Addicted to you

669 41 3
                                    

Insa dupa un minut speranțele imi deveniseră cand am vazut ca ușa vestiarului se deschisese cu o mare viteză.

Niall.Niall si Ashton.

Nu pot sa cred ca sunt chiar ei.

Niall se duce cu toata puterea către Nathan,trantind-ul cu spatele de perete si cu o mana in gatul lui.

Intre timp Ashton ma prinde si ma trage din acel colt către usa.

-S-a atins cineva de tine,Katherine? Ma întreabă Niall îndreptându-si privirea spre mine pentru câteva secunde.

Ma limitez prin a da din cap negativ pentru ca nu mai aveam nici macar voce sa ij raspund.

-Ash,du-o la mașină si sună la poliție. De data asta era un ordin,pentru Ashton.

Iar Ash chiar asa a facut.

Imediat ce am iesit din vestiar a sunat la politie apoi m-a condus la mașină,stand cu mine pana cand au început sa se audă sirenele mașinilor de poliție.

-Kath,esti bine? ma intreaba Ash mangaindu-mi umarul cu doua degete.

Ii raspund dand din cap in semn afirmativ.

-Cum ati putut face asa ceva? Intreb eu.

-Întreabă-l pe Niall,el a planificat totul.Si totuși,Kath...dece nu ai spus nimic.Am fi putut sa te ajutam mult mai repede.

-La început credeam ca e doar o gluma sau ceva de genul dar apoi am văzut cat de mult lucrurile se complicasera si am preferat sa încerc singura sa ies din asta.Plus ca Nathan ma amenințat mereu in tot acest timp.ii spun eu cu lacrimi în ochi.

-Acum totul e ok. Raspunde Ash imbratisandu-ma.

Cateva minute mai târziu am coborat cu Ash din masina pentru ca trebuia sa dac declarație la poliție.

Din fericire acel nenorocit de Nathan a fost arestat.

Niall nu a mai zis nimic decand se urcase in mașină. Defapt da,dar nu cu mine ci cu Ashton.Nustiu cumde dar vorbeau destul de mult pentru doi băieți care parea ca aveau ceva de împărțit.Niall a condus până in fata casei lui Ash,unde acesta a si coborat lasandu-ne singuri in masina pentru restul drumului.

-Cum ai știut unde sunt? Imi fac curaj si il intreb pe Niall in timp ce el încetinește la un semafor.

-Simplu.Te-am urmărit. raspunde întorcăndu-si capul spre bancheta din spate,unde eram si eu.

-Stai...ce-ai facut?De când?

-Îndeajuns încât sa-mi dau seama in 2 zile ca ti se întâmplă ceva ciudat,si am avut dreptate.

Nu stiam ce altceva as putea spune.S-au întâmplat atatea dar pana la urma se intampla sa ne regăsim tor impreuna,singuri.

-Nu...nu prea am avut timp zilele astea sa vorbim dar...intre mine si Luke chiar nu a fost nimic.Am dormit la el dar...separat unul de celălalt.

-Mi-am dat seama de la inceput.comenteaza el.

-Ce?

-Stiu ca nu ai face asta...

Esti bine dupa tot ce s-a intamplat?intreaba Niall

-Da,oarecum.

Intre timp imi dădusem seama ca Niall nu are degand sa ma dupa acasa la MINE ci la el dar am preferat sa tac.

Din fericire aveam in rucsac o pereche de colanți si un tricou asa ca nu trebuia sa dorm din nou cu hainele lui Niall pe mine.
Intre timp am făcut si un dus iar Niall mi-a oferit intimitate maxima.
Cand an iesit din baie am coborât imediat in bucatarie si am mancat iar la final...ma regăseam blocată in același pat cu el.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum