The Other Enemy Is My Friend?

1.4K 66 5
                                    

Am urcat in masina la Harry,chiar daca nu eram in totalitate convinsa de asta.

-Ce s-a intamplat?ma intraba Harry in timp ce conducea.

-Nimic...

Desi acel NIMIC in mintea mea avea o mie de intelesuri.Nu puteam sa ii spun lui Harry ce mi s-a intamplat avand in vedere ca Niall e cel mai bun prieten al lui.

-Hmm,mie nu mi se pare a nimic...Ai incredere in mine,nu voi spune nimanui!

-Nici macar daca asta se intampla din cauza celui mai bun prieten al tau?imi fac eu curaj si il intreb pe Harry.

-Niall...?ma intreaba acesta cu o fata nelamurita.

I-am spus lui Harry tot ce mi s-a intamplat.Nu mai rezistam sa tin toate lucrurile alea in mine,trebuia sa le impart cu cineva chiar daca aceea nu era persoana potrivita.Pana la urma,dupa multe minute de mers am fost ajuns acasa la Harry.Am coborat din masina,si am asteptat sa deschida usa.Era superb inauntru.

-Stai singur?imi fac curaj si il intreb

-Mda.Hmm...tu simte-te comod.Vino sa iti arat unde vei dormi...

Harry ma duce intr-o camera imensa,putin intunecata si totusi incredibil de ingrijita.Intr-un colt al camerei am vazut o chitara pe care scria H.Edward Styles ceea ce ma dus cu gandul ca asta era camera lui Harry,asa ca nu am ezitat sa intreb:

-E camera ta?

-Da,dar nu iti face griji.Voi dormi pe canapea.imi spune Harry in timp ce imi zambeste.

-Hmm,esti sigur?Nu vreau sa...

-Foarte sigur.

Intre timp am facut si un dus iar Harry mi-a fost imprumutat un tricou de a lui cu care sa ma imbrac.

Cand am iesit din baie am intrat in camera,unde Harry era intins pe pat...

-Esti ok?Il intreb eu.

-Mda!Ma gandeam doar la ce s-a intamplat in seara asta.Imi spune Harry in timp ce se ridica in picioare si ma priveste fix in ochi.Ochii sai aveau o culoare ciudata.Un verde ciudat care te facea sa te pierzi cu totul.

-Ce a patit bratul tau?Ma intreaba Harry in timp ce se uita la mana mea care deja s-a fost invinetit.M-am uitat la el fara sa ii spun nimic.Nu vroiam sa intru in detalii din cauza lui Niall.

-Nimic,e de mai demult.ii spun eu lui Harry 

-Adica de acum cateva ore?

-Ce te-ar face sa crezi?ii spun eu convinsa lui Harry,incercand sa il fac sa ma creada.

-Pentru ca azi la scoala nu o aveai.

Serios?Macar am incercat.

-Niall?intreaba Harry cu un ton relaxat.

Nu am spus nimic dar l-am imbratisat pe Harry,care statea in fata mea iar el mi-a raspuns la imbratisare ,apoi zicandu-mi:

-Culcate,mai vorbim maine.

Harry a fost plecat.M-am pus in pat incercand sa adorm,desi nu am reusit.Totul era foarte ciudat.Incepeam sa ma mai gandesc si la Alice,dar cel mai mult gandul meu era la Niall.Ma simteam ciudat sa fiu acasa la Harry,sa dorm in patul lui si chiar sa vorbesc cu el.

Harry's POV

Ma gandeam la o mie de lucruri,si in general 90% din ele erau cele ce s-au intamplat in seara asta.Ma simt ciudat sa stiu ca Katherine pateste asta cu Niall,dar nu cred ca asi putea face ceva.Desi era foarte tarziu nu aveam de gand sa dorm,nici macar nu imi era somn asa ca l-am cautat pe Niall pe What's Up sa vad daca e On si din fericire era On.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum