Miercuri, Miami. 13:00.
Ca de obicei, dupa ore m-am alăturat grupului Anne-Sam si mai nou si Isaac.Am iesit toți 4 la o pizza si am ramas pe plaja pana târziu,probabil pana la vre-o 22:00.
Văzusem primul meu apus in Miami si fusese chiar incredibil..
-Ce ziceti de o baie acum? Zice Sam dandu-si tricoul jos si alergând spre valurile oceanului.
-Ce?Glumesti? Raspunde repede Anne.
-Serios.E super apa.
A urmat Anne,nu prea convinsa dar totusi a făcut-o apoi Isaac.
Nu ma simțeam foarte bine pentru asa ceva asa ca am rămas sa ma uit la ei.-Katherine,ar trebui sa încerci si tu. Striga toti insa eu le fac semn ca nu.
Dupa vre-o 5 minute bune il vad ape Isaac cum se indreapta spre mine.
-Ti-e frica de apa...sau ceva de genul? Ma intreaba el asezandu-se langa mine.
-Nu sunt in niște vibes foarte positive. Ii raspund.
-Ii lipește cineva din Londra?
-Nu aș zice neapărată ca da.
-Doar încearcă. E super sentimentul sa intri in apala ora asta. Insista el.
-Asta doar pentru ca insiști atat. Ii raspund zambind si ridicandu-ma de jos.
Am observat pe față lui un zambet de satisfacție.
Miercuri,Londra,13:00
Imediat dupa școală am plecat acasa.De data asta pe jos pentru ca lăsasem masina acasa . Surpriză insa sa o vad pe Alice pe drum,tot singura.
-Hei,bae. Ii atrag imediat atentia.
-Ma urmărești sau ceva?
-Nu,întâmplarea sorții.
-Atunci vezi-ti de drum si lasa-ma.
-Nu pana nu imi spui ceva despre Katherine.
-Si ce anume ai vrea sa stii? Intreaba ea dandu-si ochii peste cap.
-Orice.Ce ti-a zis azi?
-Nu am vorbit cu ea azi.
-Fie...da-mi telefonul. Ii spun ferm.
-Stai,ce?
-Nu pot avea incedere in tine.
-Ei bine...bine.Dar sa stii ca Kath nu o sa te ierte niciodată pentru toate lucrurile astea.Vrei sa stii ceva despre ea?Fie...atunci cum te simți sa afli ca Katherine a cunoscut-o pe Anne si sunt chiar si prietene? Imi spune ea nervoasa iar cand termina propozitia mărește pasul,lasandu-ma in urma.
Nustiu cat e de bine ca Kath a intalnit-o pe Anne dar sunt sigur ca daca Katherine se va întoarce prefăcându-se ca a uitat de mine atunci sigur a fost influențată de Anne.
Joi,Miami,00:30
Ajunsesem 'acasă' cu vre-o 30 de minute înainte.
Trebuie sa fiu sincera,eram super obosita.Iar Isaac ma omora cu statul treaz pana dimineata. Totuși ma simțeam prost ca sa ii zic ceva asa ca am încercat sa ma bag in vorba cu el.-Spune-mi ceva despre tine.
-Credeam ca dormi. Imi raspunde el calm.
-Eu bine,nu.