09:00
Ma simte-am putin confuza.Mi-am fost deschis ochii si tot ce vedeam erau doar razele de soare care se reflectau in camera.M-am uitat in pat si am realizat ca sunt singura apoi gandul mi-a zburat repede la ce s-a intamplat aseara.
Oh,fuck!Credeam ca a plecat dar cand m-am uitat pe geam masina lui era parcata in fata casei.Am coborat jos cu calm dupa m-am spalat pe fata si pe dinti iar cand am intrat in bucatarie am dat nas in nas cu Niall.
-Buna dimineata,ingerule.imi spune Niall
-Hey,ce faci?il intreb eu.
-Nimic,doar ce stateam.
-Aha...ii raspund eu oarecum apoi ma indrept spre usa pentru a pleca.Ma simteam oribil sa stau fata in fata cu Niall dupa tot ce s-a intamplat.Nici nu ma puteam uita in ochii lui,in timp ce el o facea fara nici o remuscare.
Niall's Pov
Ma concentrez totatal pe ea,doar pentru ca vreau ca ea sa vada cine e Niall Horan cu adevarat.Nustiu nici macar daca imi place...poate doar putin.Toate sunt frumoase pana la urma urmei.Am fost intrerupt din gandurile mele de telefon.-Harry?
-Niall...unde esti?
-Acasa la Katherine.S-a intamplat ceva?il intreb eu putin ingrijorat.
-Nustiu...nustiu sigur cum ar trebui sa iti spun.Cred ca ar trebui sa vii aici.Nu pot sa iti spun la telefon.
-Harry,e totul ok?
-Da,oarecum.Tu doar vino.Apoi mi-a inchis.
Parea...ciudat?Sper ca nu s-a intamplat nimic grav.Cred ca ar fi mai bine sa merg sa vad.
Katherine's Pov:
-Pleci?il intreb eu pe Niall cand il vad luandu-si geaca si incaltandu-se.
-Ai fi vrut sa mai raman,pisoias?Scuze dar e ceva important.Vorbim mai tarziu.imi spune Niall apoi pleaca,alergand spre masina.
Niall's Pov:
Am condus cat de repede am putut pana acasa la Harry.
-S-a intamplat ceva?il intreb eu pe Harry cand el imi deschide usa.
-Succes.imi spune acesta si ma conduce in casa.
Raman socat cand vad cine se afla in fata mea...ce cauta aici?
-Eu...cred ca am treaba afara.spune Harry si se face disparut.
-Niall!Wow!Te-ai schimbat...atat de mult.imi spune blonda cu o voce oarecum trista.
-Anne...?Ce naiba faci tu aici?Nu pot sa cred.Dupa ce m-a inselat cu cel mai popular baiat din scoala(care acum nu mai e atat de popular pentru ca eu i-am cam luat locul) apoi a fugit in America fara sa-mi de-a nici un semn acum se face revazut-a?
-M-am intors inapoi Niall!Nu te bucuri?ma intreaba ea cu un oarecare entuziasm.
-Eu...eu nici macar nu stiu ce sa zic.Anne,m-ai inselat cu un tip acum cativa ani apoi ai plecat lasandu-ma balta,fara sa stii cat am suferit.Eu chiar te-am iubit.
-Baby,inca poti sa o mai faci.imi spune ea,ridicandu-se si apropiindu-se de mine.
-Dar ai fugit de mine.Eu nu mai sunt vechiul Niall.M-ai schimbat total....