You're a troublemaker

961 49 3
                                    

Din episodul trecut

-Hmm...eu nu stau pe aici Niall,ii spun eu lui Niall cand vad ca o ia pe alt drum decat cel care duce spre casa mea.
Am fost inceput sa tip la el dar ma ignora.
-Niall! Te rog! Unde ma duci?ii spun eu mai avand un pic si plângând. 
-Vrei sa te calmezi?imi spune el apoi vad ca parchează mașină in fata unei case.
-Unde m-ai adus...?il intreb eu speriata.
Niall imi zambea pervers apoi mana lui a fost inceput sa imi mângâie piciorul.
-Nu...Niall.Te rog!Te imlor! ii tipam eu in timp ce ma inghesuiam cat puteam de tare in portiera masini.Am fost incercat sa deschid portiera dar era blocata.Ce naiba e in capul lui Niall?

--------------------------------------------------------------------------------

Il vad pe Niall cum incepe sa rada.Sa rada intr-un mod ingrozitor de tare in timp ce eu ma uitam la el fara sa inteleg nimic.

-Hahahaaa,trebuia sa iti vezi fata!imi spune Niall printre rasete.

-Unde suntem?il intreb eu.

-Acasa.

-Niall,ii spun eu serioasa uitandu-ma la el.

-Hai Katherine,imi spune el in timp ce se da jos din masina si il vad cum se apropie de portiera mea pentru a o deschide,

-Eu nu merg nicaieri!ii spun eu ferm.

-Hai,si nu ma fa sa ti-o mai zic odata.

Nici macar nu aveam de gand sa ma misc de acolo,nu vroiam sa merg la el,plus ca am mai facut asta odata si nu mi-a placut.

-Bine...imi spune Niall apoi in secunda urmatoare il vad cum ma ia in brate repede,inchide masina si ma tine strans sa ''nu ii scap'' .

-Niall,da-ma jos acum.

-Altefel ce?imi spune el razand.

-Da-ma jos,te rog!Nu vreau sa stau la tine.

-Trebuie,baby.

Vazand ca nu mai pot face nimic am cedat.Am ajuns in casa,unde Niall ma lasat jos.

-Ok,acum ce mai vrei?ii spun eu in timp ce el inchidea usa de la casa cu cheia.

-Ar fi multe,dar toate la timpul lor.

-Stii...nu e nevoie sa ma incui aici.Nici macar nu stiu cum sa ajung acasa de aici.

-Masuri de precautie.Intre timp tu urca sus,vin si eu imediat.imi zice Niall iar eu il ascult.

M-am dus la baie si mi-am schimbat rochie,imbrancandu-ma din nou in acelasi tricou a lui Niall in care am mai fost imbracata apoi am venit in camera.Niall inca era jos.M-am fost asezat pe marginea patului si aveam in minte scena in care ne-am sarutat.Doar flasback-uri si flashback-uri.Oare dece sunt din nou aici?Asta imi creeaza o mie de probleme.Probabil ca daca mama ar stii ca sunt aici si ca dorm cu un baiat m-ar omora.Nici chiar,dar totusi...pana si eu as face-o.

-Esti bine?ma intrerupe Niall din sirul meu de ganduri.

.-Nu,ii raspund eu sincer.

-Hmm....te pot ajuta cu ceva sau....nustiu....e ceva legat de mine?

-Nu doar de tine Niall,de toate.

-Hmm....cum ar fi?

-De mine,de viata mea.

-Sunt aici sa te ascult.spune Niall si se aseaza pe celelalt colt al patului.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum