Revenge

944 45 2
                                    

Nu ar fi o mare surpriza ca eu il surprind pe Niall.Probabil o fac mai mareru dar ezita sa mi-o spuna.Nustiu de ce am zis ce am zis dar...ce puteam face?Iar faptul ca Niall chiar saruta al naibi de bine o stie aproape toata lumea.

-Vrei sa mergem?imi intrerupe el sirul de ganduri.

-Cum vrei tu.ii raspund eu.

-Ok.Hai sa mergem.

M-am ridicat de jos,la fel si Niall,apoi ne-am indreptat spre masina lui.Drumul a fost super plictisitor pentru ca de data asta mai aveam putin si adormeam.

-Cine mai face asta la 05:30?il intreb eu pe Niall uitandu-ma la ceas.

-Noi.spune el razand.

-Uh,in seara asta cred ca adorm de la 19:00.

-Nu prea cred.zice el uitandu-se repede la mine cu o fata de stalker.

-Deceeeeee?Instreb eu lungind e-ul de la final.

-Vreau sa iesi cu mine la petrecerea lui Liz.raspunde fara se se uita la mine.

-Liz?Sper ca glumesti.Nu vreau sa o vad pe...

-Ok,ok.ma intrerupe el imediat.Am zis sa vii cu mine,nu avem nici o treaba cu ea.Promit.

-Imediat ce o sa ma vada ma va da afara.ii raspund eu lui Niall.

-Daca te da afara,atunci plec si eu.Iar ea nu ar vrea asta.spune Niall sigur pe el.

A fost un minut de tacere intre noi pana cand Niall mi-a zis:

-Vii?

-Cu o conditie.

-Spune-mi.

-La miezul noptii ma aduci acasa.Nu vreau ca maine sa inarzii la scoala.

-Ok.spune el razand.

-Dece razi?intreb eu facand o fata confuza.

-Probabil va trebui sa ma asigur ca nu-ti vei pierde si un pantof.

-Nuuuuu.ii raspund eu razand.

Cand Niall a ajuns in fata casei mele a oprit usor masina si am stat 20 secunde sa ne uitam unul la altul.

-Vin sa te iau la 18:00.imi spune el fara nici macar sa intrebe daca pentru mine e ok.

-Ne vedem atunci.ii raspund eu apoi cobor din masina iar el isi continua drumul.

Am intrat imediat in casa pundandu-ma inapoi in pat.Eram obosita rupta.Mi-am fost pus soneria sa sune la 10:00 apoi am adormit.

Niall's Pov.

Katherine e atat de diferita mereu.Mereu e ca si cum ar fi o alta persoana.Acum e suparata iar in secunda urmatoare e fericita.Nu mi-a displacut sa imi raspunda la sarut dar a fost ciudat.Sper ca nu a facut-o doar ca sa ma faca sa ma simt mai bine dupa tot ce i-am povestit.

Nici macar nustiu de ce i-am zis.Nu am mai vorbit cu nimeni despre asta inafara de Luke si Harry.Dar ea a insistat,si chiar daca i-am zis tot adevarul nu a reactionat urat.Ma asteptam sa ma de-a si afara dar nu...Dece?

Stiu ca trecutul uneori trebuie uitat dar...ce am facut eu e oribil.Pana si eu ma urasc pentru asta.Ea dece nu ar face-o?

Am incetinat masina cand am ajuns aproape de casa lui Harry.Am parcat apoi am coborat acolo si am sunat la usa.Nu aveam chef sa stau singur acasa.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum