Cand am deschis poarta am vazut ca iarba de langa casa era calcata,se vedea amprenta unor pasi mari.Inima mi s-a oprit din a bate pentru cateva secunde cand am observat ca si usa casei era deschisa.Imi fac curaj si intru,nestiind cine este inauntru.Cand intru,imi scap ghiozdanul din mana surprinsa maxim de cine este in fata mea.
-M-M-Mama?ma balbai eu inca fiind in stare de soc.
-Katherina!Surpriza!imi raspunde mama,numindu-ma exact asa cum sunt trecuta in buletin-Katherina.Ea e singura care ma cheama asa,le-am spus mereu tuturor sa ma numeasca Katherine pentru ca nu imi place deloc Katherina!Infine,trecand peste asta am imbratisat-o pe mama ca si cum ar fi prima data cand o vad!Imi era super dor de ea si ma asteptam sa o vad peste 2 saptamani.
-Nici nu iti imaginezi cat de fericita sunt ca esti aici,ii spun eu mamei.
-Aww Katherina,si eu ma bucur sa te vad.Cum te descuri de una singura?Iar la scoala cum e?
-E totul minunat!ii raspund eu fara sa ii dau multe detalii.Defapt in mintea mea ma gandeam:Mda e totul minunat in afara de faptul ca jumate de scoala ma uraste pentru ca bad-boy-ul scolii se da la mine.A si sa nu uit am si dormit la el de doua ori apoi ne-am sarutat.Am mers si la 2 petreceri unde am stat pana la 01:si ceva.Si sa nu uit sa iti spun ca azi am intarziat la scoala deci am sarit primele 2 ore.Dar de fapt i-am raspun intr-un alt mod:
-Imi place mult aici.
-Ti-ai facut cati-va prieteni?
-Mda,o fata Alice care sta chiar langa noi.E de treaba,mai tarziu am sa ti-o prezint.ii spun eu mamei.
Eu si mama ne-am fst asezat la masa,apoi am mai povestit o mie de lucruri care s-au mai inamplat in ultimul timp iar abia dupa 2ore mi-am data seama ca mai am si teme de facut.
-Mama,eu ma duc sus.Am mult de invatat pe maine.
-Ok,scumpa mea.Nu te voi deranja.
Am urcat sus si mi-am deschis cartile din care aveam de invatat si m-am pus pe treaba.Eram plictisita de atat invatat dar nu aveam incotro,chiar imi doream foarte mult sa intru la o facultate foarte buna pentru la anul.Deci trebuie sa dau tot din mine.
Dupa alte 2 ore am fost terminat si eu cu invatatul asa ca am coborat din nou jos sa vad ce face mama.Cand ajuns la jumatatea scarilor aud ca suna cineva la usa si imediat mama ii deschide.Ma dau un pas inapoi pe scari si 'spionez' sa vad cine e.
-Aahh....hhhh...Kath...
-Ah,buna!Eu sunt mama ei.M-am intors azi dintr-o sedinta.Dar tu cine esti?
-Eu sunt Niall,colegul de banca a lui Katherine.
-Ahh,nu mi-a spus nimic de tine.
-Probabil ca a uitat,suntem foarte buni prieteni.o minte Niall pe mama.Cand l-am vazut mi-a cazut fata!Ce face el la usa mea?Fara sa ma averitizeze ca vine?Oare ce vrea.Ma grabesc sa ma duc inpoi in camera mea si sa ignor tot ce am fost vazut jos.Sunt sigura ca mama nu il va primi in casa.
-Vrei sa intri,Niall?Karherina e sus.Poti merge tu la ea.
-Aha,ok.Multumesc.
Am auzit cum usa de la intrare s-a inchis deci NIall a plecat!Yeeeyyy!I love my mom.
Aud cum usa de la camera mea se deschide iar eu intreb repede:
-Cine era?
-Buna Katherina!imi spune Niall,punand accent pe numele meu in felul in care il zice mama mea.Ma intorc repede si il vad...pe el.Chiar in fata mea.Tresar cand il vad,apoi imi revin si ii zic printre dinti: