Betrayed

172 18 3
                                    

Pe la o bucata de noapte il si aud pe Isaac vorbindu-mi in șoaptă.

-Dormi?

-Încerc sa o fac dar nu reușesc. Ii răspund,întorcăndu-ma cu fața la el.

-Katherine, începe acesta dupa ceva secunde in care mi-a analizat fața, stiu despre tine si Niall.Despre ce s-a întâmplat acum câteva zile.

-Ti-a spus ca...? Il întreb șocată.

-Nu,dar nu a fost atât de greu sa-mi dau seama. Adica,urmele tale de pe gat,urmele lui de pe spate...

-Imi pare rau.

Serios?Chiar am spus asa ceva? Ti-am frânt inima? Oh,stii...imi pare rau...?

-Serios,imi pare rău! In primul rand pentru mine,stiu ca asta complica lucrurile dar Isaac,când sunt aici,cu tine e atât de altfel.Esti atat de diferit de Niall,si mie imi place asta.

-Unul dintre noi 3 sigur se va alege cu o inima înfrântă mai devreme sau mai târziu,sper ca stii asta deja. Imi răspunde el.

-Tot ce contează este acum si aici.Okay? Ii spun punându-mi mana pe obrazul lui iar el face apoi același lucru si ma sărută.

A doua zi,m-am trezit bombardată de mesaje de la Alice.Nu pot sa cred ca mi-a scris după ce au făcut ea si Harry ieri.

Le-am ignorat pe toate cat timp am mai stat la Isaac.
După ce acesta m-a adus acasă am decis sa ii răspund lui Alice.

-Nu pot să cred ca ai făcut asta!M-as fi așteptat de la oricine dar de la tine...niciodată. incep fără sa-i dau voie sa zica ceva.

-Stai,ce vrei sa zici?

-Stiu ce ați făcut tu si Harry aseară.Super-planul vostru de a ma întâlni cu Niall...

-Katherine,pot sa-ti explic.

-Sa aud.

-Chiar voiam ca voi doi sa va împăcați.Credeam ca chiar o veți face.
-Oh,da?Si Isaac?El ce treaba avea in chestia asta?

-A fost ideea lui Harry sa il aducem acolo si pe Isaac.Kath serios,te rog nu fi supărată pe mine.

-Atunci probabil ca Harry ti-a zis si ca Niall si Isaac s-au bătut din cauza mea.

-Imi pare rau.Nu credeam ca se va ajunge pana la asta.

Imediat dupa am închis telefonul.
Nici nu stiu ce v-oi face in continuare.

Niall s-a întors la rolul de bad boy, Alice sta de partea lui Harry si a lui Niall,Harry același lucru iar Isaac este singurul inocent. Iar eu,eu ma simt vinovata de tot. S-a ajuns prea departe.

Am așteptat a doua zi pentru a vorbi cu Alice,si nu numai.
Pe coridorul scolii l-am întâlnit pe Harry.

-Tu vii cu mine. Ii spun apucându-l de braț si trăgând-ul dupa mine afara unde nu era nimeni.

-Niall mi-a zis tot. Stiu. Imi pare rau dar Lahey trebuie sa știe cum stau treburile aici.

-Harry,prietenul tau drag trebuie sa învețe ca nu totul se învârte in jurul său si ca nu poate avea pe cine vrea cand vrea. Ii zic nervoasa.

-Il stii pe Niall. Ar ucide pentru tine. Stii asta bine.

-Nu mai simt nimic pentru el. Spun sec.

-Tu stii asta cel mai bine,Kath.

-Te rog spune-i sa ma lase in pace. Atat pe mine cat si pe Isaac.

Harry da din cap afirmativ apoi se îndepărtează de mine in timo ce eu mai rămân afară pana ce se suna de ora.

Dupa ore,Alice a venit la mine.

-Hei...isi face curaj pentru a ma saluta.
-Alice.Imi pare rau pentru ieri. Nu am vrut sa ne certăm.  Ii spun imediat.

-Eu nici atat. Imi păre rau si mie.Nu trebuia sa vin cu acea idee.

-Isaac mi-a povestit unele chestii din copilăria lui,si...e ceva îngrozitor. De asta ceea ce a făcut Niall ma înfuriat la maxim.

-Despre ce vorbești? Ma întreabă ea nelămurita.

Asa i-am povestit ceea ce Isaac imi spusese cu o seara in urma. La sfârșit,Alice a fost la fel de îngrozită oe cat am fost si eu. Si inca sunt.

-La naiba! Nu pot sa cred ca a trecut prin asa ceva.

-Stiu. E oribil. Susțin eu. Si,inca ceva. Isaac știe ca m-am culcat cu Niall.

-Ce? De unde?

-Mi-a zis ca si-a dat seama singur. Nici nu ma mir.Uita-te la semnele mele de pe gat.

-Si...acum?

-Acum...vreau un nou început cu Isaac. S-a terminat cu timpurile cand Niall ma manipula cum voia.

-Katherine,sunt ceea mai buna prietena a ta,te cunosc atat de bine in cat te pot asigura ca tu si Niall nu veți trece niciodată unul peste celălalt. Sunteți făcuți pentru a fi împreună.

-Oh,la naiba!Gata cu Niall.

-Fie.Dar sa nu uiți ce ti-am zis. Spune ea făcând acea față de "ti-am zis eu".

Mai târziu am ajuns acasa,am mâncat si când sa ma pun sa învăț am primit un mesaj.

"Ghici cine mai are 10 minute si ajunge acasă?"

O-M-G,nu pot sa cred.

_______________________________

Da,am zis ca v-oi posta dupa o săptămână si am facut-o dupa vre-o 3 dar scuuuuze. Nu am prea avut timp de scris având in vedere ca am si lucrat in ultima săptămână.
Omg azi e 1 septembrie si peste un pic școalaaa😐 .
In ce clasa treceți?eu a 11-a 😉

Ps. Cam scurt capitolul dar heiii v-am lasat in suspans muhahaha

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum