Niall's Room

1K 58 4
                                    

Katherine's POV:

Wow,ma simt asa ciudat.Dece?Nu stiu,probabil din cauza oboselii care s-a adunat.Dar totusi simteam un miros ''altfel'' decat cel pe care il simp de obicei...un miros care imi aduce aminte de Niall.Probabil e doar imaginatia mea. STAI!Ce s-a intamplat aseara?Cum am ajuns acasa?Sau mai bine zis...am ajuns acasa?In timp ce deschideam ochii incet incet ma rugam in mintea mea sa nu ma trezesc cu nici o surpriza.Imi deschid ochii mai bine iar apoi vad pe cineva...Niall...care ma fixeaza.

-Hey!Inca nu e dimineata.

Cum?Cum am ajuns aici?Eram foarte panicata asa ca m-am grabit sa ies din pat dar in acelasi timp am simtit mana lui Niall care o prinde pe a mea.

-E in regula.Suntem la mine acasa.Maine dimineata te voi conduce eu acasa,imi spune Niall calm.

L-am fost privit pe Niall in ochi,desi nu se vedeau prea bine avand in vedere ca camera era toata intunecata.

-Daca te face mai linistita cred ca trebuie sa iti spun ca esti aici pentru ca ai fost adormit in timpul filmului si nu am vrut sa te trezesc.Apropo daca tot te-ai trezit,daca mergi la baie poti sa te schimbi in unul dintre tricourile mele.Le gasesti in al 2 sertar din baie,imi spune Niall in timp ce imi da drumul la mana(insfarsit).

-O-o-oK,ii spun eu in timp ce ies din pat si ma indrept catre baie.

Am iesit din camera lui Niall rapid si m-am indreptat catre baie,cred ca era chiar usa de langa camera lui.Am intrat apoi am facut cum mi-a zis Niall.M-am uitat in doilea sertar de unde mi-am ales cel mai lung tricoul care era acolo,asta pentru a nu lasa nimic la vedere,mai ales cu Niall prin preajma apoi m-am intors inapoi in camera.M-am pus din nou in pat,iar acum eram fata in fata cu Niall.Atat de iritant si putin infricosator.

-Cat este ceasul?il intreb eu pe Niall.

-01:43 imi spune el in timp ce se uita la desktop-ul de pe telefonul sau.

-Dece nu dormi la ora asta,il intreb eu fiind sigura ca raspunsul va fi:Rade ciob de oala sparta...

-Ar trebuie sa te intreb asta si eu,spune Niall.

-Eu m-am trezit din cauza ta.Tu?

-Nustiu,pur si simplu nu imi e somn.

-Fata te da de gol.

-Dece?Arat asa de rau?

-Nu,dar se cunoaste ca esti obosit,ii spun eu putin amuzata.

-Infine,cred ca ar fi mai bine sa ne culcam amandoi.

-Noapte Buna,ii spun eu.

-Noapte Buna my princess.

Imediat dupa ce ne-am zis ''noapte buna'' am inchis ochii iar Niall la fel.Eram fata in fata iar eu ii simteam orice miscare,orice respiratie,fiecare bataie a inimii.Ma simteam atat de ciudat incat nu puteam nici sa adorm.La un moment dat simt bratul lui Niall care ma cuprinde strans si ma trage cu pieptul catre el.Probabil el credea ca deja dorm,si l-am lasat sa creada asta.

Acum eram si mai aproape de el.Am incercat sa ma misc si sa scap din mainile lui dar in zadar!NU am reusit.Eram constransa sa stau asa pana dimineata.

--------------------------------------------------------------

10:30

Era dimineata.Cred.Dar cu siguranta asa era pentru ca am fost deschis ochii iar tot ce vedeam erau razele soarelui ce intrau pe fereastra.M-am uitat imprastiat prin camera pentru al gasi pe Niall,dar el nu mai era.Ciudat.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum