Together Again

427 34 2
                                    

Londra,Duminică, 9:00

Ajunsesem in Londra de o ora.Chiar acum eram in taxi gândindu-ma pe cine sa sun mai întâi.

Probabil Alice,si apoi chiar si Niall.

10:00

Insfârșit puteam spune ca sunt acasă.
Îmediat ce am ajuns mi-am despachetat toate valizele,punandu-mi totul înapoi in ordine.

Avem un lucru ce ma macină destul de tare,chiar foarte tare.
Ceea ce s-a întâmplat intre mine si Isaac...pur si simplu...nu imi pot explica nimic.

Nici nu vreau sa imi imaginez reacția lui Niall,oricum nu este necesar pentru ca nu va afla...si totuși,el a greșit de atâtea ori.Nici macar nustiu daca putem spune ca suntem un cuplu,nici nustiu daca am fost vreodată.

Singurul lucru pentru care ma simt vinovata e ca m-am lăsat pe mana unuo băiat pe care l-am cunoscut pentru cateva zile,si despre care, totuși nu știu nimic in timp ce nu am avut niciodată încredere in unul pe care il cunosc de atata timp,cu toate nebuniile si calitățile lui.

Okay Katherine,trebuie sa treci peste asta.

Am tresărit din pat cand am auzit soneria de la usa.
Nu am invitat pe nimeni la mine dar trebuia sa cobor sa vad macar cine e si ce vrea.
Imediat ce am deschis ușa,Niall fara sa îmi spună vre-un cuvânt ma îmbrățișat cu toată puterea lui,sărutându-ma apoi pe obraz.

Simțindu-i dupa atata timp parfumul si felul in care ma atinge imi dădea un sentiment atat de ciudat dar si plăcut.
Eram ca un fulg de nea proaspăt căzut pe pământ.

Dupa minute bune acesta imi da drumul pentru a ma privi in ochi.

-Nu pot sa cred ca insfârșit esti aici.

Nu pot sa cred ca nustiu ce sa ii răspund. Nici măcar nustiu cum ar trebui sa reacționez.

-Nu ma așteptam sa vii aici. Imi găsesc eu cuvintele.

-Bineînțeles ca da.Nu vreau ca tu sa mai pleci vreodată. Imi spune Niall încercând sa se apropie de mine mai mult decât era deja.

-Intra. Il invit ei in casa.

-Esti bine?

-Da,sigur.

-Katherine,imi pare rau pentru tot ce s-a întâmplat înainte ca tu sa pleci.Sper doar ca tu sa fi înțeles ceea ce ti-am explicat in mesaje.

-E okay,Niall.

Am văzut pe fața lui un zâmbet.Acel zâmbet pe care nu il văzusem de atata timp.Acelasi care imi amintea de toate lucrurile de la cap la coada.

-Si...ai de gand sa imi povestești cum a fost la Miami?

-Oh,sigur.Chiar foarte fain.Vremea acolo e nemaipomenita.Multe dintre persoanele pe care am avut ocazia sa le cunosc au fost incredibile.Totul chiar foarte bine.

-Asta e super.

Urăsc momentele de tăcere. E atat de ciudat,e ca si cum ar fi un univers intre noi.

Niall ma privea atat de adânc si știam ca daca imi voi întoarce privirea v-om da ochi in ochi.Si urăsc asta pentru ca imi provoacă un sentiment de gol in stomac.

Totuși asta s-a întâmplat.Era ca si cum ochii lui Niall se scufundau adanc in interiorul meu.

Niall era atat de aproape de mine încât ii puteam simți respirația pe gatul meu.

In următorul moment toate gândurile mele au fost întrerupte de sărutul lui Niall.

Atat de intens incat vroiam ca momentul asta sa nu se mai termine vreodată.

Îmediat am simțiț corpul lui Niall lăsându-se peste al meu,pe canapeaua din sufragerie.

Săruturile lui continuau,si nici macar nu ma simțeam in stare sa comentez ceva.

Dintr-o data am avut senzația ca cineva m-ar fi trezit dintr-un somn adânc.Insa nu,era doar soneria usii.

-Cred ca trebuie sa vad cine e. Ii spun lui Niall încercând sa il dau jos de pe mine.

-Serios?Nu isi putea găsi un moment mai bun? Comentează Niall in timp ce eu ma îndrept spre ușa.

-Alice! Ii sar in brațe imediat ce o vad.

-Mi-ai lispit maxim. Imi spune ea cu zâmbetul pana la urechi.

-Valabil si pentru mine.Acum suntem din nou împreună.

Bineînțeles am invitat-o pe Alice înăuntru iar dupa scurt timp Niall a plecat.Trebuie sa fac cumva sa ii împac pe astia doi înapoi. Nustiu ce s-a întâmplat intre Niall si Alice cat am fost plecata dar trebuie sa retusez la loc.

Am stat de vorba cu Alice despre aproape tot ceea ce s-a întâmplat. Exact,aproape tot.Nu aveam de gând sa ii spun de aventura mea cu Isaac.
In nici un caz.

Niall's POV

Ca cineva sa intervină de fiecare data când ma aflu cu Katherine la câțiva pași sa înaintăm relația noastră a devenit o obișnuință.Serios?Nu pot sa cred ca de fiecare data trebuie sa vina cineva sau sa sune cineva sau...ma rog.

Insfârșit Kath era atat de aproape de mine.Imi va fi mult mai ușor sa adorm cu gândul ca e la câțiva kilometri de mine si nu la cateva mii de km.

In ultimul timp fata asta a început sa însemne atat de mult pentru mine. Si nu m-am gândit niciodată la astfel de consecințe.

Helloooo everyone.
Daaa,asta e un nou capitol si sper mult ca va plăcut.

Aștept comentariile voastre si păreri. Muuuulte pareri.

Vreau sa va anunț ca am început sa lucrez la un nou ff tot cu Niall.
Se numește Immortals.
Daca nu aveți nimic de făcut lăsați o privire.

Va iubesc.

Ps. Cine a văzut video-ul nou al lui Taylor Swift? Eu il adoooor pur si simplu iar ea este super queen

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum