Christmas Eve

532 45 2
                                    

-Te urasc. Ii spun lui Niall in șoaptă,glumind.

-Defapt mă iubești.

-Te urăsc.

-Mă iubești.

-Mda. Cedez eu iar el râde.

-Ce te-a făcut sa-ti schimbi impresia despre fetele "inocente"?

-Cred ca tu.

-Eu?

-In totdeauna ai fost altfel.De prima dată când te-am vazut am știut ca ești altfel.

-Wow,Mr.Horan.

-Cat de mult timp va trebui sa treacă pana cand te vei convinge ca chiar te iubesc cu adevărat? Ma intreaba Niall uitandu-se chiar in ochii mei.

-Sa zicem ca deja mai convins dar nustiu cat timp va dura dragostea ta...

-Pentru totdeauna.Iti promit. Imi spune strangandu-mi mana in a lui.

-Nu pot sa cred ca nu am dormit aproape deloc.Azi nici macar nu voi reuși sa stau in picioare 5 minute din cauza oboselii.

-Sa stii ca nu am de gând se te sufoc cu o perna daca adormi. Imi spune Niall glumind iar eu incep sa rad.

-Nu ma refeream la asta,idiotule.Si cred ca ai cam trebui sa pleci,daca ne vede mama impreuna nu vreau sa se gândească la altceva.

-Cum ar fi ?intreaba el ridicand din sprâncene.

-Niall,mai taie din vrăjeală.

-Nu cred ca se poate.

-Okay,imi pare rau ca trebuie sa te dau afară dar s-ar putea ca peste vre-o 1h sa trebuiască sa sari pe geam asa ca pleacă acum cât toata lumea doarme.

-Pot sa revin după amiază?

-Da. Ii spun împingând-ul pe ușă de la camera mea.

Imediat ce am coborat scarile cu Niall am dat față-nfață cu mama.
Poker face.

Am mai trebuie doar ca Niall sa spună vre-o 'gluma' perversa pe care doar el e in stare sa le facă .

-Kath-Niall! Se uita mama cu o fata la fel de uimită ca ale noastre.
Nu stiam ca Niall a dormit aici.

Imediat Niall a vrut sa zica ceva dar l-am întrerupt imediat cu o scuza.

-Nu a dormit aici.

-Nu? Ma intreaba Niall 'in șoaptă' încât sa il auda si mama.

-Nu Niall. Intervin eu punând accent pe 'NU'.
Ai venit sa iti iei tema la mate.

-Ah,tema.Sigur.Era sa uit.

-Okay,incetati sa mai căutați scuze.Am inteles ideea.Niall poti sa mai ramai daca vrei.Eu ma duc sa-mi continui somnul. Ne intrerupe imediat mama apoi pleaca.

-Oh,so awkward. Se instrâmbă Niall la mine.

-Taci si urca inapoi sus.

-Deci pot sa raman.

-Ai auzit-o.

-Nici nu-ti imaginezi cat de mult imi place de tine.

-Iar tu nici nu iti imaginezi cat de mult încerc sa te suport. Ii raspund inapoi.

-Se poate rezolva.

-Cum?

-Asa. Si fara sa-mi lase timp sa mai spun ceva Niall ma lipește ușor de usa camerei sărutându-ma pentru câteva secunde.
A funcționat?

-Ai nevoie de un răspuns?

-Doar sa ma asigur ca a funcționat.

Fără sa ii mai dau un răspuns,am adormit in scurt timp amândoi...si ne dormind aproape o noapte întreagă cand m-am trezit era deja ora 12:00.

Oh da, singura pentru ca Niall nu mai era in pat.
Imediat m-am schimbat si am coborat jos pentru ca auzeam pe cineva vorbind.

-Hei. Se ridica Niall de pe scaunul de la bucătărie si ma ia in brațe.

-Credeam ca ai plecat. Ii spun eu cu o voce alintata. Ești singur?

-Nu,cu mama ta doar ca e la baie acum.
Am o surpriza pentru tine. Imi spune Niall dupa cateva secunde uitandu-se intr-un mod adorabil la mine in timp ce stăteam in brațe la el pr scaun.

-Uimeste-ma. Ii raspund razand.

-Okay.Esti pregătită .

-Da.

-In dupa-amiaza asta plecam la munte. Spune Niall entuziasmat.

-Serios?

-Da.Impreuna cu Luke,Harry,Ash,Alice si prietena lui Harry.

-Te iubesc. Ii spun furându-i un sărut scurt.

-Si eu te iubesc,Kath. Raspunde zambind.

-Stai.De cand Harry are prietena?

-Mda,poveste lunga si in plus...il stii pe Hazza.Nu e genul pentru o relație de durata.

-Okay.De acord cu tine. Ii raspund zambind.

Dupa atatea lucruri care s-au întâmplat pana acum nu credeam ca Niall si cu mine v-om avea vre-o șansă sau altceva de genul. In acest caz cred ca minunile din Ajunul Crăciunului chiar exista.

Dupa cateva ore eram deja la Alice pregătite amandoua sa plecam.

-O știi pe Melissa? Ma intreaba Alice dintr-o data dupa cateva minute in care nu a mai fost zis nimic.

-Melissa?Nu,nu cred.Cine-i?

-Noua iubita a lui Harry.

-Oh,da.Niall mi-a spus ceva de asta dar nu știu nimic depsre ea.Dece? Intreb inapoi.

-Întrebam,si doar sa te anunț ca daca cineva va strica aceasta săptămâna la munte atunci ea va fi aceea.

-Hei,serios?Tu o cunoști?

-Nu foarte bine dar stiu ce-i mai important.
-Okay Mrs Stalker. Ii spun razand.

Pe la 14:30 eram deja toti gata.Eu, Alice si Luke eram in masina lui Niall in timp ce Harry era cu mașina lui.

Niall's Pov

Katherine era super fericita si asta ma facea si pe mine fericit.E incredibil cum o persoana te poate schimba atat de mult.
Pe la 17:00 eram ajunşi iar Kath deja începuse sa scoată hainele din valize.

-Promite-mi ceva. Imi spune ea întrerupându-mi gândurile.

-Orice.

-In seara asta mergem la patinoar.

-Sigur,daca chiar vrei sa îmbrățișezi gheața. Ii raspund glumind.

-Te iert pentru ca asta nu aveai cum sa o stii dar am făcut patinaj pentru 2 ani.

-Glumesti?

-Nu. Raspunde razand. Acum cred ca stim mai bine cine va îmbrățișa gheața.

Heeiii.
Imi pare rau ca a trebuit sa așteptați atat pentru acest capitol care nu este chiar cel mai reușit ever dar whatever.
Intre timp,trebuie sa știți ca noul personaj Melissa va avea un rol destul de important si in capitolele următoare veti avea parte de o mare surpriza.
Stiu ca e ciudat sa scriu chestii de Crăciun in plina primăvară dar am început sa ma gandesc la asta din iarna si am ramas in urma. Lol.
Btw multumesc enorm pentru 10.3k de cititori. Love u so so much.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum