Hell Over Trip

663 42 8
                                    

-Ce cauți aici? Ma intreaba el.

-Trebuie sa lucrez...cerința mamei.

-Hah,ok.Atunci va trebui sa te ajut.Vin-o, iti arat ce trebuie sa faci. Imi spune el calm apoi ma conduce la o masa si imi arata tot ce trebuie sa fac. Am continuat sa fac ce mi-a arătat apoi pe la 21:00 am fost terminat tot.
M-am schimbat inapoi in hainele in care eram cand am venit apoi am intrat in birou la Nathan.

-Ei bine, cum ti s-a parut? Intreaba el.

-Bine, foarte okay.Cred ca chiar vreau slujba asta.

-Okay, atuci poti veni si maine de la 20:00 la 22:00 si in restul săptămânii la fel.E ok, crezi ca poti rezista?

-Da, sigur.
Imediat dupa am semnat niste hârtii apoi am plecat acasa.Programul nu ma deranja neapărat asa ca sper ca voi rezista.

-Katherine, ma strigă Ash de afara.

-Hey,acum ai iesit si tu?

-Da.Daca vrei te pot conduce eu.

-Daca chiar nu te deranjează, ii spun eu zambind.

-Am fost enervant azi? Intreaba razand.

-Ce?Nu.

-Ok.Maine la aceiași ora?

-Nu,de la 20:00 la 22:00. Ii spun eu cu un aer plictisitor.

-Uh, serios?

-Da,asa mi s-a zis.Tu?

-Eu de la 18:00 la 21:00.

-Uf,nu ma mai poti conduce acasa. Ii spun eu iar el rade.

-...Si nu ti-a zis nimci altceva Nath?

-Nu,trebuia?

-Nustiu.Nu vreau sa greșesc dar atunci ar trebui sa servești cu Emma.

-Ea e..?

-Lucrează tot acolo.Nu te preocupa e destul de simpatica. Ma asigura Ash.

-Oh, ok.

-Am auzit despre noua ta drama cu Niall.spune el dintr-o data.

-Iei, veștile circula repede.

-Pai azi la scoala cam toată lumea vorbea despre asta si despre faza dintre Liz si Niall.Ai facut bine ca nu ai veni dar încearcă sa nu mai lipsești.E rau daca aduni atatea absente.

-Stiu,de asta maine voi veni.Eram sigura ca asta va fi subiect principal si de asta am ramas acasa.

-Nu te poti ascunde așa de fiecare data cand Niall face cate i tâmpenie din asta, Kath.

-Știu, dar nu pot face nimic alt ceva. Ii spun eu apoi rămânem in tacere pana cand am fost ajuns in fața casei mele.

-Ash, multumesc ca m-ai condus pana aici. Ii spun eu apoi il îmbrățișez.

-Ne vedem si maine.

----------------------------------

Eram rupta de oboseala si imediat ce m-am schimbat in pijamale m-am si culcat.A doua zi trebuia sa merg la scoala.
-----------------------------------
Si ca de fiecare data ceasul a sunat la 7:15.Argh,urasc sa ma trezesc dimineata,mai ales in zilele de noiembrie cand e foarte frig afara.
Imediat m-am imbracat si am baut Cappuccino apoi am iesit in stația de autobuz unde a trebuit sa aștept minute bune,exact ca de obicei.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum