What's Done Is Done

927 51 2
                                    

De dimineata Niall ma adus acasa.A insistat sa ramana cu mine dar nu am fost de acord.Ce s-a intamplat noaptea trecuta a fost o nebunie,iar acum ma simt oarecum prost.Am vorbit cu Niall iar el mi-a zis ca Zack a plecat din oras dupa cele intamplate.Asta nu imi aduce nici o satisfactie dar ma face sa ma simt mai linistita.Probabil daca Niall l-ar intalni din nou l-ar distruge.

*diiing dooong* Trebuie sa fie Alice.Am sunat-o acum o ora si am invitat-o la mine.

-Hey!dechis eu usa si o salut cu zambetul pe buze.

-Insarsit!De cand nu ne-am mai vazut!imi spune ea si ma imbratiseaza imediat.

-Ok,atunci ia un loc pentru ca am o groaza sa iti povestesc.Ii spun eu facand-ui semn sa intre.Dupa am inceput sa ii povestesc despre Zack si despre cum a reactionat Niall.

-Wow!Nu pot sa cred ca a putut sa iti faca asta.Acum esti bine?ma intreaba ea putin ingrijorata.

-Da.Acum totul e in regula.o asigur eu.

-Niall m-a invitat la film in seara asta.Ii spun eu trecand direct la subiect si cu un oarecare entuziasm pe fata?

-What?Vorbesti serios?se mira ea

-Daaaa!ii raspund eu cu acelasi entuziasm in voce.

-Staaaai!Vocea asta,imi spune ea ridicand din sprincene,iti place cumva?

-Ce?Alice!imi incrucisez eu mainile in fata ei.

-Ok,dar doar ca sa stii.El chiar e hot.spune ea zambind.

Ok.Da.Stiu ca Niall chiar e hot.Dar mai stiu si ca Niall nu e atat de ingeras pe cat vrea sa para de fata cu mine.Uneori isi pierde controlul...si asta ma cam sperie.Iar Alice crede ca e hot.Ok.Fiecare fata din scoala crede asta pana la urma urmei.Ma intreb cum ar reactiona daca ia-si povesti de mica mea aventura cu Niall...?

-Da.Dar pentru mine...nustiu...e putin ciudat.ii raspund eu lui Alice.

-Ok,ok.Nu o sa recunosti niciodata.spune ea zambind.

-Arghhh!Trebuie sa ma crezi.

In continuare eu si Alice ne-am tot tachinat pe subiectul asta,apoi am lenevit la televizor pana cand ea a plecat.

Ceasul arata ora 17:30 iar eu in 30 de minute trebuia sa fiu gata.Am fugit repede in baie,am facut un dus apoi am alergat sa imi aleg hainele.

Am ales ceva mai casual dar care se potrivea si cu vremea de octombrie.O pereche de jeans negri,un tricou albastru,geaca de piele si o esarfa pusa intr-un mod dezordonat la gat.M-am dus inapoi in baie unde mi-am aranjat parul.Bineinteles pe spate.

Cand m-am uitat din nou la ceas era 18:05.Am coborat imediat jos,mi-am luat cheile apoi am alergat spre masina lui Niall care era parcata in fata casei mele.

-Hey!ma saluta el imediat ce intru in masina.

-Buna!Scuze pentru intarziere.

-Se vede ca a meritat,ma complimenteaza el cu zambetul pe buze apoi porneste masina.

-Deci...ce film ai ales?il intreb eu imediat ce el inchide motorul masinii.

-Nimic special...sper doar ca o sa iti placa.

Coboara din masina apoi fuge sa imi deschida portiera.

In timp ce mergeam Niall mi-a apucat mana,tinandumi-o strans in a lui.Ma simteam ciudat sa mergeam de mana pentru ca nu am mai fost facut asta pana acum cu el.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum