Corpul lui Niall era peste al meu, in timp ce el continua sa ma sărute.
-Stai! Am reușit sa ii spun printre săruturi furate.
-Dece ar trebui sa o fac?
-Am ajuns prea departe.
-La naiba, Katherine! Se ridica acesta in picioare, ridicând tonul vocii.
Ai face bine sa imi spui "nu" si sa pleci.-Stii bine ca as minți, nu?ii răspund ascunzându-mi apoi capul cu mâinile.
-Știu. Adauga Niall dupa câteva secunde,asezandu-se la loc pe canapea.
Imediat am întors amândoi capul,dând ochi in ochi unul cu celălalt.
-Ohh,la naiba! Spune acesta si fara vre-o ezitare ma sărută.
Bineînțeles ca acel sărut e un fel de "paie pe foc" ce fac focul sa ardă si mai tare.
Blondul s-a ridicat in picioare iar eu i-am urmat mișcarea.
Eram amândoi fata-in-fata,uitându-ne unul la altul. Si nu era atât de amuzant pe cat pare.Niall a făcut următorul pas.Si-a dat tricoul jos lăsând la vedere jumătate din corpul său perfect.
A continuat sa ma sărute,forțându-ma sa fac pași mici in spate pana am ajuns sa simt ca spatele mi-e lipit de perete.
Acesta s-a oprit pentru câteva secunde,analizându-mi corpul din cap pana-npicioare.
Următorul lucru făcut a fost sa imi rupă tricoul subțire din mătase,pe care il purtam.
-Chestia asta chiar a fost necesara? Il opresc eu râzând aproape.
-Nu,dar facea lucrurile mai excitante. Imi răspunde,punându-si înapoi pe față privirea si zâmbetul ala pervers .
Niall s-a oprit pentru câteva secunde, m-a luat de mana si mi-a făcut semn sa il urmez pe scări.
Asta am si făcut.Ajunsesem si la etaj după ce urcasem scările chicotind si razand.
In scurt timp eram deja in camera lui Niall,in patul lui.
Mi se parea atat de ciudat ca după atâta timp totuși s-a ajuns aici.
Sincer,inca nu am încredere in Niall si nu imi pot da seama daca asta e vre-o continuare a jocurilor sale sau daca totul e ceva spontan,ceva adevărat si simțit.
Si totuși,daca am ajuns pana aici nu cred ca isi mai au rost întrebările din capul meu.
O fi ce-o fi.Plus ca,tot ce conta acum eram noi si acel moment.
Puteam simți gâfaitul lui Niall pe gatul meu la fel cum cu siguranță si el imi simțea unghiile ce ii zgâriau spatele.Presupun ca de asta din când in când imi mușca buza de jos sau gâtul.
Cateva ore mai târziu atat eu cat si Niall adormisem.
Cred ca abia pe la 02:30-03:00 începusem să realizez ce s-a întâmplat. Adica abia dupa ce hormonii dispăruseră si se instalase înapoi paranoia si pesimismul meu față de Niall si in confruntare cu sentimentele mele.
M-am întors cu fața la Niall pentru a controla daca doarme si cred ca chiar dormea.
-Defapt...cum ai putea dormi dupa ceea ce tocmai s-a întâmplat. Spune Niall cu o voce răgușita si mai mult șoptita.
Ohhh,deci nu dormea.
-Da,ai dreptate.
-Esti bine?ma întreabă Niall mangaindu-mi obrazul cu doua degete.
-Da,sigur. Niall...pentru tine a însemnat ceva tot ceea ce s-a întâmplat in seara asta?
Trebuia sa il întreb asta.Adica,oricât as fi vrut sa evit întrebarea,imi stătea pe limba.
-Mai are rost sa întrebi? Imi răspunde la întrebare cu o alta întrebare,ridicând in același timp o sprânceană .
-Cum imi dau seama ca nu vrei doar sa te răzbuni pe mine dupa tot ce ti-am făcut?
-Ce?Nu,nu! Adica,nu m-as putea răzbuna pe tine niciodată astfel.
Ohh,cat mi-as dori sa fie adevărat.
-Pentru tine?A însemnat ceva? Ma întreabă Niall .
-Stii cum vine întrebarea asta?Ca un fulger. Ii răspund râzând.
Totusi,esti primul băiat de care chiar m-am îndrăgostit cu adevărat acum ceva timp chiar daca asta ne-a luat o veșnicie sa recunoaștem,asa ca da.-Cred ca va trebui sa iti pregătești niște scuze pentru ce ai pe gat. Ma întrerupe Niall râzând.
-Oh,haide!E doar un semn mic.Si dece crezi ca am acasa fond de ten?
-Ups,imi scăpase detaliul asta.In cazul asta,Lahey nu va banui nimic. Adauga sec.
-Niall...putem sa nu vorbim despre Isaac acum? Ii răspund inapoi oarecum deranjata.
-Bine,fie.Ma abțin doar pentru acum.Asta nu înseamnă ca lucrurile sunt okay.
Dar nu iti face griji,nu ii v-oi spune nimic.
V-oi fi secretul cel mai bine ținut dar si greșeală ta cea mai mare.Heiii! Woww au trecut ceva zile,săptămâni cred ca chiar 2luni.
Scuzee super scuze dar am trecut printr-o criza de inspirație si habar nu aveam ce sa scriu.
Sper ca acum sa imi revina inspirația hahaha.
Ohhh...Insfârșit si momentul asta mult așteptat de voi pentru Natherine 😂😂Deci eu chiar sper ca va plăcut si aștept mesajele si comentariile voastre.
Love u.