Bad Bloods

611 37 3
                                    

In zadar pentru ca nu aveam forța necesara pentru a ma elibera din mainile lui.A fost inceput sa isi puna mâine peste corpul meu si ma impins in pat urcându-se imediat pese mine.

Intr-o fracțiune de secunda cat mana lui era pe gatul meu m-am intors brusc si l-am mușcat de mana . Imediat ce sa ridicat de pe mine am sărit repede din pat si din camera.Am alergat in birou la Nathan si am inceput sa ii spun ce mi s-a întâmplat.

-Eram sigur ca nu vei accepta.

-Stai,ce?

-Exact,credeai ca am nevoie de tine doar ca sa te plimbi de la o masa la alta?Acum te duci inapoi in camera si faci ceea ce a plătit clientul pentru tine. Striga el la mine.

-Nu.Nu fac asta.Nici sa nu te gândești. Ma opun eu.

Fara sa imi lese spațiu sa mai zic ceva,Nathan ma lovește cu palma peste față si ma musca violent de gât.

Ma prinde apoi de gat si imi spune:

-Maine daca nu vii tu vin eu la tine,Katherine.Ai face bine sa vii.Discutam maine.Acum pleacă. Imi zice dandu-mi drumul si împingându-ma pe ușă.

Am iesit plângând iar Emma era afara.

-Katherine,ce ai pățit?

-Tu știai asta,nu-i asa? Strig la ea în timp ce lacrimile imi curgeau pana la bărbie.

-Ce?Oh...nu,nu pot sa cred. Spune ea intristandu-se usor.

-Tu faci asta?

-A trebuit sa accept asta.Nu am putut scăpa de Nathan oricât am încercat sa fug.Imi pare rau ca tu pățești același lucru,credeam ca nu va face la fel su cu tine.

Ar trebui sa ii spui lui Ash.

-Nu. Ii spun eu ferm. Nu spune nimănui,te rog. O implor eu stergandu-mi lacrimile.

-Esti sigura?

-Da.Mergem la aceiasi scoala.Nu vreu s afle nimeni. Voi ieși singura din asta.

-Okay.Ai grija de tine.

Am mers pana acasa pe jos, afara ploua cu găleată.Eram distrusă iar lacrimile inca nu se opriseră din curs.

Am ajuns acasa, unde m-am inchis in baie si am stat vre-o 2h plângând si uitandu-ma cum tușul si rimelul imi curg pe obraz dar si la semnul de pe gat cat si la celelalte de pe încheieturile mâinilor.

Nu stiam ce sa fac si cui sa ii cer ajutorul. Preferam sa nu stie nimeni, era destul ca sunt tipa noua si 'ciudată' nu vroiam sa devin cel mai important subiect.

Era ora 01:30 cand m-am pus in pat si pana am adormit cred ca s-a facut 02:00.

----------------------------------------
M-am trezit dimineață cu o durere incredibilă a mâinilor.

Fața imi era acoperita de rimelul uscat care a curs dar imediat ce m-am spălat totul s-a șters.

Ca de obicei,după ce m-am imbracat si am mâncat am iesit sa aștept autobuzul.Alice era răcită si toată săptămâna mi-a zis ca nu va veni la scoala,deci eram singura.
---------------------------------

Fiind colega de banca a lui Niall complica lucrurile si mai mult.Il văzusem cum se uita foarte insistent la mine dar fara sa zica ceva.Pentru restul celor prime 3h il auzeam chicotind cu Harry si Luke care erau chiar in spatele nostru.

Imediat ce clopoțelul a sunat de pauza mare am fugit in baie unde am stat vre-o 5 minute iar cand am crezut ca sala de clasa va fi goala am iesit.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum