-Cum facem sa ieșim de aici? Il întreb eu pe Niall .
-Sun-o pe Alice si spune-i sa deschidă usa imediat. Spune-i ca daca nu o face il v-oi chema pe Harry sa ma scoată de aici.
-Bine.
Am ascultat planul lui Niall iar Alice chiar ne-a dat drumul.
Niall a plecat imediat ce a ieșit din camera însă eu am mai rămas.-Ce ati vorbit? Ma întreabă Alice super curioasa.
-Ce? Nimic.Stii deja cum merg lucrurile. Ii spun eu mințind oarecum.
-Ar trebui sa te cred?
-Alice, da. Adică, uitate la noi, am rămas un fel de cenușă din ceea ce odată era o flacara aprinsa.
-Ai de gand sa ramai împreună cu Isaac?
-Am de gand sa fiu fericita. Asta mai întâi de a fi cu Isaac, de a fi cu Niall sau cu oricine altcineva.
-Stii ca sunt întotdeauna aici pentru tine. Imi spune ea îmbrățișându-ma.
Spre dupa-masa am plecat acasa.Era deja vre-o 15:30 si maine mai aveam si scoala.
Isaac imi scrisese daca totul e okay, avand in vedere ca nu am dat nici un semn de viață in ultimele ore.
I-am zis ca totul e okay.
Oare asa era?Mi-am petrecut seara citind si apoi uitându-ma la seriale pe net.
07:50
Din nou,o luam de la capăt. Mi-o spun de fiecare data:nu urăsc lunea dar pur si simplu urăsc ca dupa 2 zile de week-end sa ma trezesc din nou la 07:00.
Serios.-Aici erai. Ma trezesc cu Isaac lângă "dulăpiorul" meu de pe coridor.
-M-ai căutat mult? Ii răspund râzând.
-Sa nu exageram.Oh,imi pare rau pentru ieri.
-Nu iti face griji.Mi-am imaginat ca a interveni ceva sau...nustiu.Oricum,ce planuri ai pentru azi?
-Nimic.Ca de obicei ma v-oi scufunda in cărți si eseuri. Spune acesta râzând.
-Oh,nu!Nu imi aminti. Vin-o la mine dupa-amiaza,nu am chef sa stau singură.
-Oh,va trebui sa-mi controlez agenda sa văd daca sunt liber pentru tine.
-Ce? il intreb izbucnind in ras.
-Ce? Încercăm sa fiu grunge.
-Hahahaha,las-o baltă.
Isaac s-a apropiat de mine,aflându-se la doar câțiva centimetri de mine.
Știam deja ceea ce urma sa se întâmple.Da,Isaac ma sărutat. Iar eu am fost perfect de acord cu asta încât nu l-am respins.
Am tresărit însă la doar câteva secunde dupa,din cauza unui zgomot foarte dur.
Cineva tocmai trânti-se ușa dulăpiorul de alături.
Serios,de unde atâta energie la 08:00?Cand m-am uitat mai bine,insa...era chiar Niall.
Oh,la naiba.
-S-a simțit la fel ca cel de ieri? Ma întreabă ignorându-l pe Isaac.
-Niall...
-Stii,ieri m-a sărutat pe mine.Nu odata,ci de doua ori. I se adresează Niall lui Isaac cu aroganță.
Oh,nu!Dece strica mereu totul?Noroc ca Isaac nu are aceiași personalitate ca Niall.
-Isaac,hai sa mergem. Ii spun făcându-i semn sa plecam.
-Ne vedem dupa ore,Kath. Imi spune acesta plecând in direcția diferita.
-Te urăsc! Ii șoptesc lui Niall care încă era acolo.
Acesta folosești acel zambet de 'răzbunare' împotriva mea apoi pleaca.Prin urmare,am plecat si eu la ore.Deja eram in întârziere.
Am mai primit si vestea ca va trebui sa lucrez împreună cu Niall la un proiect la Geografie.
Urasc cand profesorii organizează perechile pentru proiecte.Asta înseamnă ca pana Sâmbătă va trebui sa ne întâlnim sa lucram la acel nenorocit de proiect.
Sper sa rezist. Adica...trebuie sa o fac.
La sfârșitul orelor am plecat acasa împreună cu Alice. Am avut puțin timp sa vorbim despre ultimele lucruri întâmplate.
Dupa ce am ajuns acasa,am mâncat apoi m-am apucat de teme.Cred ca am stat vre-o 2 ore sa învăț la istorie.
Primisem un mesaj de la Niall in legătură cu acel proiect. Ma întreba daca pentru mine e okay sa il facem mâine.
Sigur.Cat mai repede ca apoi sa pot scăpa de toată panica care ma cuprinde cand trebuie sa ma gândesc ca va trebui sa imi petrec ziua împreună cu el.La un moment dat am auzit soneria usii sunând.
Am fugit imediat sa văd cine era.
-Alice!?
-Nu te bucuri sa ma vezi?
-Ce?Ba da!Sigur ca da! Doar ca credeam ca e altcineva. Ii spun cu un zâmbet dezamăgit.
-Isaac?
-Da.Se pare ca Niall chiar câștiga de fiecare data.
-Oh,gata cu pesimismul! Poate are si el nevoie de timp. Inca ceva,ghici cu cine trebuie sa fac proiectul la geografie!
-Cine?
-Harry! Strigă ea super fericita.
-Asta e super!Ma bucur pentru tine. Inca ești moarta după el?
-Sa zicem ca da. Răspunde râzând si dandusi ochii peste cap .
-Te înțeleg. Ii răspund si eu tot râzând.
-Tu însă?Cu cine il faci?
-Niall. Ii spun sec iar ea începe sa râdă.
-Serios?-Foarte.
-Mamă,deci nu pot sa cred.Destinul chiar va vrea împreună.
-Ce?Nu,nu,nu!Este o pura coincidenta.V-oi face proiectul asta si dupa gata! Nimic altceva.
heiii sorry ca capitol ăsta vine asa târziu dar yeaaah deal with it hahah.
Btw eu sper ca va plăcut si nu uitați sa dați comm,vot and that's all!!
Serios...lăsați-mi părerile voastre in comentarii. Contează enorm.
Ca sa nu ziceți ca sunt rea va dau si un spoiler : in capitolo următor v-or fi ceva scene Natherine.
Yaaaas.Haha
Luv u.