-Niall,ce cauți aici? Incerc eu sa rămân calma dar nu prea reușesc.
-Asa iti întâmpini toți musafirii? Imi răspunde el.
-Doar pe cei nesuferiți ca tine.
-Voiam sa o salut pe mama ta.Am auzit ca s-a întors pentru scurt timp. Se justifica el.
-Bine,acum ca ai facut-o poți pleca. Ii spun așezându-mi mana pe spatele lui pentru a-l ghida spre iesire.
-Nu atat de repede,iubire. Se întoarce cu fața spre mine si imi vorbește in soapta cat sa înțelegem doar noi.
-Ce mai e?Niall stii ca nu poti fi aici.Nu acum. Ii răspund la fel de șoptit.
-Credeam ca sărutul de azi a însemnat ceva. Si acum esti aici cu fraierul ăla.
-Credeam ca am lămurit asta deja. Te rog,pleaca.
-Te rog? Si işi încrunta sprâncenele la mine.
De cand cedezi atat de usor? Continua el.-Katherine,Niall!?Aveți de gand sa stați acolo toata seara? Striga spre noi mama.
-Deci? Il întreb eu deschizând ușa de la intrare.
-Nu cedez atat de usor,stii asta,nu? Imi spune el închizând usa la loc.
Niall mi-o ia inainte apropiindu-se de living .
-Imi pare rau.Nu am vrut sa va deranjez. Bănuiesc ca e ceva important. Comentează Niall referindu-se la cina.
-Da!ERA ceva important. Ii răspund eu .
-Katherine! De data asta era mama.Sper ca nu are de gand sa ii de-a dreptate lui.
-Inca este ceva important. Sunt sigura ca Niall nu deranjează cu nimic.
Minunat.Acum trebuie sa il mai suport pentru inca cateva ore.
Niall s-a așezat la masa chiar langa mine.
Eram prinsa intre el si Isaac.
De cateva minute niciunul dintre noi nu mai scosese vre-un sunet.-Si...Katherine,nu ai de gand sa ne spui mai multe despre tine si...Isaac? Rupe Niall tacerea.
Oh God!Nu pot sa cred ca are atata tupeu.
-Am vorbit despre asta deja înainte sa vii tu aici. Ii răspund sec.
Dupa asta mama a început sa calmeze atmosfera,vorbindu-ne despre experientele ei la lucru si punându-ne mai multre întrebări despre scoala.
Sincera sa fiu,doar ma prefacem ca ascult pentru ca eram de cateva minute intr-o tranșă de "hipnoza".
Nu pentru foarte mult timp însă.
La un moment dat am simțit cum ceva imi atingea piciorul stâng. Si cine altcineva,daca nu Niall,care stătea chiar in stânga mea?
De la genunchi pana tot mai sus,ii simțeam degetele plimbându-se libere pe corpul meu.Mi-am întors privirea spre el in mod discret însă nu s-a oprit.Din contra,a mai adăugat si un zambet din acela pervers pe față.
Macar am noroc ca fața de masa este destul de lunga încât sa-mi acopere piciorele.
Si totusi,cred ca ma luaseră toate transpirațiile,cu Niall care continua sa isi faca jocul.
Seara se terminase destul de târziu.
Niall era inca in bucătărie,cu scuza ca vorbește cu mama.
Iar eu si Isaac eram in salon,pe canapea,schimbându-ne din cand in cand câte un sarut.