasc sa fiu in centrul atentiei.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum