Don't Go

525 41 5
                                    

-Harry,Niall...?

Era Katherine.

-Spune-i adevarul Niall. Insistam eu.

-Încerci cumva sa ma faci sa ma simt vinovat pentru ceea ce am făcut sau ceva de genul? Incepe Niall plin de încredere.
Harry tu ar trebui sa stii mai bine ca toți ceilalți.

-Imi pare rau Katherine dar asta e. Spune in timp ce se indreapta spre usa pentru a iesi.

-Imi spui si mie ce se întâmplă? Întreba Kath confuza .

-Niall si Melissa au fost destul de ocupați aseara...impreuna.

...
-Ca sa nu spun ca Niall te-a înșelat pe tine iti voi spune ca Melissa ma înșelat pe mine.

-Stai!Nu...

Nu vroiam ca Katherine sa sufere din cauza lui Niall dar nu erau alternative.Nici macar eu nu am înțeles relația intre ei dar pare destul de complicata.Sunt la fel ca Soarele si Luna:independenți unul de celălalt si cad de acord de foarte puține ori.

-Vorbesti serios?

-Crezi ca as glumi cu asa ceva?

-Sper ca da

-Atunci imi pare rau.

Nu am mai avut timp sa ii spun ceva sau sa o consolez intr-un oarecare mod pentru ca dispăruse din fața mea.

KATHERINE'S POV

Chiar daca nu prea avea sens sa regret șansele date lui Niall pentru asta nu-si mai putea gasi nici o scuza.
Cat de fraiera am putut fi sa cred ca el chiar se va schimba?

-Kath...

-Nu vreau sa te mai vad niciodată.

Niall isi făcuse aparitia pe holul hotelului.Probabil era pregătit sa inventeze o super poveste care sa il scoată pe el nevinovat.

-Ce vrei sa faci? Ma prinde de mana văzând ca nu ma oprisem.

-Mai are sens? Il intreb împingând-ul imediat ce reușesc sa-mi eliberez mana.

Am continuat sa merg,ignorand-ul iar dupa un timp si el s-a oprit din a ma urmări. M-am oprit direct la usa camerei lui Alice.

-Hei!

Am intrat fara sa ii zic nimic.

-Stai...ce-i cu fața asta Kath? Ma intreaba ea urmând-ma in salon.

-Niall ma înșelat cu Melissa. Ii spun izbutind in lacrimi.

-Oh nu.

-Oh da.

-Cand s-a intamplat asta?

-Aseara.

-Nu...imi pare atat de rau Katherine. Imi spune Alice îmbrățișându-ma.

-Nu-ti poti imagina cat de rau imi pare mie.

-Ai vorbit cu el?

-Da si nu a dat nici un semn de regret nici macar fata de Harry.

-Ti-am spus eu ca era ceva dubios la fata aia.

-Nu încerca sa ii iei apărarea lui Niall.

-Doar iti aduceam aminte de ceea ce iti spusesem acum câteva seri in urma.

-Trebuie sa plec de aici.Astepta-ma aici,ma duc sa vorbesc cu Harry. Ii spun grăbindu-ma spre usa.

Harry a inteles imediat cat de mare nevoie aveam de el asa că a acceptat sa ma conduca pe mine si pe Alice inapoi in Londra.

-Vrei sa vin cu tine? Ma întreabă Alice imediat ce am coborat din masina.

-Nu.Te sun mai tarziu.

-Okay.Ai grija de tine.

Imediat ce am intrat in casa mi-am dat seama ca eram singura apoi am gasit u bilet de-al mamei pe care scria ca a trebuit sa plece azi dimineață in Berlin.

Probabil era si mai bine pentru mine pentru ca oricum nu aveam de gand sa ii povestesc despre ceea ce s-a intamplat azi dimineață.

Intre timp m-am preocupat de alte lucruri cum ar fi cum sa obțin un schimb de experiență intre elevi .
Dupa aproape doua ore am fost obținut un răspuns de la scoala apoi am sunat-o pe Alice sa vina la mine.

-Am venit cat de repede am putut.Ce s-a intamplat?...Ce-i cu valiza asta aici?

-Alice...plec.

-Ce?

-Am nevoie de o pauza dupa toate cele întâmplate.Imi pare rau.

-Pentru totdeauna?

-Nu. Ii raspund razand.
Probabil 1 luna maxim 2.Am vorbit cu profa de engleza si am acceptat un schimb in America ce mi-l propusese acum ceva timp.

-Cum rămâne cu Niall?

-Nu ii spune nimic de asta,te rog frumos. Ii spun prinzand-o de mâini.

-Ce sa ii spun atunci?

-Spune-i ca am plecat si ca v-oi reveni.Nu ii spune unde si nici cand.

-Crezi ca va rezista fara sa nu stie asta?

-Asta depinde de tine. Tu ce-ai fi făcut in locul meu?

-Probabil aș fi rămas sa înfrunt situația.

-S-au adunat prea mult.

-Chiar si asa.Tu esti o persona puternica,stiu asta Kath.

Niall's Pov

M-am reîntors in camera de hotel așteptând sa apara si Katherine.Trecuse destul timp si nici un semn de la ea.

-Niall,eu plec.Ai de gand sa ramai aici singur? Ma intreaba Luke deschizand usa camerii.

-Sigur?

-Harry,Alice si Kath au plecat deja.

-Oh...okay.Asteapta-ma.Vin imediat.

Observasem deja atitudinea lui Luke putin ciudată de mine si imi imaginam si motivul.Nu imi v-oi cauta scuze fata de nimeni in legătură cu seara trecuta.Nustiu nici cat de franta e inima lui Katherine dar cărțile au fost jucate si nu pot da nimic inapoi.
Nici macar nu mai stiu ce simt pentru Kath.Nu vreau sa spun ca nu o iubesc dar o parte din mine inca il vrea pe vechiul Niall fara sentimente in timp ce cealaltă partea il vrea pe noul Niall,full of feelings.

Intre timp ajunsesem acasa.Era aproape seara.
Cum acum nu mai aveam timp,maine dimineață v-oi încerca sa vorbesc cu Katherine astfel încât sa ajungem la o înțelegere.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum