Heartbeat of solid gold

936 49 2
                                    

Katherine POV:

Oh nu,se indreapta spre minie.Vreau sa devin invizibila chiar in secunda asta!

-Alice,eu plec.ii spun eu lui Alice in timp ce il vad pe Niall ca se apropie de noi.

-Stai Katherine,ma striga Niall din urma ajungandu-ma din urma si prinzandu-ma de brat.

-Ce vrei?ma rastesc eu la el.

-Va duc eu acasa,raspunde Niall uitandu-se la Alice apoi la mine si bineinteles zambindu-mi.

-Nu mersi,mergem cu autobuzul,ii raspund eu ferm.

-Dece nu?Hai Katherine,autobuzul trebuie sa il astepti 30 min in ploaie,imi spune Alice.

-Fie,doar de data asta,cedez eu iar Niall se uita la mine si imi zambeste satisfacut.

----------------------------------

-Ce ziceti de o petrecere maine seara?intreaba Niall apoi se uita la mine care eram pe locul din fata.

-Hmm...Nu cre...

-Dece nu?ma intrerupe Alice.

-Super! Sunte-ti invitate amandoua.

-Defapt ne mai gandim,spun eu si imi dau ochii peste cap.

-Sper sa fii acolo baby,imi rasounde repede Niall iar de pe bancheta din spate o simt pe Alice cum ma ghionteste.

-E bine daca va las aici?intreaba Niall.

-Da.

-Pa Niall,il saluta Alice ca si cum ar fi cei mai buni prieteni in timp ce eu cobor repede fara sa ii spun nimic.

Dupa un scurt timp se aude acceleratia masinii lui Niall care incepea sa nu se mai vada din cauza vitezii cu care a pornit.

Am mers cu Alice acasa lal ea,pentru ca a insistat foarte mult si am ramas acolo aproape toata ziua.

-Si cum ti se pare la scoala asta Katherine,ma intreaba mama lui Alice.

-Hmm....e bine.

-Mama,pot sa merg maine la o petrecere cu Kath?intreaba repede Alice.

-Ce?ii spun eu in soapta.

-O petrecere?Nustiu...

-Te roooog mama,vreau ca Kath sa cunoasca mai multe persoane,te roooog,se milogeste Alice apoi face fata de catelus.

-Bine,fie.

-Ieeeeeiiii,se bucura Alice.

-Eu nu merg nicaieri,Alice,ii spun eu in timp ce o trag de mana si inchihd usa camerei.

-Ce?Dece?Sigur o sa ne distram.

-Nu,atat timp cat e si Niall acolo nu o sa MA distrez.

-Haide,doar de data asta.Ignora-l pe el.

-Bine,fac asta doar pentru tine si cred ca e si ultima data cand o fac.

--------------------------------------------------------------

Pe la 21:00 am plecat de la Alice si m-am dus acasa la mine.Am mancat apoi am urcat sus si m-am pus in pat cand vad ca dintr-o data ecranul telefonului se aprinde.Era un mesaj.

''Noapte Buna,my princess'' Era de la Niall bine inteles asa ca nu am ezitat sa ii raspund.

''Nu te-ai saturat de toate astea?Inceteaza'' 

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum