Replay The Night

136 18 7
                                    

Imediat ce Niall a ajuns in cartierul unde sta,a parcat masina apoi am coborat amandoi.Acesta a deschis usa de la intrare si m-a lasat sa intru prima.Apoi a inchis inapoi usa cu cheia.

-Sa stii ca nu te-am adus aici doar pentru a te..Imi spune el imediat ce se intoarce cu fata spre mine dar eu il intrerup imediat.

-O sa petrecem noaptea uitandu-ne unul la celalalt? Il intreb eu sarcastic.

-Vreau sa stii ca te iubesc.

-Spui asta doar pentru ca ma vrei acum.

-Spun asta pentru ca vreau sa fii doar a mea.Nu doar acum ci pentru totdeauna. Imi raspunde Niall imediat apropiindu-se de mine.

-Atunci fa-ma a ta. Ii spun in soapta la ureche atunci cand e si mai aproape de mine.

-Asta am sa si fac. Imi răspunde,indepartunde-se apoi de mine.
-Ce zici de asta? Revine imediat cu o sticla de vin rosu si doua pahare pe un sfert cu gheața.

Nu zic nimic si doar zâmbesc.
Niall deschide sticla si apoi toarnă in pahare aceiași cantitate de vin.

-Pentru? Il intreb imediat dupa ce imi iau paharul in mana.

-Pentru noi. Raspunde el singur apoi ciocnim aproape razand.

Dupa cateva înghițituri,Niall ma conduce apre dormitor.
Își lasa paharul jos si incepe sa ma sarute incet apoi saruturile sale se muta pe gatul meu.
In timp ce continua sa faca asta ii simțeam respirația calda pe gatul meu si asta imi înmuia tot corpul.
Niall mi-a deschis fermoarul rochiei si între timp continua sa-mi atinga usor linea spinării cu doua degete si sa se joace cu juvitele mele de par.
Am urmat eu,care l-am ajutat sa scape de tricoul pe care il purta.
Imediat dupa eram in pat iar Niall peste mine,continua sa imi de-a toate sentimentele peste cap.
Pentru o fracțiune de minut,Niall se oprise si cand deschisesem ochii era deja deasupra mea cu o pereche de cătușe in maini.

-Serios? Incep eu sa rad cand le vad.

Niall imi ignoră micul comentariu si imi așează mainile înăuntru.Inainte sa le închidă il opresc.

-Nu am atata încredere in tine incat sa te las sa faci asta.

-Nu te-ai plictisit sa joci mereu dupa regulile jocului? Plus ca acum e randul meu sa ma joc cu tine... imi inchide el gura imediat, fixandu-mi cătușele pe maini si legându-le apoi de pat.

Inainte sa se dea jos de pe mine,mi-a desfăcut sutienul si l-a aruncat undeva pe jos. Apoi s-a desfăcut la pantaloni si a scăpat imediat de ei.
Am tresărit cand telefonul meu a început sa sune.Cred ca era undeva in salon dar totusi il auzeam.M-am agitat  sa fac rost de el dar Niall m-a îgnorat complet.

Acesta a luat o gura din paharul lui apoi si-a reluat locul deasupra mea.
Tot corpul meu tremura sub al lui.
Acesta ma sarutat pe gura, transferandu-mi un strop din vinul pe care tocmai il bause.

A doua oara cand s-a oprit,a luat un cubulet de gheata in gura,apoi a inceput sa il plimbe pe tot abdomenul meu.
Recele gheții in combinație cu corpul si respirația lui calda ma făceau sa simt o placere imensa.
Gemetele mele erau tot mai evidente si vedeam satisfacția pe fața lui Niall.

Voiam să il ating,uneori chiar sa-l opresc insa nu putem pentru ca mainile mele erau blocate in acele cătușe.

-Nu stiam ca iti plac chestiile astea. Ii zic eu printre gemete, referindu-ma la chestia cu cătușele.

-Te rog,sper ca nu ai uitat ca sunt Niall Horan.

La naiba,cum poate cineva sa uite asta?

Ca de obicei,Niall ma face sa-mi pierd tot controlulul pe care il am asupra mea.
Si,da,de data asta tot el a castigat.
Incep sa ma intreb serios daca asta e bine si daca e corect.In situația de față,cu siguranța nu.Adica,pana la urma urmei poate eu si Isaac nu suntem un cuplu 100% dar totusi,am ajuns destul de departe si acum incep sa ma simt vinovată.
Cu ceva timp in urma eram eu cea care suferea din cauza lui Niall si pentru faptul ca de fiecare data era cu alta.Acum...nu vreau ca rolurile sa sr schimbe.Deși așa pare.
Niall e Niall. Dar Isaac e diferit si nu vreau sa-l fac sa sufere.Nu dupa toate care i s-au întâmplat pana acum.Nu vreau sa fiu eu cea care 'will let him down'.
Mi-aș dori ca totul sa fie mai usor.

-Ahh! Tresar eu si imediat ma reîntorc la realitate.
Ce naiba?Tocmai m-ai muscat de buza... ii spun pe un ton usor agresiv luo Niall.

-Macar a funcționat.Acum spune-mi la ce te gândeai?

-In ipostaza asta...niciodata. ii raspund râzând.

-Atunci putem continua...?Nu înțelegeam daca era o intrebare sau o afirmație.
Tocmai de asta m-am uitat la Niall si apoi i-am zambit.Cred ca asa a înțeles deja totul.

Era deja a doua oara cand ma regaseam intr-un pat cu Niall.
Si sincer,situatia nu imi displacea.

Adevarul e ca acest 'bad boy' stie într-adevăr cum sa ma faca sa ma simt ca unica persoana de pe pamant.
Stie cum sa ma atinga si sa ma faca sa-mi pierd tot controlul asupra mea.

Nici nu durat mult până m-a adus la un stadiu de petite mort.

Apoi nimic nu a mai contat. Aș vre-a sa pun noaptea asta pe 'replay' pentru totdeauna.

Heiii.Cam atat pentru acum.Chiat sper ca va placut acest capitol si imi pare rau ca mi-a luat atat sa postez dar sunt foart eocupata cu diverse lucruri.Totusi o data pe luna tot reusesc sa postez.
Acum ca v-am mai dat un capitol #Natherine chiar vreu sa vad parerile voastre.
Love u si multimesc mult celor care continua sa citeasca ff meu chiar daca nu postez regular.
Love u love u love u sm.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum