It's our time

620 53 19
                                    

In dimineață de 24 m-am trezit...nu.Nu.Nici macar nu am dormit.Am stat toata noaptea treaza si m-am gandit la acea scrisoare.

Cand m-am uitat la ceas am văzut ca e doar ora 03:30.
Desi am încercat sa adorm inapoi nu am reușit asa ca a trebuit sa imi găsesc altă ocupație cum ar fi sa recitesc scrisoarea...sau...

NIALL'S POV
Era deja destul de tarziu cand am decis sa plec de la petrecerea lui Michael. se intampla des ca eu sa plec atat de 'devreme' dar aveam unele lucruri mai importante de facut.Oarecum.
In timp ce conduceam am simțit vibrațiile telefonului in buzunar. Trebuia sa fie un mesaj, probabil de la Luke sau Mich.
Nimic important probabil dar imediat ce am ajuns la primul semafor am scos telefonul si m-am uitat.

"Oh God.Am nevoie sa vorbesc cu tine mai mult decât ti-ai putea imagina."

Katherine.

KATHERINE'S POV
Trecuseră mai mult de 5 minute dar nu primisem nici un răspuns.Iar mesajul rezulta ca citit la ora 03:55 ceea ce însemna ca l-a citit...sau ma rog...vazut(?).

"Spune-mi unde si cand si o v-om face."

A răspuns.

"Nustiu/acum(cred) :/ "

"Coboara jos,ajung in 2 minute."

"Staaai,acum?"

"Da,vin de la o petrecere de-a lui Michael asa ca grăbeștete."

"Daca ma vede/aude cineva(mama) la ora asta pe afara?"

"Ce te interesează?Grăbeștete daca nu vrei sa trezesc tot cartierul clacsonand."

"Argh...esti deja aici?Waaaait."

In cea mai posibila tacere m-am dat jos din pat,mi-am luat o bluza cu fermoar si papucii si am coborat jos.Am deschis usa de la intrare cat de incet am putut si m-am strecurat afara.

Masina lui Niall era parcata pe o alta strada decat a mea asta pentru ca nu fi văzut de nimeni si avea motorul stins.Am urcat in masina si am inchis imediat portiera.

-Hei.

-Good girls are bad girls that haven't been caught. Imi zice Niall razand vazundu-ma.

-Mr.Sarcasm te rog sa incetezi.

-Ok,ok. Deeeeci...vroiai sa vorbești despre...Niall zambeste intinzandu-si mainile pe volanul masinii.

-Despre...hm,okay.Scuze dar nu am mai fost pusa in situații de genul doar ca...uhh,ajuta-ma cumva. Ii spun incercand sa-mi găsesc cuvintele potrivite dar nu prea reușesc.

-Ai găsit scrisoarea de la mine..?

-Ah,multumesc. Răsuflu ușurată.
Apreciez foarte mult dar chiar nustiu ce ar trebui sa spun sau sa fac.

-Fă ceea ce simți.

-Cred ca asta e problema.E mai greu sa imi dau seama de ceea ce simt.

-Cum ar fi daca ti-as spune acum ca te iubesc? Imi zice Niall zambind.

-Cum ar fi daca ti-as spune acum ca vreau sa te sărut? Ii raspund eu tot zambind.

-Ti-as spune să o faci.

Și chiar asa am facut . Nustiu daca Niall încearcă doar sa ma atragă in vre-o capcană de-a lui sau daca ceea ce spune e chiar adevărat dar până la urma urmei cand l-am mai auzit eu pe Niall spunându-mi ca ma iubește?

-Niall,daca ai sa-mi rupi inima am sa sa-ti rup capul. Ii spun razand iar el începe sa rada.

-Asta e un 'da' la scrisoarea mea. Ma intreaba Niall cand termina de ras.Fara sa ii raspund ma dau jos din masina dar vad ca si el face același gest venind spre mine si prinzandu-ma de mâini.

-E un da.Acum trebuie sa plec,e deja ora 04:00.

-Vin cu tine. Imi spune fara sa-mi dee drumul mâinilor.

-Ce?

-Vin cu tine.

-Cum ar fi daca mama te-ar vedea la mine in camera la ora 04:00?

-Daca nu te-a auzit pe tine cand ai iesit atunci sigur nu ne va auzi.

-Fie.Dar ramai in spatele meu si nu scoate nici un sunet. Cedez eu intr-un final.

-Okay.

Din fericire Niall chiar ma ascultat si ma urmat fara sa faca vre-un zgomot.Am urcat scarile apoi in camera mea unde am inchis ușa cu cheia.

Restul timpului l-am petrecut vorbind si glumind si incercand sa nu radem tare.
Probabil era deja 05:00 cand eu si Niall am adormit.

---------------
Hello everyone . Iata-ma si la capitolul 30 cu ceva mai mult romantism decât de obicei. Sper ca va plăcut capitolul si imi pare rau ca v-am facut sa așteptați atat de mult.
Intre timp am o întrebare pentru voi: credeți ca lucrurile dintre Kath si Niall sr vor complica din nou sau vor rămâne 'lovers'?

Byeee

Ps.Multumesc enorm pentru 8.56k cititori. Love u all .

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum