-Termina! Ripostez eu repede.
-Te deranjează sa fii prinsa aici cu mine?
-Da.
-Asta e din cauza noului tau iubit,Isaac? Ma întreabă Niall pe un ton arogant.
-Cand ai sa înțelegi ca intre mine si Isaac nu e nimic?Nu sunt iubita lui iar el nu este iubitul meu.Credeam ca ai înțeles deja asta.
-Cu siguranță.
-Sunt singura.Okay?Încearcă sa înțelegi asta.SINGURA.Chiar daca sunt înconjurată de persoane la sfârșitul zilei sunt doar eu si gândurile mele.
-Nu e nevoie sa te agiți.
-Daca nu înțelegi,ce ai vrea sa fac?
-Acum mai trebuie sa stau aici cu tine pana dimineață.
-Credeam ca pentru tine nu e o problema.
-Oh,crede-ma.Chiar e.Stii...ai fost pentru mine ca o melodie.La început o asculți pentru prima data,te îndrăgostești de ea,stii ca o sa devină melodia ta preferata dar dupa un tip de plictisești de ea si o dai naibii.
Nu pot sa cred ca a spus asta.Nu ca m-ar deranja foarte mult dar nici indiferent nu-mi este.
Relația noastră a cam dispărut dar asta nu înseamnă ca si toate sentimentele mele.-Imi dădusem seama de asta inca de la început. Ii răspund eu.
-Mai incepusem si sa te iubesc cu adevărat.
Si asa raman din nou fara cuvinte.
-Niall...acum o luna eram inseparabili iar acum treci pe langa mine ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic niciodată.Eram noi doi împotriva lumii.Acum nu imi spune ca toate astea nu au însemnat nimic pentru tine pentru ca pentru mine au insemnat mai mult decat orice altceva.
-Pacat ca ti-a fost mult prea frica sa nu te rănesc asa ca m-ai rănit tu pe mine.
-Nu e vorba de asta.
-Bineînțeles ca este.
-Las-o baltă.Nu am de gând sa-mi petrec restul serii contrazicandu-ma cu tine.
A doua zi,cred ca in jur de ora 06:00 un îngrijitor al școlii deschisese înapoi toate ușile. Thank God.
Mi-am adunat repede lucrurile si am plecat acasa.Nici macar nu mai aveam de gând sa ma întorc la școală astăzi.
Imediat ce am ajuns acasa am sunat-o pe Alice. Era nevoie sa ii povestesc totul. Bineînțeles ea este cea mai pozitiva in toată povestea asta.Pacat ca lucrurile sunt mult mai complicate.
Încep sa nu il mai înțeleg pe Niall si asta ma face sa ma îndepărtez de el.
Infine,Alice ma convinsese sa vin la școală.Cica avea nevoie de mine.
Asa că am ascultat-o.
Cand cea mai buna prietena a ta are nevoie de tine atunci ai face bine sa ii fii alături.Prima oră era engleză. Am simțiți o oarecare ușurare cand am văzut ca Niall nu era la școală asa ca m-am așezat langa Alice.
Abia in pauza am reușit sa vorbim,insa.
-S-a intamplat ceva ce ar trebui sa știu? O întreb cu un zâmbet pana la urechi.
-Depinde la ce te referi. Imi răspunde ea cu un aer misterios.
-Oare la cine altcineva daca nu la Harry?
-Okay. Râde apoi isi acoperă fața cu mâinile.
-Spune-mi tot.
-Pai,ii dădusem mesaj sa vad daca știe ceva de tine,având in vedere ca nu reușeam sa te sun.Dupa l-am întrebat ce face si dupa el a deschis subiectul despre ceea ce s-a înrămat intre noi iar eu i-am zis ca sunt okay cu asta.
-Dece l-ai mințit?
-Stai sa termin.
-Mi-a zis ca nu crede si ca ii pare rau pentru scăpările avute in zilele următoare.Si ghici ce?
-Ce?
-M-a invitat sa iau cina cu el. Imi spune ea transformându-se intr-un vulcan de fericire
-Vorbești serios?Cand?
-Sâmbătă.
-Asta e minunat.Ma bucur enorm!
-Oh,stiu.Abia aștept! Acum spune-mi despre blondul încăpățânat pe care nu ti-l poți scoate din minte.
-Nu,te rog.Nu e nimic de adăugat la subiectul asta.
-Nu ti-a mai zis nimic?
-Nu,doar ce am reușit sa vorbim aseară. Sincer e mult prea complicat. Când ma uit la el am senzația ca suferă pe chestia asta dar cand ascult ceea ce zice ma face sa il urăsc si mai mult.
-Stii ca asta e Niall. Din totdeauna e asa.
-Dar totuși...nici macar nu știu ce sa mai cred.
-Iar despre Isaac?
-Nu am vorbit cu el de ieri.Si oricum,de fiecare data cand vorbesc cu el ma ajuta sa ma calmez si sa uit de toată situația cu Niall. Am ajuns la concluzia ca el este complicata mea narativa. Ii spun fand o fața serioasa iar apoi ea începe sa râdă.
-Daca vrei,pot încerca eu sa vorbesc cu Niall.Nu suntem cei mai buni proeteni dar pot încerca.Pot cere si ajutorul lui Harry.
-Si crezi ca asta ar ajuta la ceva?Nici macar nu știu ceea ce simt.
-Nu iti face griji,v-oi vorbi cu el. Intre timp ar trebui sa te gândești la ceea ce simți si pentru cine.Stiu ca este complicat dar promite-mi ca o vei face.
-Bine.Promit.
-Perfect. Imi spune ea si ma îmbrățișează.
Ei bine,la asta sunt buni cei mai buni prieteni.
In final,sper sa nu complice lucrurile mai mult dar hei,poate fi mai complicat decat atat?
Intre timp cred ca as face bine sa ascult de ceea ce Alice mi-a zis.Nu pot sa ma joc cu sentimentele lui Niall in felul asta.
Cum nici el nubar trebui sa se joace asa cu ale mele.
Whatever,I will try to survive.Heiiiiii,
Dupa o lunga perioada de timp,postez un nou capitol. SORRY pentru întârziere dar chiar nu aveam inspirație si nici timp.Sper sa fiti mulțumite de acest capitol (chiar daca sunt foarte putine scene Natherine ) hahaha.Daca aveti ceva pareri,ideei,comentării sunt toate bine venite(mai ales ca nu prea am inspirație in ultimul timp)(O fi de la Crăciun? Hahah)
Love u so much.
Byeee.