Razele soarelui ma trezisera înaintea ceasului.
Eram atat de obosita încât abia dupa 2 minute mi-am readus aminte tot cea ce se întâmplase ieri.Isaac inca dormea,pe capătul celălalt de pat.
-Isaac, trezeste-te. Ii spun ușor apropiindu-ma de el.
-E deja dimineață? Comentează el,punându-si perna peste cap.
-Da.
Categoric,odată ce ajunsesem la școală eram cu ochii-n patru dupa Niall.
Probabil nici macar nu voia sa ma vada dar eu chiar am nevoie sa vorbesc cu el.
-Niall,putem vorbi? Ma apropii de el imediat ce il vad in compania lui Harry si a lui Luke.
-Aici?
-Da.
-Atunci te ascult.
-Nu am vrut sa iti frang inima.
-Uite ca din întâmplare chiar asta ai făcut. Imi răspunde apoi pleacă.
Okay.In momentul asta,unicul lucru de care am nevoie este un bilet dus către o destinație cat se poate de anonima unde sa stau departe de toate lucrurile astea care tot continua sa se întâmple.
Din fericire exista si o persoana care sa ma înțeleagă,si anume Alice.
Dupa ce ii povestisem despre noaptea precedenta rămăsese total confuza si șocată.
-Okay,pentru început e bine. Imaginează-ti daca Niall afla de asta din alte părți. Dar totuși,nu stiu ce sa zic.Nu dau dreptate la niciunul din voi.
-Incerc sa vorbesc cu el de ieri.Am încercat sa ii explic.Nimic.
-Katherine,in primul rand,are nevoie de timp.Tu ai putea sa spui ceva?
-Nu,dar totuși...
-Exact la asta ma gândeam si eu.
-Ai mai vorbit cu Harry? Deschid eu un nou subiect.
-Te rog,nu. Imi răspunde râzând.
E plus minus același lucru ca intre tine si Niall.-M-am saturat de atata drama.
-Același lucru.
-Propui ceva?
-Sincer,părerea mea este sa lasi toate lucrurile astea pe stand by si sa sa te gândești bine la deciziile pe care vrei sa le iei pe viitor.
-Ar trebui sa stau departe si de Isaac.
-Tu ce crezi?
-Alice,nu il pot lăsa singur acum. Nu cu Niall prin preajma care abia așteaptă sa il întâlnească singur pe undeva.
-Okay,asta chiar e complicat.
-Stiu.
La sfârșitul orelor,il văzusem pe Niall in compania lui Liz.
E posibil ca de fiecare data cand ne certam,el sa isi caute fericire in brațele ăleia?Urăsc sa fiu ignorata de el in ultimul timp.La inceput as fi dat totul sa ma lase in pace...nu si acum.
Am devenit mai complicata decât descifrarea codului lui Da Vinci.
Iar Isaac...Isaac este complicația narativa in toata situația asta.
Ce e o complicație narativa?Acel moment in care,la începutul unui film,protagonistului i se întâmplă ceva ce ii schimba viața total.
Ei bine,Isaac e complicația mea narativa.
Nici nustiu daca asta e de bine sau rau.